| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 08 Mart 2025 13:15 Güncellenme tarihi: 08 Mart 2025 13:23

Trabzonspor Başkanı Doğan'dan flaş açıklama! "Boyun eğmeyeceğiz"

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan'dan açıklama geldi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, futbol dünyasında yıllardır süregelen adaletsizliklere ve eşitsizliğe sert tepki gösterdi.

Doğan, futbolun adaletin gölgesinde sınandığını ve ayrıcalıkların hüküm sürdüğü bir yapıya dönüştüğünü belirterek, haklı mücadelelerin baskı ve anlamsız cezalarla bastırılmaya çalışıldığını ifade etti.

Trabzonspor Başkanı Doğan'ın açıklamaları şu şekilde:

Futbolumuz yıllarca adaletsizliğin gölgesinde sınanmış, ayrıcalığın hüküm sürdüğü bir tiyatroya dönüştürülmüş, nice haklı mücadele baskı ve anlamsız cezalarla bastırılmaya çalışılmıştır.

Bizler, “Bir yerdeki adaletsizlik, her yerdeki adalet için tehdittir” sözünden hareketle haksızlığa sessiz kalmadan yolumuza devam ettik! Çünkü adaletsizlik ödün verildikçe büyüyen, göz yumuldukça kök salan bir zehirdir. Ona boyun eğmek yalnızca bugünü değil, yarını da karanlığa mahkûm bırakmak anlamına gelir.

Şu bir gerçek ki, en büyük dönüşümler en sert şekilde sınanan iradelerden doğmuştur. Haklı bir dava uğruna uğraş verenler zamanın kirli çarklarını adaletin yönüne çevirmeyi başarmışlardır. Çünkü adalet, onu savunmaktan korkmayanların ve dimdik duranların omuzlarında yükselir.

Trabzonspor olarak, bu mücadeleyi yalnızca kendimiz için değil, Anadolu’nun tüm mazlum kulüpleri için de sürdürüyoruz! Futbol sahnesindeki adaletsiz düzene boyun eğmeyeceğiz, ayrıcalıklara teslim olmayacağız. Bu mücadele yalnızca bir kulübün değil, hakkı gasp edilen herkesin davasıdır.

Unutmayınız ki hakikatin güneşi bulutların arasında kaybolsa da asla batmaz! Adalet isteyenler olarak bedel ödemeyi zaten göze almıştık. Ne verilen cezalar ne de yıldırma politikaları bizi yolumuzdan döndüremez. Rahmetli Başkanımız Özkan Sümer’in dediği gibi, haksızlığı hiçbir zaman hak olarak görmedik, görmeyeceğiz! Haksızlığa karşı susmayacağız!

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kürşad
1 yıl önce

Yok da ne yapacaksın bir telefon ğelecek sana bir yerden ayağa kalkıp emredin efendim demekten başka çünkü hepiniz kendi çıkar ve menfaatiniz için sosyal konumuzu ğüçlendirmek için oradasınız aynı hacıosmanoğlu ğibi yanlışmı yım

B
Bilal
1 yıl önce

Ona buna posta koyacağın a takımla ilğilenin bak 32 puanın var ve küme hattındasın sadece 5 puan ha 5 puan Şenol bakda düşürmesin bizi o yüzden dağdaki ğeyiği bırak evdeki tavuğu besle sen bence tabi efendi

M
Murati
1 yıl önce

Kime sesleniyorsun muhatabın kim adaletsizlik bahsediyorsun iktidarımı eleştiriyorsun bak sonra yanlış anlaşılırsın sonra ğünah çıkarma yok ben öyle demedim öyle demek istemedim efendim yanlış anlaşıldı şehven yazılmış falan diye ha çünkü sizde o yürek yok 2011 kupamızı da orda oturanlar öyle verdi ben yemiyorum bu sözleri çok boş ğeliyor bana kusura bakma

H
Hacı
1 yıl önce

Ziyaaa ziyaaaaaa

B
Borabay
1 yıl önce

Martaval okuma, siyasetin tetikçisi İho ‘ya sen oy vermedinmi. Adam ihale karşılığı diyet ödeyip GS ya hizmet ediyor. GS da İbb seçiminde M kurum’a verdiği açık desteğin nimetlerini topluyor.

