| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 13 Temmuz 2023 14:50 Güncellenme tarihi: 16 Ağustos 2023 09:49

Trabzon'daki dolmuşlar meclis gündeminde "Alışkanlıkları kırmak zor ama..."

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin Temmuz ayı meclis toplantıları devam ediyor.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin Temmuz ayı meclis toplantılarında dolmuş denetimleri gündeme geldi.

CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin dolmuşlardaki şoför esnafının kılık kıyafet ve klima sorununu mecliste gündeme getirdi.

Konu hakkında açıklama yapan Başkan Zorluoğlu "Alışkanlıkları kırmak zor ama önümüzdeki günlerde gelişmeleri göreceğiz açıklamasında bulundu.

Başkan Zorluoğlu "Bu manada epey bir çalışma yaptığımızı belirtmek isterim. Eğitim verdiğimiz şoför arkadaşlara sertifika vereceğiz. Klima kullanan araçlar ile alakalı çalışma yaptık. Denetimler yapıyoruz ve cezalar kesildi. Büyük bir camia ve alışkanlıkları kırmak zor. Denetim geliştirme ve eğitim gerekiyor. Bu konuda önümüzdeki günlerde gelişmeleri göreceğiz inşallah." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (34)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kenan
2 yıl önce

İlkönce insanlarla nasıl konuşulur nasıl hitap edilir onu öğrensinler.ayı gibi hanzo gibi müşterilerle konuşanlar var.hapçımıdır nedirler belli değil

M
Murat oğlu
2 yıl önce

Her şey bitti dolmuşa geldi sıra yollara bakın

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

İnsana insan lazım halden anlayan.Arabanda klima var ve parasını ödediği halde açmıyorsan vatandaşı sıcaktan bunaltıyorsan Allahta sizi bunaltacaktır.

U
Usandım
2 yıl önce

Eski araçlarda en azından cam denilen bir şey vardı bunlarda nefes alamıyoruz. Bu araçları seçerken bu kararları alanlar dolmuş hayatlarında kullanmadığı için söförlerin klima açmayacağını ve ayakta ekstra 7 kişi daha arabaya tıkamayacağını düşünememişler. DOLMUŞLARDA NEFES ALAMIYORUZ !

O
Osman
2 yıl önce

Bir araçların içinin aydınlatması camlardaki film ler sanki arabalar huzur evi gibi

Tüm Yorumlar (34)

K
Kenan
2 yıl önce

İlkönce insanlarla nasıl konuşulur nasıl hitap edilir onu öğrensinler.ayı gibi hanzo gibi müşterilerle konuşanlar var.hapçımıdır nedirler belli değil

M
Murat oğlu
2 yıl önce

Her şey bitti dolmuşa geldi sıra yollara bakın

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

İnsana insan lazım halden anlayan.Arabanda klima var ve parasını ödediği halde açmıyorsan vatandaşı sıcaktan bunaltıyorsan Allahta sizi bunaltacaktır.

U
Usandım
2 yıl önce

Eski araçlarda en azından cam denilen bir şey vardı bunlarda nefes alamıyoruz. Bu araçları seçerken bu kararları alanlar dolmuş hayatlarında kullanmadığı için söförlerin klima açmayacağını ve ayakta ekstra 7 kişi daha arabaya tıkamayacağını düşünememişler. DOLMUŞLARDA NEFES ALAMIYORUZ !

O
Osman
2 yıl önce

Bir araçların içinin aydınlatması camlardaki film ler sanki arabalar huzur evi gibi

A
ahmet
2 yıl önce

iyi ki yeniledik klimayı geçtik ayakta yolcu almak için kırk takla atıyorlar

C
Coşkun Bülbül
2 yıl önce

Açık ve net klima açan yok sadece fanın sesi var AC ( klima) tuşu kapalı. Ama malesef yollarda mayın tarlası bir de sağlı sollu park sorununu çözmek lazım

Y
Yolcu
2 yıl önce

Klima açmayan araç çok var. Sebebini sorunca, klima bozuk diyorlar. Tamirinin pahalı ve çok zaman aldığını, klimacida sıra oldugunu söylüyorlar. INANDIK MI?

A
Ahmet
2 yıl önce

Aynı konularda belediye de bir adım atması gerekiyor. Bu sıcak günlerde arızalı olduğu söylenerek klima çalıştırmayan otobüsler var. Modeli yeni olabilir ancak biz içinde ayakta sıkışık bir şekilde ve terden süzüldükten sonra bir anlamı yok.

Z
Zeleka Soylu
2 yıl önce

3 kurusa milleti tasi sonra ayni millet zaur zurt edip dursun giderleri hesaplayamayan zavallilar belediyedekiler buyurun gelin 1 gun calisitrin dolmuslarida gorelim boyunuzu postunuzu

H
Hacı
2 yıl önce

Öncelikle meydan trafiğine çözüm bulun.

O
Oflu odman
2 yıl önce

Kala, kala dolmuşlara kaltınız, beceriksizliğinizi en iyi dolmuşlat ksmufle eder, devam

İsmail Saral
2 yıl önce

Bırak o zaman kardeş dolmuş hattına 5 milyon çekerken iyi ama

Y
Yusuf Kurtuluş
2 yıl önce

Of Trabzon dolmuşları insan değil balık istifi gibi yolcu taşımacılığı yapıyor klima yok

C
ck
2 yıl önce

dolmuşlarane kadar yaptırım yaptırsanda okafalar değişmez belediye de kendi otobüs lerinin klimanın çalıştırsın!

