| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 06 Mart 2018 10:59

Trabzonspor'un 50. yılı hayal kırıklığı

Trabzonspor 50. yılında aldığı sonuçlarla hayal kırıklığı yaşıyor.

Sahasında Beşiktaş'a 2-0 mağlup olan Trabzonspor lider ile arasındaki puan farkını 14'e çıkartarak, şampiyonluk umutlarıyla başladığı 50. yılında büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor. 



Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Beşiktaş'a 2-0 mağlup olan Trabzonspor büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor. Kuruluşunun 50. yılı olan 2017-18 sezonuna büyük umutlarla başlayan bordo-mavililer ligin bitimine 10 hafta kala lider Galatasaray ile arasındaki puan farkını 14'e çıkartarak bu yöndeki umutlarını tüketme noktasına getirdi. Avrupa Kupalarına katılma umutlarını da riske atan Karadeniz ekibi büyük bir çöküntü yaşıyor. 

DEĞİŞİKLER SORUNLARI ÇÖZMEDİ 

Göreve geldiği günden itibaren ‘istikrar’ söyleminde bulunan Başkan Muharrem Usta ve yönetimi, ligin 8. haftasında alınan 6-1’lik Teleset Mobilya Akhisarspor mağlubiyeti sonrası Teknik Direktör Ersun Yanal ile yollarını ayırdı. Yanal’dan boşalan teknik direktörlük koltuğunu Rıza Çalımbay ile dolduran bordo-mavili yönetim, böylece görev süresinde Sadi Tekelioğlu, Hami Mandıralı ve Ersun Yanal’ın ardından 4. teknik adamı göreve getirdi. Ancak sorunlarını çözemeyen Trabzonspor, ligin 24. haftasında yarıştan kopma noktasına geldi. 

BİR VARMIŞ, BİR YOKMUŞ 

Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında Evkur Yeni Malatyaspor maçıyla takımın başına gelen Rıza Çalımbay, söz konusu maçta alınan 1-0'lık mağlubiyetinin ardından ligin ilk yarısının bitimine kadar oynanan 9 maçta 6 galibiyet 1'er beraberlik ve mağlubiyet alarak iyi bir çıkış yakalayarak lider ile arasındaki puan farkını 7'ye indirmişti. 

Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına büyük umutlarla başlayan Karadeniz ekibi aradığını bulamadı. İkinci yarıda oynadığı 7 maçta bordo-mavililer 1 galibiyet 4 beraberlik ve 2 mağlubiyet alarak lider ile arasındaki puan farkını 14'e çıkartarak büyük bir hayal kırıklığı yaşadı. 

İSTİFA SESLERİ YÜKSELDİ 

Trabzonspor ile Beşiktaş arasında oynanan maçın ardından tribünlerde ve stadyum etrafında istifa sesleri yükselmeye başladı. Alınan başarısız saha sonuçlarının ardından Beşiktaş maçının da 2-0 kaybedilmesiyle birlikte taraftarlar yönetimi istifaya davet etti. Maçın ardından uzun süre stadyumdan çıkmayarak durum değerlendirmesi yapan yönetim, herhangi bir açıklamada bulunmazken, kongreye gidilmesi için baskı kuran bordo-mavili camiada, olası bir kongre de konuşulmaya başlandı. 

GELENEĞİ BOZDU 

Trabzonspor, Beşiktaş karşısında derbileri kaybetmeme geleneğini de bozdu. Bordo-mavililer bu sezon Fenerbahçe ile oynadığı iki maçta 2-2 ve 1-1'lik skorlar alırken, Beşiktaş ile 2-2 berabere kaldı. Son maçta 2-0 mağlup olan Trabzonspor, Galatasaray'ı ise 2-1 mağlup etmişti. 

Yorumlar (19)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
halil
8 yıl önce

jan mari mutlu, şenol güneş mutlu.... ne güzel. TS tribünleri hainlerle dolu

N
numan
8 yıl önce

trabzonun ve trabzonsporluların en büyük hayal kırıklığı muharrem usta.

S
sedat
8 yıl önce

deniz cobanin karari q7 nin cezasi aciklanacagi hafta bjk nin yenilmesi dogru olmazdi hakem gol iptali ve medel kararlari dogruydu diye acikliyorsa bir yuhhhhhhh cekelim

H
Hakan
8 yıl önce

sizle olmuyor sayın USTA bırakmakta bir erdemliktir.

O
osman yakup
8 yıl önce

50 yılda hüsran Allah şanpiyonluk sözü verenler neden sustunuz az bişey gururunuz varsa insanların hayalleriyle daha çok uğraşmayın bırakın kadaerimizle başbaşa

Tüm Yorumlar (19)

H
halil
8 yıl önce

jan mari mutlu, şenol güneş mutlu.... ne güzel. TS tribünleri hainlerle dolu

N
numan
8 yıl önce

trabzonun ve trabzonsporluların en büyük hayal kırıklığı muharrem usta.

