| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 25 Mart 2021 13:51 Güncellenme tarihi: 04 Mart 2024 14:26

Trabzon’un göbeğinde her köşede ayrı bir isyan: Dükkanları kapatsak anca!

Trabzon’un Ortahisar ilçesinde altyapı çalışmaları bir çok esnafı mağdur ediyor.

Trabzon’un Ortahisar ilçesinde devam eden altyapı çalışmaları sonrası yaşanan görüntüler vatandaşlar tarafından tepki ile karşılanıyor.

Özellikle Ortahisar ilçesinin en yoğun caddelerinden uzun Sokak ve Kahramanmaraş caddeleri ile onun uzantılarındaki bölgelerde vatandaşlar çamur deryasına dönmüş caddelerde yürümeye çalışırken, esnaflar ise dükkanlarının içerisine kadar giren çamurlar nedeniyle oldukça muzdarip.

Kunduracılar caddesi ve Tabakhane yokuşundan gelen görüntülerde vatandaşların büyük sıkıntılar yaşadığı görülüyor.

Yetkililere durumu ilettiklerini ama geriye dönüş olmadığını belirten esnaflar çözüm bekliyor.

Büyükşehir Belediyesi dün açıklama yapmıştı!

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nden Meydan parkı civarında ve uzantılarında yapılan çalışmalar için “Meydan bölgesinde çok özel bir çalışmaya imza atan ekipler, kısa bir zaman içerisinde Kahramanmaraş, Kunduracılar ve Uzunsokak’ta içme suyu, kanalizasyon ve yağmursuyu hattı çalışmalarını tamamladı. Konaklar, Üniversite, Pelitli, Bostancı Mahalleler, Bedesten Caddesi’nde altyapı çalışmaları devam ederken, geçtiğimiz ay içme suyu hattı çalışmaları tamamlanan Farabi Caddesi’nde yağmursuyu ve kanalizasyon hattı yapım çalışmaları sürüyor.” İfadeleri kullanılmıştı.

Vatandaşların çamur ile imtihanı en az 1 ay daha süreceği anlaşılan bu açıklama sonrası nasıl bir çözüm bulunacağı merak konusu oldu.

Yorumlar (20)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vatandaş
5 yıl önce

Evden çıkmayın kardeşim karton koymasa geçemiyormuş prim Yapmayın faydalanmayın yapılan hizmet üzerinden

A
AÇLIKTAN ÖLEN İŞŞİZ BİR İNSAN...
5 yıl önce

Ya güzel kardeşim evet şehirin heryerine çalışma yapılması lazım meydan bölgesi gerçekten çok kötü durumda ama şu pandemide yapılacak iş değildiinsanlarlarla iç içe girdik adamın nefes kokusu burnumun dibinde . Trabzonda fındık aylarında sokakta kimsecikler yokken geceli gündüzlü çalışma ile meydan ve çevresi adam akıllı bir düzeltme yapılabilirdi şehrin kalbi dediğimiz yer olan maraş caddesi çok kötü durumda kaldırımlar kırık dökük taşlar kırık heryer parkedilmiş araba yaya geçidi hız kesici yok esnaf kan ağlıyor Trabzona en son 30 sene önce gelen abim burada hiç bişe demişmemiş halen aynı kaldırım taşı diyor Allah rızası için şu memlete güzel şeyler getirin aktivite sıfır sahil denen bişe yok ...

D
davut
5 yıl önce

Bayrakları indiremezsiniz, ezanları susturamazsınız!! Ey esnaf kardeşim, bu bana abartı geldi al bir çay iç

O
onur
5 yıl önce

Meydan bölgesinde çok özel bir çalışmaya imza atan ekipler... ! açıklamaya bak ''çok özel çalışma'' :) görülüyor ne kadar özel çalışma yaptığınız !

K
Koç 61
5 yıl önce

Çamur yıkanır çıkar o önemli değilde inşAllah o sokaklara modeli güzel bir parke döşerler (mümkünse siyah olmasın.)

Tüm Yorumlar (20)

V
Vatandaş
5 yıl önce

Evden çıkmayın kardeşim karton koymasa geçemiyormuş prim Yapmayın faydalanmayın yapılan hizmet üzerinden

A
AÇLIKTAN ÖLEN İŞŞİZ BİR İNSAN...
5 yıl önce

Ya güzel kardeşim evet şehirin heryerine çalışma yapılması lazım meydan bölgesi gerçekten çok kötü durumda ama şu pandemide yapılacak iş değildiinsanlarlarla iç içe girdik adamın nefes kokusu burnumun dibinde . Trabzonda fındık aylarında sokakta kimsecikler yokken geceli gündüzlü çalışma ile meydan ve çevresi adam akıllı bir düzeltme yapılabilirdi şehrin kalbi dediğimiz yer olan maraş caddesi çok kötü durumda kaldırımlar kırık dökük taşlar kırık heryer parkedilmiş araba yaya geçidi hız kesici yok esnaf kan ağlıyor Trabzona en son 30 sene önce gelen abim burada hiç bişe demişmemiş halen aynı kaldırım taşı diyor Allah rızası için şu memlete güzel şeyler getirin aktivite sıfır sahil denen bişe yok ...

