| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 17 Ağustos 2017 10:12 Güncellenme tarihi: 11 Mart 2026 13:40

Trabzonspor’dan 17 Ağustos depremi için anma mesajı

Trabzonspor Kulübü, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi’nin yıl dönümü dolayısıyla bir anma mesajı yayımladı. Bordo-mavili kulüp paylaşımını sosyal medya hesabı üzerinden yaptı.

Trabzonspor Kulübü, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi’nin yıl dönümü dolayısıyla sosyal medya hesabından bir mesaj yayımladı. Bordo-mavili kulüp, depremde hayatını kaybedenleri unutmadığını vurguladı.

Trabzonspor’un resmi sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda deprem felaketinin yaşandığı tarih ve saat hatırlatıldı.

“Unutmadık” mesajı paylaşıldı

Kulübün sosyal medya hesabı üzerinden yapılan paylaşımda "17.08.99, 03:02, Unutmadık" yazılı bir fotoğraf yayımlandı.

Paylaşımda ayrıca not olarak "unutmadık" mesajına yer verildi.

Depremde hayatını kaybedenler anıldı

Trabzonspor’un yaptığı paylaşım, Marmara Depremi’nde yaşamını yitiren vatandaşları anmak amacıyla yayımlandı.

17 Ağustos 1999’da meydana gelen Marmara Depremi, Türkiye’nin en büyük afetlerinden biri olarak hafızalarda yer almaya devam ediyor.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!