S
sedat
8 yıl önce

deniz cobanin karari q7 nin cezasi aciklanacagi hafta bjk nin yenilmesi dogru olmazdi hakem gol iptali ve medel kararlari dogruydu diye acikliyorsa bir yuhhhhhhh cekelim

H
Hakan
8 yıl önce

sizle olmuyor sayın USTA bırakmakta bir erdemliktir.

O
osman yakup
8 yıl önce

50 yılda hüsran Allah şanpiyonluk sözü verenler neden sustunuz az bişey gururunuz varsa insanların hayalleriyle daha çok uğraşmayın bırakın kadaerimizle başbaşa

S
sedat
8 yıl önce

seyirci muhtesemdi ne bir taskinlik nede yabanci madde atildi sesleri dahi duyulmuyordu ben baska maclarida hatirladimda aklima geldi yazdim iste ha birde güvenlik varmi yokmu diye sahaya atlayip 250 bin lira zarar verenide tebrik ettim

M
Mehmet DİKBAŞ İZMİR
8 yıl önce

Sayın Muharrem USTA harcadığın paraları cebinden yerine koy VE kibarca özür dile ve GİT.

H
Huryeni
8 yıl önce

Muharrem Usta 50. yil sampuani piyasaya sürsür.Zira 50. yilda sampiyon olamayacagimiza göre, bari 50. yil sampuani olsun,bol köpüklü...

K
Karadeniz61
8 yıl önce

Muharren Usta Baskan secilirken cok büyük konustu ne oldu simdi.

K
kaplan61
8 yıl önce

ulan futboldan sogtunuz insanlari....

K
Karadeniz61
8 yıl önce

Bu takım adamı uyutur ne Trabzon halkı ne de iyi bir futbolsever böyle takım istemez arkadaş.

Şevket
8 yıl önce

Allah rızası için 50. Yıl haberlerini daha yapmayın

T
Ts61
8 yıl önce

Bu takimin gücü bu kadar yönetim ‚me söz söyleme hakkimiz yok 30 sene boyunca hanki yönetim geldi Trabzonsporu sampiyon yapti Ali Osman ulusoy sahlandirdi Mehmet Ali yilmaz Kaymagini yedi bit okadarda zarara soktu diger gelenlerde san söhret pesinde yazi kisacasi bu düsüncayle 30 senede gecse Sampiyon olamayiz

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Seçilmek için her türlü vaadi veriyorsunuz yok şampiyon olacagız yok 50 yılda kupayı kaldıracagiz.yönetici olmak için araya siyasileri sokup listeye adınızı yazdırmak için ugraşıyorsunuz kimse demiyorki seçilirsem bu sözleri tutabilirmiyim yöberici olursam bu yükü kaldırabilirmiyim işin bu kısmına bakan yok bir seçilelimde eskinin yapamadıgını yaparız sonra bu günlere gelindimi enkaz devraldık falan filan bahaneleri.istifa ediniz lütfen.yeni yalanları dinleyecegiz

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Trabzonsporun tek kurtuluşu bu yönetin istifa edecek sonra listeler birleşecek bir bütün yapamadıgını komple camianın yapamadıgıni bölük börçük ayrı ayrı gruplar aday olup nasıl yapsın zaten bir avuç insan herkesin birlesip tek ve güçlü bir tek liste küşkünlükler siyası ayrılıklar bir kenara bırakilıp tek liste güçlü liste başka şansımız yok

S
sürmeneli 61
8 yıl önce

50 YILLIK EFSANE rezil oldu sizinle

E
Ercan
8 yıl önce

Sahtekar yalancı iş adamı yöneticiler bizi bitirdi.Resmen Veteranlar takımı kurdular ve bu Veteranlara Bonservis ödediler insan hain olsa bunları bu kadar yapmaz

A
Ahmet
8 yıl önce

Taraftarlar için hayal kırıklığı. Mdnejer çeteleri için bayram oldu. Son 6 yıldır menejerlerin en çok sevdiği kulüp TRABZONSPOR oldu. Düşünebiliyor musunuz alınıp hiç forma giymeden gönderilen futbolcu var. Aynı başkanın alıp beğenmediği bir çok futbolcu var. Kovduklarkmız Feneri dağıtyı bu hafta. Kulüp batmasaydı me ejerler tekrar üşüşecekti. Yazık ki götürdcek bir şey yok artık.

M
maksut yilmaz
8 yıl önce

Ey buyuk mudur, sizin kurdugunuz takim, 2.ligde bile sampiyon olamaz. Siz hava atmaya devam edin