| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 11 Haziran 2025 21:05 Güncellenme tarihi: 11 Haziran 2025 21:13

Trabzonspor U19’dan Gurur Turu

Trabzonspor U19 Takımı, lig şampiyonu ve UEFA ikincisi olarak Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret etti. Başkan Genç, takımı tebrik etti.

Türkiye Gelişim Ligleri Elit A Ligi'nde şampiyonluk elde eden, UEFA Gençlik Ligi'nde de Avrupa ikincisi olan Trabzonspor 19 Yaş Altı Takımı, Trabzon Büyükşehir Belediyesi'ni ziyaret etti.

Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Derviş Köz'ün de yer aldığı ziyarette, sporculara cep telefonu verdi.

ts-2.jpg

Genç, takımın başarısına dikkati çekerek "Trabzonspor 19 Yaş Altı Takımımız bu yıl ki gururumuz oldu. Gençlerimiz adeta Türk futboluna mesaj verdi." dedi.

ts-1.jpg

Trabzon'un tarih boyunca sporun ve sporcuların merkezi olduğunu ifade eden Genç, "Bu başarılar, gençlerimizin ne kadar yetenekli ve azimli olduklarının en güzel göstergesidir. Bizler de Trabzon Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizin yanında olmaya, onları desteklemeye devam edeceğiz.

Daha önce söz verdiğimiz cep telefonlarını takdim etmekten mutluluk duyuyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Trabzon'un adını hem ulusal hem de uluslararası arenada en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyorum." diye konuştu.

Şampiyonluk kupasıyla fotoğraf çekiminin ardından ziyaret sona erdi.

ts-3.jpg

Kaynak: AA

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Nedim
1 yıl önce

Ceptelefonlari insallah belediyenin kasasından çıkmamıştır

M
Muhammet Topal
1 yıl önce

Eyüp Hoca neden yok

U
USTA
1 yıl önce

o telefonlar kimin parasıyla alındı.

K
kamil
1 yıl önce

insanları sırf namuslu diye, halkın sevgisini kazandı diye hapse atıyorlar, telefon neymiş

W
WAKAME
1 yıl önce

sporcularımız herşeyin iyisini hak ediyor o başka. fakat bu telefonlar hangi parayla alınıp verildi sayın başkan. kimin parası. telefona ihtiyacı olan çocuklarda değil bunlar. tenezzülde etmezler zaten ona şüphemiz yok. belediye kasasından verin veriştirin sonra muhalefet yiyor diyin