Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in daveti üzerine Mardin’den Trabzon’a gelen Trabzonspor taraftarları pazar günü oynanacak Fenerbahçe karşılaşmasında tribünde yerlerini alacaklar.
50 kişilik bir ekiple 14 saatlik bir yolculuktan sonra Trabzon’a geldiklerini belirten Mardin Trabzonspor Taraftarlar Derneği Başkanı İbrahim Aydın “Bizi bu anlamlı maça davet eden sayın Ortahisar Başkanımız Ahmet Metin Genç’e, Trabzonspor Başkanımız Muharrem Usta’ya ve kardeşlik projeleri koordinatörü Ahmet Külekçi’ye ve Trabzon’daki tüm güzel dostlarımıza teşekkür ediyorum. Trabzonspor taraftarı olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Kardeşliğimizin pekişmesi noktasında bu tür anlamlı projelere devam edeceğiz .Geçen ay 30 bin kişinin katılımıyla Kızıltepe’de Hamsi Festivali yaptık. Mayıs ayı içinde Trabzon’da Mardin günleri yapmak istiyoruz” dedi.
Trabzon Haber
Yayın tarihi:
26 Ocak 2018
17:11
Trabzonspor maçı için Mardin'den geldiler
Mardin'den Trabzonspor'a tam destek
Tüm Yorumlar (12)
yasar
8 yıl öncehelal size
Emre
8 yıl önceVatanına bağlı tüm Mardinli taraftarlara kapımız acık
ömer
8 yıl önceAferin size uşaklar
adem
8 yıl önceMardindeki etkinliğe ben de gitmiştim. Gerçekten çok duygulandim. Bizi orada şampiyon trabzon diye karsiladilar. Çok iyi agirladilar. Gelmeleri anlamlı oldu
Kemal
8 yıl önceBunları güzel ağırlayalım arkadaşlar. Dost kazanmak gerek.
murat özcelep
8 yıl önceahmet külekçi abim sana helal olsun.Kardeşlik projeleri sayesinde o kadar güzel işlere imza atıyorsun ki.Allah senden razı olsun.İnşAllah bu çabanı birileri görüyor
tursun
8 yıl öncene mutlu ts diyene
Ali
8 yıl önceBaşkanım bizde hasta trabzonsporlu olarak maca gelmek istiyorum yeni stadımızı cok görmek istiyorum bir ilgilenirmisiniz saygılar
Şenol
8 yıl önceBenim oğlum doğuda Ağrıda öğretmendi dört sene gittim oralara özellikle Trabzonluyu yaşlıları çok seviyor bizim için vatanına milletine bağlı mert insanlar diyorlardı
Taraftar
8 yıl önceBu mardindeki Trabzonlu her kimse emeklerine sağlık. Yıllardan beri sürekli çalışıyor,helal olsun doğrusu.tanımıyorum ama kendisini tebrik ederim
Doktor TS
8 yıl önceSizleri çok seviyoruz Mardinli kardeşlerimiz. İnşAllah pazar akşamı Trabzonsporumuz bu nazik icabetinizi güzel bir galibiyet ile taçlandırır..
Şenol Çavuş
8 yıl önceSayın başkanımız Ahmet Metin Genç'e yaptığı bu ince kardeşlik projesi için çok teşekkür ediyorum. 4 yıl Kızıltepe de çalışan bir öğretmen olarak bu tip sosyal projelerin artarak devam etmesini de temenni ediyorum.Yaşasın inananların kardeşliği.