C
Cemil
2 yıl önce

Görüşlerinize katılmıyorum,fiyatlarla ilgili bir şey diyemem lakin şoför arkadaşl,günü birlik soforlerle bu iş olmaz.ar tam anlamıyla esnaf gibi davranmiyorlar

Y
Yok
2 yıl önce

Binme ozaman zorlami bindirdiler seni

B
Bıktık
2 yıl önce

Kesinlikle katılıyorum çocuklarım var 3 5 yaşlarında dolmuş tutuyor. Aynı şekilde benide yani camlar ya bozuk ya kırık. İstemiyorum klima falan arabanın içine temiz hava girmesi lazım.

A
Arsinli
2 yıl önce

Bindigim her dolmuşta sıcaklıktan bunalıp yarı yolda indigim zamanlar oldum klima açabilir miyiz dediğimizde yüzümüze bakıp pişkin pişkin gülen şoförker oluyor. Bu ülkede her şeyin çivisi çıkmış zaten

F
Fahri aydın
2 yıl önce

Bugun erdoğdu dolmuş durağında arka üç sıra vatandaşlar cam kapı klima ne açıyorsan aç diye isyan etti şöför sanki siz değil ben istersem havasın da tek kelime ağzını açmadı bi kaç dakka sonra klimayı açtı

G
Geçir
2 yıl önce

Taksi tutun gidin , ben öyle yapıyorum.

D
dördüncücemre
2 yıl önce

Olumlu gelişme ancak sadece dolmuş şoförlerine değil belediye otobüs şoförlerinede eğitim verilmeli. Sabah okula giden öğrencileri duraktan almama, yol kapalı deyip güzergah değiştirme belediyenin koymuş olduğu hareket saatlerine uymama vs.

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

Bunun hesabını Allah sorsun sizden

S
Sungur
2 yıl önce

Belediye önce kendi otobüslerinde mi kilimalari calstırsin. Otobüsün camlarını bile açamıyorsun. Tam bir cehennem!

G
Gözlemci
2 yıl önce

Trabzonda belediye otobüsü kıtlığı mevcut.Adeta şehir dolmuşçulara bırakılmış.Yazın nerdeyse gördüğüm her dolmuşun kapısı açık seyir halinde gidiyor. Dakika ya zamana göre çalışma yok, dolmuş zamana göre kalkmıyor.Şoförler gereksiz bir gerginlik içerisinde.

C
Cvvv
2 yıl önce

3 kuruşamı

S
Semih bayraktar
2 yıl önce

Şoförlerin arasında çok ukala olanlar var . Tek tek şahsi olarak imtihan edilmeleri lazım. Yolcu ayağını yere koymadan gaza basıyorlar birbirlerini geçmek için.özellikle akçaabat - trabzon arası dolmuşları. Sarı dolmuşu süren esmer bıyıklı olanı men etmeniz gerek

K
Kadir
2 yıl önce

Dolmuşlar da en çok duydugum koyun mu tasiyorsun sözleri Klima?

M
Mahmut yildiz
2 yıl önce

Başkan otobüs klimalarinada çözüm bulun millet perişan bu sicaklarda hicmi denetim kontrol yapilmiyory.hicbir otobusuun klimaları çalışmıyor dolmuşta önce kendi şoför ve icsilerinize denetim yapın...

M
Murat Çebi
2 yıl önce

Yıl olmuş 2023 hala dolmuş tartışıyoruz....Allooo söğütlü den şana ya kadar raylı sistem yapın artık el oglu uçtu gitti biz minibuslerde köfte oluyoruz bee

İlker
2 yıl önce

Şimdi ben klimayi sevmiorum ne olacak.

A
Asim KELEŞ
2 yıl önce

Büyükşehir ulaşımdan yapdığı zararı sudan aktarma yapıyor çıkarıyor esnaf nereden aktarma yapacak. Trafik sürekli sıkışık sürekli dur kalk trafik akışı yok bu trafikte klima nasıl çalışacak baskı Balat’a seti olmuş yirmi bin TL önce trafik akışını hızlandırın alt geçit üst geçitleri yapın ışıkları kaldırın sorunlar çözülür belediye ceza kesmekle esnafı tehdit ediyor ukm hak ihlali olan duraklarda hiç bir uygulama yapamıyor önce alınan komisyon kararlarının kontrollerini yapsınlar esnafa ceza yaz

K
Kibar durmuş
2 yıl önce

Birde şu ayakta yolcu alınmasını engelleyebilseniz.Dolmuş lar belediye otobüsü gibi calışıyorlar

A
AYKUT AYDEMİR
2 yıl önce

Yıllardır şu Trabzon'da yaşıyorum evet memleketim burası beni kimse yanlış anlamasın doğru tektir. Genelleme yapacak olursak ne biz halk olarak şuan ki yeni arabaları (klimayı vs.) hak ediyoruz nede şoför esnafı kazandığı parayı insanlıktan çıkmış bir toplum haline geldik ne yolcu şoför esnafını anlıyor ne şoför yolcuyu anlıyor ama bu yazım burada bitmez 81 ilin büyük bir kısmını gezdim hiç bir yerde şoför esnafına bu şekilde cezai işlem uygulanmıyor bu tamamen Trabzon cmyt idarecilerinin hatası