| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 17 Aralık 2019 20:12 Güncellenme tarihi: 12 Ekim 2025 12:11

Trabzon'daki korkunç kaza kameralara yansıdı - İşte o anlar

Trabzon'da meydana elen kaza saniye saniye kameralara yansıdı.

Trabzon'da meydana gelen tırın yolcu minibüsüne çarptığı kaza kameralara yansıdı.

Trabzon'un Akçaabat ilçesi yıldızlı mahallesinde Gürcistan plakalı tırın Yolcu minibüsüne arkadan çarpması sonucu 2 kişi hayatını kaybetmiş 18 kişi yaralanmıştı.

Kaza anı çevrede bulunan işyerlerinin güvenlik kameralarına yansıdı.

Görüntülerde minibüsün durakladığı tırın ise duran minibüse arkadan hızla çarparak metrelerce sürüklediği görülüyor.

Yorumlar (58)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Turgut
6 yıl önce

Akçaabat trabzon arasında istediğin yerde dolmuşa binip istediğin yerde inebiliyorsun. Belli noktalarda durak olmalı ve durak harici indirme ve bindirme yapılmamalı.

B
Boşkluk
6 yıl önce

Bazı bilgilere göre minibüse arkadan çarpan tırın şoförü zifiri sarhoşmuş

M
Murat
6 yıl önce

İlçelere çalışan dolmuşlar şehiriçi dolmuşu gibi ana yolu babalarının çiftliği gibi kullanmaya bi son vermeli 100 mt geri manevra yapanı var katiller

A
Allah Allah
6 yıl önce

Şu videoyu tam izlemeden yolda durmuş diyen Tc vatandaşı milletimiz gürcü adisi tır arabaya çarpmadan az öncesine iyi bakın dolmuşun solundan iki araba yan yana geçiyor bide dolmuş 3 araba demekki dolmuş en sağ emniyet şeritinde orta ve en sol şeritten araba geçiyor bakın iyi izleyın video olmasa adamı idam edersiniz siz herşey okadar basit değil suçlu tır şoförüdür gurcudür diye demiyorum burdan gördüğumü diyorum çıksın bir emniyet amiri sen haksızsin desin herşey videoda net

E
Ey
6 yıl önce

Dolmuşçular ve tırcılar ikiside trafik katliamcıları ama burda tır hatalı gibi

Tüm Yorumlar (58)

T
Turgut
6 yıl önce

Akçaabat trabzon arasında istediğin yerde dolmuşa binip istediğin yerde inebiliyorsun. Belli noktalarda durak olmalı ve durak harici indirme ve bindirme yapılmamalı.

B
Boşkluk
6 yıl önce

Bazı bilgilere göre minibüse arkadan çarpan tırın şoförü zifiri sarhoşmuş

M
Murat
6 yıl önce

İlçelere çalışan dolmuşlar şehiriçi dolmuşu gibi ana yolu babalarının çiftliği gibi kullanmaya bi son vermeli 100 mt geri manevra yapanı var katiller

A
Allah Allah
6 yıl önce

Şu videoyu tam izlemeden yolda durmuş diyen Tc vatandaşı milletimiz gürcü adisi tır arabaya çarpmadan az öncesine iyi bakın dolmuşun solundan iki araba yan yana geçiyor bide dolmuş 3 araba demekki dolmuş en sağ emniyet şeritinde orta ve en sol şeritten araba geçiyor bakın iyi izleyın video olmasa adamı idam edersiniz siz herşey okadar basit değil suçlu tır şoförüdür gurcudür diye demiyorum burdan gördüğumü diyorum çıksın bir emniyet amiri sen haksızsin desin herşey videoda net

E
Ey
6 yıl önce

Dolmuşçular ve tırcılar ikiside trafik katliamcıları ama burda tır hatalı gibi

Y
yakun
6 yıl önce

Yolun ortasında duraklarsan millete de sebep olursun.

