| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Ekim 2020 20:04 Güncellenme tarihi: 23 Mart 2026 11:12

Beşikdüzü’nde gerginlik: Belediye önünde lastik yakıp protesto

Trabzon’un Beşikdüzü ilçesinde belediye önünde toplanan grup lastik yakarak protesto gerçekleştirdi. O anlar cep telefonlarıyla kaydedildi.

Trabzon’un Beşikdüzü ilçesinde bugün yaşanan olayda, yaklaşık 50-60 kişilik bir grup belediye binası önünde lastik yakarak protestoda bulundu.

Edinilen bilgilere göre, belediye ile ruhsat sorunu yaşadığı ve hakkında yıkım kararı bulunduğu belirtilen bir işletmenin yetkilileri, Belediye Başkanı ile görüşmek üzere binaya geldi.

Bu sırada belediye binası önünde toplanan grup, araç lastiklerini yakarak tepkisini gösterdi.

Olay sırasında çevrede bulunan vatandaşların yaşananları cep telefonlarıyla kaydettiği görüldü.

Yaşanan gerginliğin ardından olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
hakan
5 yıl önce

Devir magandalık devri yakın tabi. arkadaTürk bayrağı olan silahlı fotoları da sosyal medyaya verdiniz mi kesin iş adamı olursunuz.

D
Davut
5 yıl önce

Akpli bir belediye olsa polis anında müdahale ederdi. İşte akp demokrasisi

V
Vah vah
5 yıl önce

Belediye kanunlara uygun iş yapıyorsa ne alâ, yok eğer keyfi ve siyasi davranıyorsa hak etmiştir bu eylemi. Üç ağaç için koca İstanbulu yakanların alnını öpen senin genel başkan değil miydi? Niye o kadar zorunuza gitti şimdi. Çok riyakârsiniz.

E
Erdoğan
5 yıl önce

Tıroldür onlar.

H
hakan
5 yıl önce

Aslında uzun zun anlatırdım ama evdeki duvara anlatsam daha mantıklı. Sen oyun böyük yegen demeye devam et

Tüm Yorumlar (6)

H
hakan
5 yıl önce

Devir magandalık devri yakın tabi. arkadaTürk bayrağı olan silahlı fotoları da sosyal medyaya verdiniz mi kesin iş adamı olursunuz.

D
Davut
5 yıl önce

Akpli bir belediye olsa polis anında müdahale ederdi. İşte akp demokrasisi

V
Vah vah
5 yıl önce

Belediye kanunlara uygun iş yapıyorsa ne alâ, yok eğer keyfi ve siyasi davranıyorsa hak etmiştir bu eylemi. Üç ağaç için koca İstanbulu yakanların alnını öpen senin genel başkan değil miydi? Niye o kadar zorunuza gitti şimdi. Çok riyakârsiniz.

E
Erdoğan
5 yıl önce

Tıroldür onlar.

H
hakan
5 yıl önce

Aslında uzun zun anlatırdım ama evdeki duvara anlatsam daha mantıklı. Sen oyun böyük yegen demeye devam et

D
DOĞRUSU BU
5 yıl önce

Sen tut kanuna aykırı devletin yerine işyeri aç, çarşıda el atmadigin yer kalmasın, senden başka kimse iş yapsın isteme, işini zorbalikla halletmeye bak, bide rezil ol. Sonra yanına topladigin insanlarla belediyeye çık, istediğin olmadı mı aşağıya in lastik yak.