Türkiye'de koronavirüs salgınına karşı yetkililer vatandaşları uyarmaya devam ederken son olarak Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu sosyal medyadan bir çağrıda bulundu.
Vali Ustaoğlu sosyal medyadan Trabzon milletvekilleri Muhammet Balta, Adnan Günnar, Salih Cora, Bahar Ayvazoğlu, Ahmet Kaya ve Hüseyin Örs ve Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu'nu etiketleyerek "Kendimiz ve sevdiklerimiz için, güzel ülkemiz ve mutlu yarınlarımız için Trabzonlu hemşehrilerimize birlikte seslenelim 48 saat hiç çıkma" çağrısında bulundu.
Ustaoğlu'nun çağrısının ardından Başkan Zorluoğlu da "Koronavirüs’ün yayılma hızını düşürmek bizim elimizde...48 saat hiç çıkma" şeklinde paylaşım yaptı.
Tüm Yorumlar (44)
İsimsiz
6 yıl önce13 gündür evdeyim bitene kdr çıkmam ! Tam destek!!
Adem
6 yıl önceTamam, millet bilmiyordu, şimdi öğrendi. Siyasileri işin içine karıştırmadan mücadele çok mu zor. Illaki siyaset mı gerekiyor. Eskiden valiler böyle mı kriz yönetirdi, ya merkezi yönetimler. Hep siyaset, hep siyaset, bu müsbet siyaseti işin içinden çikarmayı öğretirse tek iyiliği bu olacak.
Sinan
6 yıl önceÜlkemiz bu zor durumdayken pikniğe ,mangala,balik tutmaya,spor yapmaya vb hareketler yapanlar siz vatan hainisiniz ha dağda askere mermi sktiniz ha sokağa çıkıp insanlara virüs bulastirdiniz bence çok fark yok . Lütfen herkes duyarlı olsun!
İbraam
6 yıl önceAkp zihniyeti, evde kal, aç kal...
Kenan
6 yıl önceVe beyin vucudu terkeder
Cengiz
6 yıl önceSayın valim bize kalsa ćıkmayacagız fakat işveren işe git diyor ben pazar günleri bile çalışıyorum patron kendini düşünüyor .bizde maddi durum olmayınca mecbur gidiyorum. Zaten bizi düşünen olsa kontrol altına alır iş yerlerini itiraz edince hadi istifanı yaz git diyor kendileri evde keyif yapar olan garibana olur.
Savaş kayci
6 yıl önceEvde topcu, popcu birde zenginler kalır. Biz çalışanlar Allah'a emanet. Ver 20günlük sokağa çıkma yasağı imam da kurtulsun cemaat de...
Cengiz
6 yıl önceSayın valim doğru fakat işverenler gel diyor haftanın 6 günü sabah 08.aksam 17.00.calısiyorum işveren hem işkurdan maaş talebi yapıyor hemde sen gel imza atma giriş çıkış ta diyor bunu siz denetleyecek ve gerekeni yapacak kurumları bilhilendirmelisiniz ben evli çocuklu bir asgari ücret çalışan vatandaş olarak.bizlere sahip çıkılması gerek.zaten maddiyatım olsa evden çıkmam fakat mecburum benim kiram var kredim var eletrik su gaz.yetmiyor ama mecbur.durumları iyi olan kira vermeyen kardeşlerim sakın çıkmayın ben çıkmasam olmuyor .işte durum bu
Murat
6 yıl önceBurdaki temel amaç senin benim sağlığılım değil sağlık personelinin etkin kullanılabilmesi
İsimsiz
6 yıl önceDışarı çık virüs al öl. Anan baban ardından ağlasın günlerce aç kalsın kardeşin aynı evliysen eşin ağlasın günlerce yemesin çocuğun varsa yetim büyüsün.. değer mi kardeşim ? Bir ömür için bir ay iki ay harcamak çok mu.
Abdulmuttalip
6 yıl önceNe topcuyum ne popcu ne de zengin. Dükkanım 2 haftadır kapalı Allah yardımcım olsun para kazanılır canımız sağolsun. 3 4 5 binlira ailemden değerli değil.
Galip Biçakçi
6 yıl önceRabbine kavuşmak kadar güzel bişey varmı be Allah yinede herkeze sağlık versin korkunun ecele faydası yok evet tedbiri al gerisini Allaha bırak .