V
Volkan
6 yıl önce

Orada zaten 3 şerit yol var yıllardır her gün o yolu kullaniyorum. O durakta akçaabat dolmuşları durağa çok yanaşmaz başka araçlar girmesin diye. Adamın emniyet şeridinde girdiği falan yok. Girse bile tirci da mi emniyet şeridinden gidiyor yani. Ki orada cep var. Cebe girseydi ki görüntülerde cep boş böyle bir kaza belki de olmayacaktı. Gerçi akçaabat dolmuşları her zaman haklıdır...

A
Ahmet
6 yıl önce

Ulan ne salak ne cahil insanlar var adam yolun ortasında mı durmuş kenarda durmuş yolcu için tırın hızına bakın alkollüymş üçu beşi leş araba suruyo diye bütün dolmusçulara laf soyluyosunz

A
Ahmet
6 yıl önce

Haberlerde her çeşit araba şoför görüyoruz o zman her araba kullanan katil cani katliamcı bırakın bunları o tır o hızla nereye ne yetiştiriyor onun önünde sizde bizde olabilirdik gözü görmüyor mu takip mesafesi diye bişey var ayrıca büyük araç doluda boşta olsa şehir içinde öyle gidemez

V
Vatandaş
6 yıl önce

Trabzonda dolmuşlar asla cepte ya da emniyet şeridinde durmazlar. Videoya iyi bakın emniyet şeridinde gri araba var dolmuşun önünde, tir dolmuşa çarptıktan sonra o gri araç hâlâ emniyette duruyor. Yolcu indirirken de sağa sinyal vermez sola verir ki arkasından gelen sansın yolcuyu indirdi yola çıkacak

A
Afk
6 yıl önce

Bos konusma yapmayin bazisi cepte tam durmuyo bunun gibi pacavra kelimelerini birakin adam emniyet seridinde yolcu indiriyor kamyon carpiyo suclu dolmuscu Kendiniz cokmu kuralcisiniz yaya gecitinde podyum guzeli secilecek gibi yuruyorsunuz

N
nail keskin
6 yıl önce

herkes bilmeden ezbere yorum yapıyor tır ın içine baktım votkalı bira kutuları duruyor orta adam sarhoş frene minibüse çaptıktan 30 metre sonra basıyor uyumuş olabilir

R
Redkid61
6 yıl önce

Ölenlere Allahtan rahmet diliyorum ailelerine Allah sabirlik versin yaralilarada yaradanim tez zamanda şifalar versin burda suçlu aramayın kaza olur insan ölür önemli olan dikkat ama ben yomraliyim tirciyim yurt dışına çalışıyorum münübüs şoförlerine sesleniyorum burdan bir yolcu için ani firen eden arkadaşlar sinyalsiz tirin kamyonun önüne kıran arkadaşlar lütfen trafikte saygili sevgili olun dururken kalkarken sinyalinizi kullanin

O
oguz
6 yıl önce

dolmus suclu yolun ortasinda durmus

H
Halil
6 yıl önce

Orda durak tan başka durma şansı yok tir tünelden 3 şerit olan yoldan geliyor belliki aynı hizla devam ediyor dolmuş durakta duruyor bilmiyenler kuru laf yapmasın

D
durak yapın
6 yıl önce

durak yapın, minibüsçüler duraklar dışında yolcu indirip bindiremesin bakalım böyle kaza olacak mı ? Minibüsçüler şehri rehin almış, trafikte her türlü haydutluğu yapıyorlar bir kişi sesini çıkaramıyor. 2 lira için yapmadıkları vandallık yok, komple kaldırılmalı ama kalabalıklar diye sözde yöneticilerin yemez. en azından durak getirin. şu adamlara hakkıyla trafik cezası kesseniz, şehre 5 tane çevre yolu yapacak para gelir. haberde bile dolmuşçuya bir kelime edememişsiniz. yok mu bu şehirde bi delikanlı dolmuşçuların yanlış yaptığını söyleyecek ?

N
Nazli
6 yıl önce

Ahirette o iki insanın hakkini nasil odeyeceksin şoför efendi... yolun ortasinda durmak nedir, mahalle yolu mudur orası.... Bu kadar ucuz mu insan hayatı.

