Zamlı tarifeye göre Ortahisar ilçesinde en düşük dolmuş ücreti 14 TL’ye yükseldi.
Ayrıca kısa mesafelerde uygulanan “indi bindi” ücreti de 11 TL olarak belirlendi.
Yeni fiyatların bugünden itibaren geçerli olduğu belirtilirken, zam kararı özellikle şehir içi ulaşımı günlük olarak kullanan vatandaşları yakından ilgilendiriyor.
İşte Trabzon’da yeni dolmuş ücretleri;


Tüm Yorumlar (13)
Arif mansur
2 yıl önceEyy kemal dolmuşa niye zam yaptin..
Refik ali
2 yıl önceDolmuş pahaliysa İha Ilan gidin siz da
Mürsel damat
2 yıl önceTOgg bugünler için var..alin bir togg onla gidin gelin işe okula.
niye yaptık
2 yıl öncezam yaptık ama bi sor niye yaptık.siz yürüyün daha sağlıklı olun diye yaptık
Çai Çen
2 yıl önceDurum gittikçe kötüleşiyor.
yolcu
2 yıl önceyinede ayakta yolcu almaya devam
Rıfkı Uzun
2 yıl önceUlan üç dakikalık yeni cuma onbeş gayme. Artık yusyuvarlak on, yirmi, elli, yüz gaymeliklerin çıkması elzem oldu. Malum şöförler sıkıntı çekmesin yani.
Yakup kayta
2 yıl önceArtik trabzonspor maclarina yaya olarak gideceğiz
Furkan garaca
2 yıl önceHocam ne derse doğrudur..zammı da dış güçler yapiyor bir kerem
Trabzonsporlu
2 yıl önce9 tl den 14 tl nedir arkadas herkes elektikli motor alsin
Galanimadan Osman
2 yıl önceBastan cikarsaydiniz ya bunu 15 e Nedir zip zip. O klima açmayan minibüscülere de haram olsun
NİYE ARTTI
2 yıl önceFİYATLAR NİYE ARTTI ANLAMADIM
Davut
2 yıl önceUlaşıma %55 zam geldi ama halk memnun. Durmak yok yola devam. Kudüs düşmesin.