| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 26 Ocak 2018 17:11

Trabzonspor maçı için Mardin'den geldiler

Mardin'den Trabzonspor'a tam destek

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in daveti üzerine Mardin’den Trabzon’a gelen Trabzonspor taraftarları pazar günü oynanacak Fenerbahçe karşılaşmasında tribünde yerlerini alacaklar.

50 kişilik bir ekiple 14 saatlik bir yolculuktan sonra Trabzon’a geldiklerini belirten Mardin Trabzonspor Taraftarlar Derneği Başkanı İbrahim Aydın “Bizi bu anlamlı maça davet eden sayın Ortahisar Başkanımız Ahmet Metin Genç’e, Trabzonspor Başkanımız Muharrem Usta’ya ve kardeşlik projeleri koordinatörü Ahmet Külekçi’ye ve Trabzon’daki tüm güzel dostlarımıza teşekkür ediyorum. Trabzonspor taraftarı olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Kardeşliğimizin pekişmesi noktasında bu tür anlamlı projelere devam edeceğiz .Geçen ay 30 bin kişinin katılımıyla Kızıltepe’de Hamsi Festivali yaptık. Mayıs ayı içinde Trabzon’da Mardin günleri yapmak istiyoruz” dedi.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yasar
8 yıl önce

helal size

E
Emre
8 yıl önce

Vatanına bağlı tüm Mardinli taraftarlara kapımız acık

ömer
8 yıl önce

Aferin size uşaklar

A
adem
8 yıl önce

Mardindeki etkinliğe ben de gitmiştim. Gerçekten çok duygulandim. Bizi orada şampiyon trabzon diye karsiladilar. Çok iyi agirladilar. Gelmeleri anlamlı oldu

K
Kemal
8 yıl önce

Bunları güzel ağırlayalım arkadaşlar. Dost kazanmak gerek.

Tüm Yorumlar (12)

Y
yasar
8 yıl önce

helal size

E
Emre
8 yıl önce

Vatanına bağlı tüm Mardinli taraftarlara kapımız acık

ömer
8 yıl önce

Aferin size uşaklar

A
adem
8 yıl önce

Mardindeki etkinliğe ben de gitmiştim. Gerçekten çok duygulandim. Bizi orada şampiyon trabzon diye karsiladilar. Çok iyi agirladilar. Gelmeleri anlamlı oldu

K
Kemal
8 yıl önce

Bunları güzel ağırlayalım arkadaşlar. Dost kazanmak gerek.

M
murat özcelep
8 yıl önce

ahmet külekçi abim sana helal olsun.Kardeşlik projeleri sayesinde o kadar güzel işlere imza atıyorsun ki.Allah senden razı olsun.İnşAllah bu çabanı birileri görüyor

T
tursun
8 yıl önce

ne mutlu ts diyene

A
Ali
8 yıl önce

Başkanım bizde hasta trabzonsporlu olarak maca gelmek istiyorum yeni stadımızı cok görmek istiyorum bir ilgilenirmisiniz saygılar

Şenol
8 yıl önce

Benim oğlum doğuda Ağrıda öğretmendi dört sene gittim oralara özellikle Trabzonluyu yaşlıları çok seviyor bizim için vatanına milletine bağlı mert insanlar diyorlardı

T
Taraftar
8 yıl önce

Bu mardindeki Trabzonlu her kimse emeklerine sağlık. Yıllardan beri sürekli çalışıyor,helal olsun doğrusu.tanımıyorum ama kendisini tebrik ederim

D
Doktor TS
8 yıl önce

Sizleri çok seviyoruz Mardinli kardeşlerimiz. İnşAllah pazar akşamı Trabzonsporumuz bu nazik icabetinizi güzel bir galibiyet ile taçlandırır..

Şenol Çavuş
8 yıl önce

Sayın başkanımız Ahmet Metin Genç'e yaptığı bu ince kardeşlik projesi için çok teşekkür ediyorum. 4 yıl Kızıltepe de çalışan bir öğretmen olarak bu tip sosyal projelerin artarak devam etmesini de temenni ediyorum.Yaşasın inananların kardeşliği.