A
Akçaabatlıselcuk
6 yıl önce

Kesinlikle SUÇLU belediyelerdir ve Karayolları BURSADA da aynı sıkıntı var Yollarda indirme bindirme yapiliyor durak yok denecek sayıda BURSAyI bilen bilir .Akçaabat Trabzondada böyle SONRA başkalarınin yuzunden can ve suc islemiş oluyor .

A
Akçaabatlıselcuk
6 yıl önce

DURAK yetersiz ve KURAL yok Bursa daha kötü bu konuda Avanttaş Fazla trafik araçları yavaş gidısi CEVAB verecekler Belediye

K
Kado
6 yıl önce

Arkadaşlar burda suçlu yüzde 90tır şöförü dolmuşcu yolcu alacak video ya iyi bakarsanız biri el atıyor dolmuşa oda yolun en sağında duruyor. Hatta dolmuşa doğru yaklaşıyor evet dolmuşda da suç var hemen önündeki celpe girebilirdi fakat Trabzonda yolcular çok mu doğru yerde dolmuş bekliyor ona bakarsan bekleyen de de suç var fakat asıl suçlu Tır şöförü

M
Mustafa
6 yıl önce

Trabzon daki dolmuslara acilen çeki düzen verilmeli sürekli aynı şekilde hareket ediyorlar insan hayatını hep hiçe sayıyorlar bi yaz tatiline geliyoz dolmuscu kolluyoz yola nasıl firliycak diye Busorun ordu ve giresun dada var acil çözüm

G
Grkm
6 yıl önce

Allah rahmet eylesin .. yaralılarımıza Allahtan şifa diliyorum şunu da görmezden gelmeyelim belli Duraklar harici indirme bindirme yapılmamalı şu dolmuşların ani fren yapıp yolcu almaları ve bi an önüne kırıp yolcuya yönlenmelerini hergün yaşıyoruz trafikte biraz daha duyarlı olmalılar yolun ortasında indirmeleri kaldırmalılar

F
Furkan Aydın
6 yıl önce

Orası zaten durak arkadaşlar

S
Sıradan Vatandaş
6 yıl önce

Dolmuş yolda durmuş.

D
Davut
6 yıl önce

Orada durma cebi mi var? Kuralsızlığa o kadar alışmışsınız ki yolda durmayı savunur hale gelmişsiniz. Ama siz de haklısınız sizi muhattap alan belediye olduğu sürece trafik polisi size ceza yazmadığı sürece istediğinizi yaparsınız böyle

T
Trafikci
6 yıl önce

videoyu izleyen şunu görecek ki bu kazanın birinci sorumlusu emniyet şerifinde park halinde olan geo arac ikinci sorumlusu ana yolda duran dolmus şoförü üçüncü sorumlusu sarhoş veya aklı basında olduğu meçhul tir şoförü Ama emniyet şerifindeki gri arac ana fail asıl suçlu ama hiç kimse o araci konuşmuyor konuşmayacak Ben savcı olsam 3 soforude bilerek ve tasarlayarak adam öldürmekten muhabbet veririm

H
Hüseyin
6 yıl önce

Bu konuda haklı haksız yorumu yapmak istemiyorum,ama hemen hergun Trabzon Akçaabat arası çalışan bir kamyon şoförü olarak,günde bu dolmuşlar yüzünden enaz 3 kaza atlatiyorum ona vurmamak için.sen iki lira kazanacam diye bunca insanın hayatını tehlikeye atamazsın.

