| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 15 Nisan 2025 22:20 Güncellenme tarihi: 16 Nisan 2025 03:01

Trabzonspor’da rota yine Ukrayna! O oyuncu için...

Trabzonspor, devre arasında da gündemine aldığı Ukraynalı orta saha oyuncusu Artem Bondarenko için yeniden harekete geçiyor.

Trabzonspor, devre arasında da gündemine aldığı Ukraynalı orta saha oyuncusu Artem Bondarenko için yeniden harekete geçiyor. Shakhtar Donetsk forması giyen 24 yaşındaki futbolcunun, sezon sonunda bordo-mavili ekibin transfer listesinde üst sıralarda yer alması bekleniyor.

Bordo-mavililer, Ukrayna Premier Ligi’nde dikkat çeken performansıyla öne çıkan Bondarenko için Shakhtar'ın kapısını çalmaya hazırlanıyor. 2028 yılına kadar kulübüyle sözleşmesi bulunan başarılı futbolcu, hem 10 numara hem de 8 numara pozisyonlarında görev yapabiliyor.

1.87 boyundaki Bondarenko, bu sezon ligde çıktığı 22 maçta 9 gol ve 6 asistlik performansıyla dikkatleri üzerine çekti. Teknik kapasitesi ve fiziksel gücüyle öne çıkan genç orta saha oyuncusunun, Trabzonspor’un oyun planına önemli katkı sağlayabileceği ifade ediliyor.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts li
1 yıl önce

Artem dovbyk i zamanında yönetim alsaydı bize forvet lazım olmayacaktı..bir iki milyondan dolayı almadık şimdi adam i alacak hiç bir durumumuz yok

O
Orhan topal
1 yıl önce

On numara transfer olur hem de Zubkov la iyi anlaşır mutlaka alınmalıdır

Y
yakup
1 yıl önce

ukranyaspor olacagiz

M
Muhammed
1 yıl önce

Takımın en önemli eksiği adam gibi 8 numara olmaması. Colman , selcuk yada hamsik gibi tam 8 numara orijinli adam alması sart . 6 dan 10 dan 8 olmuyor. Adam gibi 8 numara alması lazım. Ayrıca bizim takımda pivot santrafor her zaman is yapıyor . Onuachu kesin alınması lazım. Defansa da savicten daha iyi ve genci alinmali .Bu 3 yer adam gibi olursa takim tıkır tıkır oynar.

T
TOLGA
1 yıl önce

2,5-3 milyon eurolar verip kalitesiz 7-8 oyuncu alcağına 6-7 mılyon ver 3-4 tane direk oynayacak kaliteli oyuncu al.Heryıl 1 veya 2 oyuncuda alt yapıdan monte etmeye bak ozman görürsün sistem nasıl işliyor...

Tüm Yorumlar (6)

T
Ts li
1 yıl önce

Artem dovbyk i zamanında yönetim alsaydı bize forvet lazım olmayacaktı..bir iki milyondan dolayı almadık şimdi adam i alacak hiç bir durumumuz yok

O
Orhan topal
1 yıl önce

On numara transfer olur hem de Zubkov la iyi anlaşır mutlaka alınmalıdır

Y
yakup
1 yıl önce

ukranyaspor olacagiz

M
Muhammed
1 yıl önce

Takımın en önemli eksiği adam gibi 8 numara olmaması. Colman , selcuk yada hamsik gibi tam 8 numara orijinli adam alması sart . 6 dan 10 dan 8 olmuyor. Adam gibi 8 numara alması lazım. Ayrıca bizim takımda pivot santrafor her zaman is yapıyor . Onuachu kesin alınması lazım. Defansa da savicten daha iyi ve genci alinmali .Bu 3 yer adam gibi olursa takim tıkır tıkır oynar.

T
TOLGA
1 yıl önce

2,5-3 milyon eurolar verip kalitesiz 7-8 oyuncu alcağına 6-7 mılyon ver 3-4 tane direk oynayacak kaliteli oyuncu al.Heryıl 1 veya 2 oyuncuda alt yapıdan monte etmeye bak ozman görürsün sistem nasıl işliyor...

6
61-TS
1 yıl önce

Arkadaşlar Ukrayna milli takımı hepsini alalım. ????