Trabzon’un Beşikdüzü ilçesinde bugün yaşanan olayda, yaklaşık 50-60 kişilik bir grup belediye binası önünde lastik yakarak protestoda bulundu.
Edinilen bilgilere göre, belediye ile ruhsat sorunu yaşadığı ve hakkında yıkım kararı bulunduğu belirtilen bir işletmenin yetkilileri, Belediye Başkanı ile görüşmek üzere binaya geldi.
Bu sırada belediye binası önünde toplanan grup, araç lastiklerini yakarak tepkisini gösterdi.
Olay sırasında çevrede bulunan vatandaşların yaşananları cep telefonlarıyla kaydettiği görüldü.
Yaşanan gerginliğin ardından olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.
Tüm Yorumlar (6)
hakan
5 yıl önceDevir magandalık devri yakın tabi. arkadaTürk bayrağı olan silahlı fotoları da sosyal medyaya verdiniz mi kesin iş adamı olursunuz.
Davut
5 yıl önceAkpli bir belediye olsa polis anında müdahale ederdi. İşte akp demokrasisi
Vah vah
5 yıl önceBelediye kanunlara uygun iş yapıyorsa ne alâ, yok eğer keyfi ve siyasi davranıyorsa hak etmiştir bu eylemi. Üç ağaç için koca İstanbulu yakanların alnını öpen senin genel başkan değil miydi? Niye o kadar zorunuza gitti şimdi. Çok riyakârsiniz.
Erdoğan
5 yıl önceTıroldür onlar.
hakan
5 yıl önceAslında uzun zun anlatırdım ama evdeki duvara anlatsam daha mantıklı. Sen oyun böyük yegen demeye devam et
DOĞRUSU BU
5 yıl önceSen tut kanuna aykırı devletin yerine işyeri aç, çarşıda el atmadigin yer kalmasın, senden başka kimse iş yapsın isteme, işini zorbalikla halletmeye bak, bide rezil ol. Sonra yanına topladigin insanlarla belediyeye çık, istediğin olmadı mı aşağıya in lastik yak.