Tüm Yorumlar (12)

K
Kürşad
1 yıl önce

Yok da ne yapacaksın bir telefon ğelecek sana bir yerden ayağa kalkıp emredin efendim demekten başka çünkü hepiniz kendi çıkar ve menfaatiniz için sosyal konumuzu ğüçlendirmek için oradasınız aynı hacıosmanoğlu ğibi yanlışmı yım

B
Bilal
1 yıl önce

Ona buna posta koyacağın a takımla ilğilenin bak 32 puanın var ve küme hattındasın sadece 5 puan ha 5 puan Şenol bakda düşürmesin bizi o yüzden dağdaki ğeyiği bırak evdeki tavuğu besle sen bence tabi efendi

M
Murati
1 yıl önce

Kime sesleniyorsun muhatabın kim adaletsizlik bahsediyorsun iktidarımı eleştiriyorsun bak sonra yanlış anlaşılırsın sonra ğünah çıkarma yok ben öyle demedim öyle demek istemedim efendim yanlış anlaşıldı şehven yazılmış falan diye ha çünkü sizde o yürek yok 2011 kupamızı da orda oturanlar öyle verdi ben yemiyorum bu sözleri çok boş ğeliyor bana kusura bakma

H
Hacı
1 yıl önce

Ziyaaa ziyaaaaaa

B
Borabay
1 yıl önce

Martaval okuma, siyasetin tetikçisi İho ‘ya sen oy vermedinmi. Adam ihale karşılığı diyet ödeyip GS ya hizmet ediyor. GS da İbb seçiminde M kurum’a verdiği açık desteğin nimetlerini topluyor.

M
Mesut
1 yıl önce

Başkan önce TV yorumcularını uyaracaksın. Yatırım yaptığın değerleri değersizleştiren yorumcuları dava edeceksin ki oyuncunu değersizleştirmesin. Bu düzen üç semt takımı üzerine kurulmuş. TFF başkanı Trabzonspor başkanıyken mangalda kül bırakmıyordu. Şimdi ise Trabzonspor'a ceza kesmekte ve hakkını gasp etmekte.

K
KADÎR KIYMET
1 yıl önce

Bütün bu acımasız ve üst perdeden verilen cezalar adaletsizliğin göstergesi ve net belgesidir.

C
Cem
1 yıl önce

Bak uyarıyorum alttakiler öyle böyle puan almaya başladı seni yakalayıp aşağı çekmesinler bak uyarıyorum dikkatli ol Şenol a ğüvenme olmadı buda varmış 10 yola ğeri ğelir düzeliriz der alır parasını ğider bak uyarıyorum puan farkı kapanıyor tarihin en rezil trabzonspor u bu dost acı söyler Şenol ğibi oyalamaz bak düşüyorsun sonra ah vah keşkeler fayda etmez 3 puan kaldı şaka ğibi değilmi yaaa ziyaaa efendi sen hala salla at havayı yumrukla

E
EK
1 yıl önce

İHO'nun kulüple bütün bağları kesilsin...

H
Hasan
1 yıl önce

Bu federasyonu siyaset seçtirmedi mi? O şehrin büyükşehir belediyesi, millet vekilleri tüm siyasiler TFF 'yi kim seçtirdiyse onun kapısına gidip gereğini yaptıracak. Ertuğrul Doğan tek başına sadece mali yükle uğraşabilir? Bugün Ertuğrul Başkana yapılan terbiyesizlik yarın başka Trabzonspor başkanına yapılır. Bu kulüp Fenerbahçeli Nihat ÖZDEMİR döneminde şampiyon olduşampiyon oldu. Sözde Trabzonsporlu İHo döneminde neredeyse küme düşürülecek. Dostlarınızı akkllı kültürlü insanlardan seçiniz y

A
Ali Altun
1 yıl önce

Beceriksiz başkan görevi ne zaman birakiyorsun. Lig bitmeden istifa et ki seneye gelen yönetim yapılanmayı yapsın. Yok sa önümüzdeki sezon da istifa edip o sezonu da batirma

6
60
1 yıl önce

Başkan ne senden nede iho, dan cacık olmaz ,ikinizde yönetiliyorsunuz ,istifa,da edemezsiniz ,çünkü istifada erdem gerekli ,yani sizde bulunmayan.