Trabzon’da yorgun mermi olaylarının ardı arkası kesilmiyor.
Daha önce gerçekleşen vakaların ardından geçtiğimiz günlerde Trabzon’un Ortahisar ilçesinde küçük bir çocuk ve son olarak Vakfıkebir ilçesinde 68 yaşında bir kadın yorgun mermi ile ölümden döndü.
Haber61’in yetkililerden edindiği bilgiye göre yaz aylarında havaya ateş etme ve yorgun mermi olayları daha fazla gerçekleşiyor.
Yapılan bilgilendirme çalışmaları ve denetimler sayesinde yöre insanının yorgun mermi konusunda önemli ölçüde bilinç sahibi olduğu öğrenildi. Özellikle Trabzonspor’un şampiyon olduğu dönemde “mutluluğa kurşun sıkma” mottosuyla yapılan çalışmaların etkisiyle tek bir olayın dahi yaşanmaması bunun en önemli göstergelerinden biri olarak kabul ediliyor.
Öte yandan olayların yöre insanlarından daha ziyade şehir dışından gelenler ve yurt dışından gelen gurbetçi vatandaşlar tarafından gerçekleştirildiği belirlendi.
Vatandaşlar, yorgun mermi olaylarının bir an önce son bulmasını istiyor.
Tüm Yorumlar (10)
yakup
2 yıl öncebunlar hep yasaklanmalı en iyi çözüm bu.
Orhan
2 yıl önceTrabzon emniyeti ne yapıyor, ne gibi önlemler alıyor, bu olayları önlemek için planı nedir? Bu soruların cevabını o kadar çok merak ediyorum ki...
Ersan Kara
2 yıl önceHavaya boş boş mermi sıkacağınıza güvenli bir yere gidip nişan talimi yapılması iyi değil midir?
Namussuz
2 yıl önceNiye Tuncelinde yorgun mermi olmaz? At bizim,Avrat bizim,Silah bizim,San bizim! Saniniz batsın.Cehaletin tavan yaptigi,gavurun icat ettigi silahı kendi evladından çok seven Mahluklar! Vaaz dinlemekten beyni yanmış cenah,sorgulamiyor,sorunlarini konuşarak çözemiyor,Hak,Hukuk,Adalet kavramlarına çok yabancı!belindeki silahın degeri kadar gücü olduguna inanıyor .Ac,Susuz,feodalite paçalarından akıyor !Cinsellige ac!Sevgiye yabancı,dar kaliplasmis kiliselerle 24 saatini tüketiyor.Trabzonlu!?
Emin nl
2 yıl önceKüçük Amerika herkeste silah. Taşıma bulundurma ruhsatli. Zengin olmuş paşa fakirde köle sonu dahada kötü....
Trabzonsas
2 yıl önceNormal her onune gelene silah veren bu ucube sistem ve beceriksiz yonetici toplulugu . cok daha boyle vakalar yasariz olan duzgun vatandasa olur. Yazik bu ulke boyle boyle acemi mangasi yonetocileri hak etmiyor
Ercan
2 yıl önceMahanda deyimi hafif kalır bu tiplere.
İlker KAZAZ
2 yıl önceTrabzonlu bu boşa mermi sıkma işinden vazgeçmeli. Saçma sapan bir şovenizm duygusu, hayattaki ezikliklerini-başarısızlıklarını silahın sesiyle kapatma düşüncesi, ve en önemlisi bunun birilerinin hayatına mal olabileceği düşünememe veya umursamama kapasitesizliği ile gerçekleştirilen bu eylem insan olana yakışmıyor. Ben, lüzumsuz keyfi için başkalarının canını tehlikeye atanları lanetliyorum.
ts
2 yıl önceYorgun mermi olaylarını önlemek için valilik ne yapıyor bunun haberini yapın bide. Cezalar çaydırıcımı silah sıkılan yerlere jandarma hemen ulaşmalı ve cezalandırılmalı kendini bilmezler
mnb
2 yıl önce:((