D
davut
5 yıl önce

Bayrakları indiremezsiniz, ezanları susturamazsınız!! Ey esnaf kardeşim, bu bana abartı geldi al bir çay iç

O
onur
5 yıl önce

Meydan bölgesinde çok özel bir çalışmaya imza atan ekipler... ! açıklamaya bak ''çok özel çalışma'' :) görülüyor ne kadar özel çalışma yaptığınız !

K
Koç 61
5 yıl önce

Çamur yıkanır çıkar o önemli değilde inşAllah o sokaklara modeli güzel bir parke döşerler (mümkünse siyah olmasın.)

M
milliyetçi olarak
5 yıl önce

çamur şifadır virüs öldürüyor yapmayın kızmayın :)

S
Sadık Yılmaz Bulut
5 yıl önce

Yapılan hizmet gerekli idi. Ancak adamlar memur mesaisi gibi sabah 8,akşam 6 çalışıyorlar. Çift vardiya (Gece) çalışılıp meydan bölgesi erken bitirilebilirdi

K
Kaptan
5 yıl önce

Her güzelliğin başlangıcı sıkıntıdır.Maalesef karadeniz gibi sabırsız insanlarız.Yapsan bi dert ,yapmasan bidert.Birisi çıkar mutlaka bir sorun bulur.

Şair.
5 yıl önce

Kaşüstünde oturuyorum 6 ay oldu Trabzona ayak basmadım.İnşAllah yaz sezonu pandemisiz herşeyin halledildiği bir Trabzonda gezmek nasip olur inşAllah.

M
mahmut
5 yıl önce

İnşAllah çalışmadan sonra asfalt atarlar yollara şu anda dandik bir beton atıyorlar. Teknik olarak asfalta betonla yama yapılmaz farklı çalışır iki malzeme ama teknik nerede. Böyle bırakırlarsa sanayiden çıkmaz arabalar.

U
uğur
5 yıl önce

ben inşaattan anlamam ama gözüm görüyor salakta değilim uzun sokakta kazı 17 gün önce başladı bu süre zarfında saydım 15 defa aynı yeri sabah kazıyıp akşam kapatıyorlar böyle rezillik yok inanın yok bu firmayı kim bulmuş kim anlaşmış kim kontrol ediyor bilmiyoruz sadece bildiğim bu şehrin sahibi yok

F
fatih
5 yıl önce

durmak yok çamura devam

C
Cano
5 yıl önce

Hokus pokus yaparak hizmet yapılamıyor.Ne cırlıyorsunuz.Size hizmet edende kabahat.Vatandaşı düşünüyorsanız akuşverişte onları az kazıklayın.zMilleti ne çok düşünüyor ednaf.Ha ha haaaa

M
mehmet
5 yıl önce

aynı yerlere boş işlere parayı harcayın 20 yıldır akp iktidardasınız şu hızırbey mahallesindeki tarihi kilisenin etrafını açıp inanç turizme kazandıramadınızmı beceremedinizmi tabiki ayasofyaya havalimanına gül cemala para yapıştırmak varken bu tarihi neden ilginizi çeksin yıkmışken trabzonu bu kiliseninde etrafını açın

H
hasan
5 yıl önce

başkann boş işlerlen ugraşana kadar bu belediye binasını yenilemenin açıklamasını bir yaparmısınız israfı anlatırmısın Allah var Allah bir gün hesabını verirsinizde ne zaman onuda Allah bilir

A
Ahmet 61
5 yıl önce

Yeter artık ya şehrin batısından doğusuna her yer tarla gibi. Eskiden köyümüze gelmeyen hizmet şimdi şehrin merkezine gelmiyor. Bu şehir bu kadar rezilliği hak etmemişti. En azından bir yeri örnek olarak bitirinde görelim iyi mi kötü mü olacak. Beşirli, Karşıyaka, Fatih, Ortahisar, Çarşı, Bostancı, Kalkınma al birini vur ötekine. Arabalarımız pert, üstümüz bakımsız leş oldu. Şehrin trafik ve otopark sorununun yanında nur topu gibi bir yol sorunu oldu.

M
Mehmet
5 yıl önce

Eski köy yaşamını şehrimize getirdiler. Şehrin hizmetini köylere. Bir yeri bari bitirin adam gibi nedir bu rezillik. Güzelim şehir virane oldu.

I
Ilkay
5 yıl önce

Arkadaş ağzı olan konuşuyor.yapsan niye yapaysin.Yapmasan niye yapmadın.Bişeylerin olmasi için biraz sıkıntı çekeceksin.

I
iskorpit
5 yıl önce

En mantıklı ve doğru açıklama bu.

A
Analiz
5 yıl önce

Bence abiniz bu 30 sene zarfında pek çok şeyi unutmuş. Ben 15 senedir Trabzon'dayım ve nelerin değişip nelerin değişmediğini iyi gözlemledim diyebilirim. Çok büyük değişimler oldu görene ! lakin bu değişimlerin yüzde onuna iyi çalışmalar diyemem geri kalan %90 a olumlu oy veririm takdir ederim.