| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 18 Ocak 2021 13:25 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 16:12

Trabzon'da yollar köstebek yuvasına döndü

Trabzon'da gerçekleştirilen altyapı çalışması devam ederken üst yapı ise kaderine terk edilmiş halde...

TİSKİ'nin sürdürdüğü su altyapı çalışmaları devam ederken Trabzon'da bir çok noktada yollar perişan durumda.

Altyapı yenilirken yolların ihmal edilmesi vatandaşları hem zor durumda bıraktı hem de çileden çıkardı. Bugün Tabakhane Köprüsü'nün devamındaki yokuştaki manzara da akılllara durgunluk verdi.

Yoldaki tesisat kapağı açık halde bırakılırken kenarına yerleştirilen duba ise çamur içine saplanmış şekilde olduğu görüldü. Ayrıca yoldaki taşların rastgele bırakılmış olduğu ve araçların işlek şekilde kullandığı yolun köstebek yuvasını andırır şekilde olduğu gözlemlendi. Trafiğin kilitlendiği yoldan geçen araçlar zor anlar yaşarken yolu kullananan yayalar da çamurdan nasibini aldı.

Öte yandan şehrin bir çok noktasında da benzer görüntüler olduğu trafiğin bölge bölge kilitlendiği ifade edildi.

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
alex
5 yıl önce

bizim vekiller istanbul büyükşehir belediyesini daha çok takip ediyolar...nasılsa trabzon cepte yakışır

A
Agasi Fredd
5 yıl önce

Sorsan belediye çalışıyor o yol yüzünden işimize ne arabayla ne yürüme gidemiyoruz gidebiliyoruz trafik yüzünden iş bile yapamıyoruz teşekkür trabzon belediyesi iyi çalışıyorsunuz bide makam araçlarınızla siz geçseniz o yollardan

B
borabay
5 yıl önce

AKP yi her eleştirene Silivri soğuktur diyorsunuz ya. Sayenizde vatan elden gidiyor, Karış karış, parsel parsel satılıyor, S400 ler kutuya, Petol arama gemileri bakıma , Yunan başbakanı 2021 de TC ile ilişkiler çok iyi olacak diyor, Ne demek istiyor. Ne istersen vereceğim durumuna getirdiler Ülkemi,, Hatırlatırım, Vatansızlık daha soğuktur.

Y
yaparken yıkan takımısınız
5 yıl önce

2 ay oldu beşirlinin yolları perişan insanlara eziyet yarım yamalak asfalt dökümü araba sokmak istemiyor insan yürüsen üstün başın çamur siz hizmet yapmayın

V
Vatandas
5 yıl önce

Beşirli mahallesi survivor parkurunu andırıyor her yağmurda akan derelere çözüm olacak alt yapı nezaman bitecek belli değil biten yerlerin bari asfaltlanması yapılsın yarın lar yağınca o çukurlara araçlar düşecek yazik

Tüm Yorumlar (23)

A
alex
5 yıl önce

bizim vekiller istanbul büyükşehir belediyesini daha çok takip ediyolar...nasılsa trabzon cepte yakışır

A
Agasi Fredd
5 yıl önce

Sorsan belediye çalışıyor o yol yüzünden işimize ne arabayla ne yürüme gidemiyoruz gidebiliyoruz trafik yüzünden iş bile yapamıyoruz teşekkür trabzon belediyesi iyi çalışıyorsunuz bide makam araçlarınızla siz geçseniz o yollardan

B
borabay
5 yıl önce

AKP yi her eleştirene Silivri soğuktur diyorsunuz ya. Sayenizde vatan elden gidiyor, Karış karış, parsel parsel satılıyor, S400 ler kutuya, Petol arama gemileri bakıma , Yunan başbakanı 2021 de TC ile ilişkiler çok iyi olacak diyor, Ne demek istiyor. Ne istersen vereceğim durumuna getirdiler Ülkemi,, Hatırlatırım, Vatansızlık daha soğuktur.

Y
yaparken yıkan takımısınız
5 yıl önce

2 ay oldu beşirlinin yolları perişan insanlara eziyet yarım yamalak asfalt dökümü araba sokmak istemiyor insan yürüsen üstün başın çamur siz hizmet yapmayın

V
Vatandas
5 yıl önce

Beşirli mahallesi survivor parkurunu andırıyor her yağmurda akan derelere çözüm olacak alt yapı nezaman bitecek belli değil biten yerlerin bari asfaltlanması yapılsın yarın lar yağınca o çukurlara araçlar düşecek yazik

A
Agasarli.
5 yıl önce

Bizim vekiller ve AKP liler Ekrem imamoğlu nu Trabzon düşmanı teyfik zırtosuyla takip ederken Trabzonu unuttular. Ekrem başkanı rahat bırakın.