M
Mehmet
6 yıl önce

Dün görüntüleri görmeden akçaabat dolmuşu haksızdır demiştim.Herkes yorumlarıyla bana saldırmıştı peki görüntüler ortada kim haksızmış istediğiniz kadar tırcı alkollüymüş desinler akçaabat dolmuşu sağ şeritte pat diye durmuş resmen emniyet şeritinde durmuyor. 1- Emniyet şeritinde durmuş olsaydı sağ taraftan geçen araçlar neden minübüsü sollayarak geçti. 2- Görüntüdede görüleceği gibi emniyet şeritinde kazanın olduğu yerde park halinde araç var eğer dolmuş emniyet şeritinde olsaydı park halindeki araçıda önüne alıp götürürdü. Görüntü ortada Haklı haksız aramaya gerek yok eğer akçaabat dolmuşu kazaya karışmış ise hiç aramaya gerek yok. İstediği kadar tır cı alkollü idi söylesinler. -Dolmuşcu bir kere 14 kişilik araça 23 kişi bindirmiş hadi 18 kişilik araç olsun yine fazla yolcu almış.-İndi bindi yapılmayacak yerde yolcu indirme bindirme işlemi yapıyor.- ve en sağ şeritte pat diye durmuş. Not: Orası tam olarakta balık sırtı bir yer mesafe biranda kısalır.

Y
Yahya örs
6 yıl önce

Simdi arkadaşlar akcaabat olsun trabzon olsun belediye otobüslerinin veya dolmuslarin yolcu birakip alma islemi ıçin hicbir giris yok bu işlemi yol üzerinde yapiliyorsa bu gibi kazalari cok daha görürüz. Birde bu yol akcaabatin merkezinden geciyor bizde bu projeler kisa donem icin yapiliyor. Yapilanlarda kisa donem icin faydali oluyor. Arkadaslar.

A
Ahtapot
6 yıl önce

Tam benim evin önünde oldu...orda durak var cep var... herşey var...bu durumda heran karsikarsiyayiz orda dolmuscular babalarının çiftliği gibi yolu kullanıp trafiği katlediyor....ama dur diyecek yok....bizim trafik ekiplerimiz de soteye park edip ceza yazmak için av kollasinlar....yaz yaz nereye kadar....o minibüs cepte olsa o trin ona ol orta çarpması imkansız.....

Z
Zeki
6 yıl önce

Arkadaşlar ölenler rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum eleştiri yoruz da hep Akçaabat münübüslerini arkadaşlar ben halk otobüs işletmecisi yım beşirlide otobüs durakları var malesef özel oto park olmuş bunlarada özellikle bakın ben sürekli emniyeti arıyorum ama aynı tas aynı hamam

A
Allah seni kahretsin
6 yıl önce

Videoyu sanırım bir sen farklı görüyorsun kazanın olduğu yeri gayet iyi biliyorum iki şeritli yolda minibüs durulmaması gereken yerde duruyor akçaabatı bırakın tüm Trabzon Akçaabat hattını biliyor.

M
MİRAÇ K
6 yıl önce

ASIL KATİL ŞÖFÖR BABASININ YOLU GİBİ AKAN TRAFİKTE DURURSAN MİLLETE DE BÖYLE SEBEP OLURSUN.

M
MİRAÇK
6 yıl önce

sarhoş olsa bile dolmuşçunun suçu yok mu akan trafıkte yolun ortasında durdu kimse kusura bakmasın millete sebep olan dolmuş´şöförü

S
sonat kaynar
6 yıl önce

burda tırı kullanan suçlu tabikide alkollü çıktı no bir kenara dolmuş şöförleri özellikle akçabbat trabzon arası yapanlar ayakta yolcu alıyorlar daha fazla para kazanmak için onların hepsine ceza yagdırmalı minübüs 15 kişilk 20 kişi çıkıyor içinden:(

M
Maçkalı
6 yıl önce

Yıllarca ders çaliş gecen gündüzün olmasın üniversite kazan bitirme hayali kur birgün bir sorumsuz minibüs söferinin bir yolcu için yolun ortasında durmasiyla canindan ol. 5 metre daha aşağıda durak var ve orta dursa sorun yok. Bu 19 yaşindaki gencin hesabını kim verecek. Bu kaza değil sorumsuzluk kaç kere şahit oldum geri geri gelip yolcu aldiklarini. Olan ölene oldu bu sistemle o şöfer 2 aya yine başlar işine

O
onur
6 yıl önce

arkadaşım benim iş yerim orada evim de o cebi senden kat be kat iyi biliyorum. orada minübüs cebe girmemiş emniyet şeridinde durmuş tırcıyı ben de savunmuyorum ama minübüsün durduğu yer akşamdan sabaha uranüs ten mars a yanlış. tartışmam bile bunu. bu sabah aynı yerde aynı şekilde yine minübüs duruyordu ama Allahtan arkadan gelen tır falan yoktu !!!