Kadir baba
6 yıl önceAz kaldı sokağa çıkma yasağı gelecek.... En başta yapılması gereken en sonda yapılır burası Türkiye
can
6 yıl önceŞükür bu günümüze inş bitecek bu gunler
İsimsiz
6 yıl önceSayın valimiz tatil yaparsa söz evden çıkmayacağız
deniz
6 yıl öncebunun beyin ölümü gerçekleşmiş
fatih
6 yıl önce48 saat evde kalıp da,49.saat işe gitmek için dışarı çıkınca bir şey olmuyor mu acaba.kamu kurumları bile çalışıyor,keza özel sektör de öyle.yok kendi karantinanı ilan et gibi,hava da kalır laflarla bu işler yürümezzzzz.
Serdar Öztürk
6 yıl önceKamuda calisiyorum nasıl girmeyeyim
İbraam
6 yıl önceBir insanı kandırmak, kaldırıldığına inandırmaktan daha kolaydır. Zeka ve akıl fışkıran akp zihniyeti, iktidarı eleştirdiğim; evde kal,aç kal ironisini dışarı çıkalım diye anlamış, bu sığ kafalara izah edeyim, iktidarın görevi evde kal, ben senin ihtiyaçlarını karşılarım dır. Bilmem ankadınızmı?
Ofli
6 yıl önceEvde kal nasıl kalayım markette çalışıyorum hemde manav bölümünde akşama kadar yüzlerçe gişiyle karşılaşıyorum izin istesen kapıyı gösteriyorlar buna bir çözüm bulun
Ela
6 yıl önceBeki çalışanlar ne yapacak bunla ilgili de bilgi verir misiniz?
Sonkale
6 yıl önceAynen sizin tuzunuz kuru vekiller cafeleriniz ortak oldugunuz dukkanlarin kiralari saat gibi isleyen döviz kurlariniz.gelir guzel olumca 48 yilda cikmaz evden insan.ama biz fakiriz 90 liralik fatura uyku kaciriyor bizde.al kardesim aylik masrafini veriyoruz verecegiz de evden cikmayalim.yoksa bu durum onemini kaybedecek...
rs61
6 yıl önceanlamıyorum bu zihniyeti biz işçiler ne yapacaz arkadaş işe gitmesek seftenn fırça yersin gitmeye kalksak virüs var eee biride cikip demiyor ki tüm is yerleri 1 hafta süreyle kesinlikle kapali olacaktir calistirilma takdirinde cezai işlem uygulanacaktir. var mi sizde o cesaret varsa yoksa evde kal ne güzel
rs61
6 yıl önceanlamıyorum bu zihniyeti biz işçiler ne yapacaz arkadaş işe gitmesek seftenn fırça yersin gitmeye kalksak virüs var eee biride cikip demiyor ki tüm is yerleri 1 hafta süreyle kesinlikle kapali olacaktir calistirilma takdirinde cezai işlem uygulanacaktir. var mi sizde o cesaret varsa yoksa evde kal ne güzel
Tskırık72
6 yıl önceHep beraber uyalım da kimse canını sevdiklerini riske atacak kadar aptL değildir Suriyelileri baktığınız kadar değil 1-2ay bakacak ne öneriniz oldu kendi halkınıza Sağlıklı günler hepimiz ze saygılar
Mrhmet
6 yıl önceBu virüsün siyaseti olmaz cumhurbaşkanın elinde sihirli değnek yok adam banyoda ayağı kaysa cumhurbaskanindan biliyor lütfen böyle tahrik edici hakaretler etmeyelim.Devletimize ve hükümetimize guveniyoruz
İsmail demir
6 yıl önceVayy be iste valilik bu kimsenin aklina boyle birsey gelmezdi size helal olsun, hakkimiz mi dedin onunda cevanini zamanı gelince alirsiniz
Ziya
6 yıl önce15 gündür evdeyim ne arayan ne soran var .
HALİL ÖZKAN
6 yıl önceLa çalışmak zorundayız ne anlatıyon nasıl çıkma kanun çıkar 2 gün işletmelere açmayın de çıkanın konusturma beni
Erkan karadenix
6 yıl önceArkadaşlar evde kalmamız gerekiyor inan patlıyorum evde hastanede tavana bakmaktansa yinede evde TV ye bakmayı tercih ediyorum evde kal Türkiyem
hanife B
6 yıl önceEvde kaldık kira yiyecek borçlu sizin için kolay valime cumur Başkanım sayım sonsuz öl deyin öleyim tiyerleri udanmıyonuz Bizim oyumuzlan yiyin evde kalın haram olsun Benim çocuğum indiharre kalkıştı açlık Bor Belediye kabısından içeri giremedim Allah Bir gün hesabını soracak unutmayın bu Dünya kimseye kalmaz
Emre kilicli
6 yıl önceFedakârlık k yapin vekiller maaslariniz saglik calisanlarina iki ay bagislayin.ne kolay da konusmak 48saat cikmayin.benciller ben pet shop sahibiyim hayvanlarim ne olacak
Muzaffer avci
6 yıl önceEvet insanlar sokaga cikmiyorlar.bunun sonucu komsuluk iliskileri cok gelisti.küs olan komsular bile birbirlerine gitmek icin barişti.mesele evden cikmamakmi.yoksa insanlarin birbiriyle iliskilerini sinirlandirmalarimi
Hakikat
6 yıl önceDışarda olanlar (torpilli)? Akp referanslı olanlar ,çıksın
İsa
6 yıl önceDun cumhur başkanın açıklamasından şunu anladım para yok kimse bir şey beklemeyin parası olan kurtulur olmayanada Allah yardım etsin l... Onlar sokaklarlar becburen Dolasacak . Çünkü o o insan ekmeğe muhtaç l.. bizde onlara verecek ekmek yok..