V
vasat
5 yıl önce

35 yaşındayım trabzonu ilk defa böyle görüyorum ve sadece burası değil her yer aynı şekilde su alt yapısı yapacağız diye mahvettiniz şehri belediye başkanı acil istifa ett çok acillll

T
Tstar
5 yıl önce

Sanayici parkuru ençok sevinen onlarmıdır bilemem ama arabaya bişey olsa acımıyorlar adama doktordan daha fazla para kazanırlardır heralde.

A
Ahmet hho
5 yıl önce

Bu resimdeki yer tanjantın zeytinlik kavşağından molaza inen yol lalezar pastanesi önü yol çalışması.Bugun 28 ocak itibariyle tanjant tek şerit gidiş geliş taaa bahçeciden meydanın üstü meydan dahil kitlenmiş bir trafik .Bu şehir bu kadar düşük kalite nasıl yönetilir .B.başkanı anlamıyor yanındakiler ne yapar onlarda kazma mı?Burda en büyük vazife trafik ekiplerine kalıyor ama onlarda bezmiş kime bir şey diyecek olsa herkes siyasi olmuş adamların yanina yanasilmiyor sen benim kim olduğumu bilirmisen davası gibi .İnanın rezil her gün bu şehrin içinde dolanır dururum bezdim psikolojim bile kaldırmıyor varın şehri tahmin edin , herkes olmuş saatli bomba

Şerif
5 yıl önce

Kalkınma mahallesi sokaklarını da gezin. Açtınız eyvAllah işinizi yaptınız eyvAllah. İnsan gibi kapatın. Bizi köpek yerine koymayın. Bu şehrin şehremini kim? El insan arkadaşım gezsene şu yolları. Millet küfür edip duruyor. Aracının altını vuranların ne günahı var? Siz gerçek misiniz? Ya da birileri koltuğunuzu sallamak için inadına açtıklarını doldurmuyor mu? Takip edin sonra ağlasanız fayda yok.

S
Sek
5 yıl önce

Neden bu şehrin kaderi değişmiyor. İleriye gideceğine geriye gidiyor.

N
NİHAT KILIÇ
5 yıl önce

MAALESEF TRABZON ÇOK KÖTÜ MEMLEKETİMİZİ ZİYARETE GELDİĞİMİZDE HER TARAF KAZILI YAPILMAMIŞ. PİS ,OTOPARK YOK

T
TRABZON
5 yıl önce

Reklamlar bitti. Fragman başladı diyorsun haber 61. Tiski liyakatli iş yapıyor. Hakettiğimiz değeri görüyoruz. Liyakatsizlerin başarı resmi.

D
Davut
5 yıl önce

Ey imamoğlu. Pardon pardon yanlış oldu

R
Rastas
5 yıl önce

Yollar yapboza dönmüş. Bir yoldan geçecek şeyler bellidir, önceden planlamasını yap bir seferde hallet. Bizim ülkede yola fermuar yapsan o bile dayanmaz. Her sene her ay aynı yolu açıp kapat. Bi kere bozduğunu eskisi gibi yapamıyorsun zaten. Bir tane örnek yok, yolu açıyor , sonra kapatıyor ama berbat bir halde, eski orjinalliğinde olmuyor. Biraz internetten açın izleyin almanlar yada avrupalılar bir rögar kapağını düzgün oturutmak için kaç saat uğraşıyor. Bizde hepsi baştan savma denetimsiz işler. Günün sonunda birileri cebine parasını koyup keyfine bakıyor.

K
Kaptan
5 yıl önce

çökme olmadan asfaltlamanın manası yok.Kalın çakıl dökülmeli en azından çamurdan kurtarılmalı.Asfalt arnavut kaldırımı daha sonra yapılabilir.

E
Erdem
5 yıl önce

Adamları denetleyen takip eden yokki kafasına göre çalışıyorlar yapıp gidiyorlar 1 nolu beşirli de oturuyorum 3 ayda 2 kez arabamı tamire soktum yollar resmenn dağ yayla yolu perişan halde sorsan hizmet yapıyorlar

E
Erdem
5 yıl önce

Bizde AKP li bir vekiller varki akıllara zarar ancak İstanbul belediyesi imamoğlunubtakip etsin onun hakkında yazılar yazsınlar burda ancak seçimden seçime çıkıyorlar piyasaya sorsan belediye hizmet yapıyor daha çok vatandaşa eziyet yapıyorlar

F
fatih
5 yıl önce

herkes nostalji yapsın.80li yıllarda köye gidip gelirken neler çekerdik.

M
Mimar
5 yıl önce

Alt yapı yapılması güzel bir iş lakin bunları denetleyen kontrol mekanizması yok mu yollara beton döküyorlar betonu düzeltmek diye bir şey yok nasıl bir iş yaptırmadır bu o su işini yapan firmaya ben köyde samanlık yaptırmam

H
Ha uşağım
5 yıl önce

Yıkılmadan yapışmaz

T
Topaloğlu
5 yıl önce

Kaderine terk edilmiş , sahipsiz Şehir Halbuki sen bir zamanlar Efsane idin

K
KOÇ 61
5 yıl önce

Niye bu çalışmalar 24 saat esasına göre yapılmıyor sayın yetkililer.