F
Fatih
6 yıl önce

Gürcü tırları trafiği katlediyor. Bütün suçu bizim dolmuşçulara buluyorsunuz. Adamlar sarptan edirneye basıp gidiyorlar. Çoğu sarhoş. Bizi daha sınır kapısında gürcü polisinden ceza yiyoruz.

Y
Yakın şahin
6 yıl önce

Bu memlekete insan hayati bu KADAR ucuz işte. Nasılsak öyle yönetiliyoruz kimse ağlamasın. Ölenlere Allahtan rahmet dilerim. Geride kalanlara sabır

A
ali
6 yıl önce

Karadeniz sahil yolunda özellikle yabancı plakalı TIR'lar çok hızlı gidiyor ve ani yola çıkışları var. Kural tanımaz bir durumdalar. Adamlar sanki tır değilde taksi kullanıyorlar. Bilemiyorum bunlara Türkiyede ceza yazılamıyormu, denetim yapılamıyormu anlamıyorum. Birde son zamanlarda aşırı derecede arttılar. neredeyse türk plakalı TIR' a rastlamak imkansız gibi. Acilen bunlara önlem alınmalı, denetimler arttırılmalı.

V
Volkan yılmaz
6 yıl önce

Bu kazada hatalı dolmuş şöförü mü?boş muhabbet yapmayın hanginiz duraktan biniyorsunuz %10 ?

İNSAN MUHENDİSİ
6 yıl önce

Ulan hadi dolmuş emniyet şeridinde durdu diyelim ulan durduğu yerde önünde araba var ona niye çarpmıyor o zaman bu dolmuşcular da tırcılarda katil bu dolmuşların artık kaldırılması lazim

B
Boşver
6 yıl önce

Arkadaşlar vıdeo ortada tırın hatalı olduğu bariz belli fren bile yok süratli takip mesafesinide mi duymadınız Allah aşkına biraz objektif olun minübüsçüleri siz zaten kafanızda linç etmissiniz çok önyargılısınız çok dar bakıyosunuz minübüsçü değilde sıradan bi otomobil olsaydı eminim yorumlarınızda farklı olucaktı ki bence dolmuşun hatası yok...

E
ENGİN BEYİN
6 yıl önce

BU YABANCI PLAKALI TIR CELLAT GİBİ GİDİYOR BUNLARA DUR DİYECEK KANUN YOKMU BİZİM ÖZEL ARACI SOLLUYOR ADAMLAR

A
Ali Fuat
6 yıl önce

Görüntüden apaçık belli, minibüs apaçık yolun ortasında durmuş. Tır orta şeritte çarptıktan sonra daha da sağdaki şeride giriyor. Bu kadarına da pes...

S
Salih cuhadar
6 yıl önce

Ya arkadaslar orada devamli yolcu indirip bindiriliyor.hadi minubus şoforu hatali o tirin o suratle ne isi var emniyet seridinde oldugu suratle vuruyor.minubuse tirci bu durumda hatali olan ölene oldu Allah sabirlliklar versin ailelerine

M
Mustafa
6 yıl önce

Arkadaşlar iyi bakın en dağdaki arabalar yerinden bile oynamıyor.burda bütün suç dolmuş da. Tır kendi yolunda gidiyor

Ömer karabacak
6 yıl önce

Elim kazanın olduğu yerde yolcu indirme yeri yani cep var ama bu münübüs şoförleri turkiyenin her yerinde böyle insanların kanina giriyorlar.

H
Hakan erdoğan
6 yıl önce

Acaba Akçaabat Trabzon hattında kaç dolmuş var, bilen var mı?

H
Hasan
6 yıl önce

3 kuruş uğruna canlar gidiyor çoğu dolmuş şöförüne ibret olsun ayakta yolcu almayın sonuç yitip giden canlar ama kimin umrunda yeri gelse arabanın üstüne adam alacaklar kazansınlar ama bu olaylarıda unutmasınlar ...