Garipçeli
6 yıl önceBiz hala işin dalsın dayız zamanında devleti dinleseydik bu iş bitmişti halk olarak hatayı kendimizde arayalım herkes acmı kalalım diyo hepimizde en aşa 1000 liralık telefon var sat 1 ay idare et herseyi devletten bekleme
Vatandaş
6 yıl önceCepleriniz tokatla pas dolu kendinizi kurtarmak çok kolay ggelde sen anlat bana cebimde 20 lira
Afarpz61
6 yıl önceDevlet böyle yönetilmez. çocuk oyuncağına çevirdiniz ülkeyi, milletle resmen dalga geçiyorsunuz. Adam gibi sokağa çıkma yasağı uygulansın bu belayı en hafif kayıpla atlatalım. 48 nedir tahu
Onur
6 yıl önceNe kolay evde kal demesi
Rukiye
6 yıl önceYemin olsun saka gibisinizz ya calisann ne yapacak calisann hem kendini hem ailesini riske atiyo gunah degilmj yaa bir haftaya bir hafta evde tut bari bu nasil istir arkadas ya
O DAAAAA
6 yıl önceSayın devlet büyükleri Bu ülke insanını 1 ay eve kapatma kanununu getirmek çokmu zor 1 ay bu insanların ihtiyacını karşılamak çokmu zor.ekonomi zararmı görür.ben olsam bu milleti eve kapatır bir ay bakarım bu bela def olunca piyasalar açılınca %10 zammı yaparım 2 bilemedin 3 ayda harcadığın parayı kasana koyarsın sonra %10 zammı tekrar normale çeker işi kurtarırsın nasil olsa bu millet zamlara alışık sonuçta bakacak olduğunuz esnaf ve asgari ücretliler memurun zaten tuzu kuru 20 milyon asgari ücretlileri idare etmek zor olmasa gerek
O DAAAAA
6 yıl önceSayın devlet büyükleri Bu ülke insanını 1 ay eve kapatma kanununu getirmek çokmu zor 1 ay bu insanların ihtiyacını karşılamak çokmu zor.ekonomi zararmı görür.ben olsam bu milleti eve kapatır bir ay bakarım bu bela def olunca piyasalar açılınca çok samimi söylüyorum %10 zammı yaparım 2 bilemedin 3 ayda harcadığın parayı kasana koyarsın sonra %10 zammı tekrar normale çeker işi kurtarırsın nasil olsa bu millet zamlara alışık sonuçta bakacak olduğunuz esnaf ve asgari ücretliler memurun zaten tuzu kuru 20 milyon asgari ücretlileri idare etmek zor olmasa gerek
ADNAN
6 yıl önceEyy turkiyemin guzel insanları 14 gün diyoruz ev de kalıyoruz ben 14 20 gün yapıyorum peki yetkililere Bir şey sormak istiyorum 14 ve ya 20 gün sonra ne olacak onu söyler misiniz çok merak ediyorum Ev de kal guzel Bi r şey faksta çarkları nasi l dönecek bu Ev de duranların kim bakacak 20 gün sonra ne olacak yokusa 14gun sonra bulaşanlar ölecekmi ben sorduğumu soruya yanıt istiyorum lütfen yetkili kimse söylesin Allaha AŞKINA Allahim tüm INSALIĞI KORUSUN bu mikroptan aminnn
Sevda
6 yıl önceBiz cikmiyoruz cocuklarimla evdeyiz ama esim tupcude calisiyo mecbur gün içinde de birçok eve giriyor ya o bize bulastirirsa insan korkuyom tehlike varsa ozamn dışarı çıkma yasağı olsun çoğu kişi eşleri yüzünden bu hastalığı alacak bu yasak olsun artik