| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 10 Ağustos 2017 19:17

Trabzonspor yöneticisinden Medel transferi sonrası paylaşım

Trabzonspor yöneticisinin Beşiktaş'ın Medel transferi sonrasındaki bu paylaşımı dikkat çekti.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor'un ilgilendiği oyuncuların başında gelen Gary Medel, Beşiktaş'a transfer oldu.


Transferin duyurulması sonrasında Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Nevzat Aydın sosyal medya hesabından yaptığı payaşımla dikkat çekti.

Aydın sosyal medya hesabından bir kullanıcının yaptığı "Gary Medel için Trabzonspor İnter ile Özkan Doğan aracılığıyla 5 M€ karşılığında anlaşırken aynı oyuncu beşiktaş 2,5 M€ bonservise aldı." paylaşımını alıntı yaparak "Kucka'yı kim getirmişti?" ifadelerine yer verdi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!