M
Mustafa ekşi
6 yıl önce

Butun yorumlar okudum bu dolmuş emniyet şeridinde duruyorsa o şeritte bitane daha araba ar ona neden bile olmuyor ben 20 sene once o durakta simsarlik yaptim duzgunune raslamadim tir surati dogru dur munubus resmen kazaya davetiye cikarmiş ateş duştugu yeri yakar başkan duraklat Bi alakasiyok olan olene oldu

H
Huseyin capkin
6 yıl önce

Akcabaat dolmusumu tamam ozaman sebeb anlasildi en sol seritte bile yolcu alirlar dururlar.

M
Mete
6 yıl önce

İki şoförde de hata var bence. Minibüsün yanından kazadan önce 2 araç yanyana geçiyor demek ki minibüs emniyet şeridi çizgisinde durmus. Ancak bence tır emniyet şeridinden geliyo. Minibüse çarptığı kısıma dikkat ederseniz biraz sağ taraftan vuruyo. Yani kısaca bence minibüs emniyet şeridi çizgisinin üzerinde duruyor hata yapıyor, tır da emniyet şeridinden geliyo hata yapıyor. İki taraf da hatalı bence.

O
Osman
6 yıl önce

Trabzonun imajina zarar veren en büyük grup dolmusculardir. Bu gruba karsi cok sert onlemlerin alinmasi lazim. Ciddi cezai yaptirimlar uygulanmalidir. Hergun trafikte teror estiriyorlar birde ustune insanların hayatlarini tehlikeye atıyorlar. Hata yapanlarin birdaha trafiğe cikartmamalari lazim

S
Samet
6 yıl önce

Önce bir tünel yaptılar has güzel ama 2 kişi de hayatını orda kaybetti. Tünel giriş çıkış yolu yıldızlı trabzon istikametlerinde yol güzergahı trafiğe açıldı fakat ne bir levha trafik ışık lambasi yaya geçidi ust geçit yoktu. İnsanlar yıldızlıya yürümek için koşarak gitmek zorundaydı. Sonra bu yollar tamamlandı ama yolcu indirme yerleri hep sorunlu yol dolmuşların tapulu malı sanki. Hiçbir dolmuscu biraz dikkatli olayım diye düşünmüyor. Sonra böyle elim bir kaza meydana geliyor ama giden geri gelmiyor. Sonunda hep mutsuz acı bir durum meydana geliyor. Biz o dolmuşlara anamızı babamızı kardeşimizi eşimizi bütün insanlığı bindiriyoruz. Ama siz usta şoförler tircisida dolmuscusuda canavar gibi geziyosunuz yollarda. Çok yazık Allah rahmet eylesin yaralılara acil şifalar dilerim. Şu yolu güneyden cevre yoluna bağlayıp trafigide bir rahatlatsalar. Ama

I
Izmir sezgin
6 yıl önce

Tunele hiz limiti koycan 50 bakalim ne oluyor izmirde 50 konak tunelinde 4 kilometre sehir icinde hadi hiz yapta gorek ..burda hergezde suc var tunel de hiz limiti olsa tir bu kadar hizli gelimecek olayda bu siddette olmayacakti

T
Türkan tutuncu
6 yıl önce

Olan bize oldu biricik evladımız gitti o oldu bu oldu ne değişecek araba tam doluyken yolcu almak ne doymadilar kan akitmakttan her gün yureginiz agizimizda ise gideceğiz doktor olacaktı bizim kuzumuz ne oldu herşey gine ayni devam edecek ölen gariban gidenlere oluyor vicdanlarini hepsi sorgulasin basta şoförler odasi başkanı ve tüm emniyet

O
OKAN TURAN
6 yıl önce

İşte dolmuşların 3 tl için insanların hayatını hiçe saydığı bir kez daha tescillendi çünkü benimde başıma geldi beni sollayıp hemen önümde frene basıyorlar akçaabat dolmuşları 2 defa zar zor kurtuldum kaza yapmaktan