TİSKİ'nin sürdürdüğü su altyapı çalışmaları devam ederken Trabzon'da bir çok noktada yollar perişan durumda.
Altyapı yenilirken yolların ihmal edilmesi vatandaşları hem zor durumda bıraktı hem de çileden çıkardı. Bugün Tabakhane Köprüsü'nün devamındaki yokuştaki manzara da akılllara durgunluk verdi.
Yoldaki tesisat kapağı açık halde bırakılırken kenarına yerleştirilen duba ise çamur içine saplanmış şekilde olduğu görüldü. Ayrıca yoldaki taşların rastgele bırakılmış olduğu ve araçların işlek şekilde kullandığı yolun köstebek yuvasını andırır şekilde olduğu gözlemlendi. Trafiğin kilitlendiği yoldan geçen araçlar zor anlar yaşarken yolu kullananan yayalar da çamurdan nasibini aldı.
Öte yandan şehrin bir çok noktasında da benzer görüntüler olduğu trafiğin bölge bölge kilitlendiği ifade edildi.
Tüm Yorumlar (23)
alex
5 yıl öncebizim vekiller istanbul büyükşehir belediyesini daha çok takip ediyolar...nasılsa trabzon cepte yakışır
Agasi Fredd
5 yıl önceSorsan belediye çalışıyor o yol yüzünden işimize ne arabayla ne yürüme gidemiyoruz gidebiliyoruz trafik yüzünden iş bile yapamıyoruz teşekkür trabzon belediyesi iyi çalışıyorsunuz bide makam araçlarınızla siz geçseniz o yollardan
borabay
5 yıl önceAKP yi her eleştirene Silivri soğuktur diyorsunuz ya. Sayenizde vatan elden gidiyor, Karış karış, parsel parsel satılıyor, S400 ler kutuya, Petol arama gemileri bakıma , Yunan başbakanı 2021 de TC ile ilişkiler çok iyi olacak diyor, Ne demek istiyor. Ne istersen vereceğim durumuna getirdiler Ülkemi,, Hatırlatırım, Vatansızlık daha soğuktur.
yaparken yıkan takımısınız
5 yıl önce2 ay oldu beşirlinin yolları perişan insanlara eziyet yarım yamalak asfalt dökümü araba sokmak istemiyor insan yürüsen üstün başın çamur siz hizmet yapmayın
Vatandas
5 yıl önceBeşirli mahallesi survivor parkurunu andırıyor her yağmurda akan derelere çözüm olacak alt yapı nezaman bitecek belli değil biten yerlerin bari asfaltlanması yapılsın yarın lar yağınca o çukurlara araçlar düşecek yazik
Agasarli.
5 yıl önceBizim vekiller ve AKP liler Ekrem imamoğlu nu Trabzon düşmanı teyfik zırtosuyla takip ederken Trabzonu unuttular. Ekrem başkanı rahat bırakın.
vasat
5 yıl önce35 yaşındayım trabzonu ilk defa böyle görüyorum ve sadece burası değil her yer aynı şekilde su alt yapısı yapacağız diye mahvettiniz şehri belediye başkanı acil istifa ett çok acillll
Tstar
5 yıl önceSanayici parkuru ençok sevinen onlarmıdır bilemem ama arabaya bişey olsa acımıyorlar adama doktordan daha fazla para kazanırlardır heralde.
Ahmet hho
5 yıl önceBu resimdeki yer tanjantın zeytinlik kavşağından molaza inen yol lalezar pastanesi önü yol çalışması.Bugun 28 ocak itibariyle tanjant tek şerit gidiş geliş taaa bahçeciden meydanın üstü meydan dahil kitlenmiş bir trafik .Bu şehir bu kadar düşük kalite nasıl yönetilir .B.başkanı anlamıyor yanındakiler ne yapar onlarda kazma mı?Burda en büyük vazife trafik ekiplerine kalıyor ama onlarda bezmiş kime bir şey diyecek olsa herkes siyasi olmuş adamların yanina yanasilmiyor sen benim kim olduğumu bilirmisen davası gibi .İnanın rezil her gün bu şehrin içinde dolanır dururum bezdim psikolojim bile kaldırmıyor varın şehri tahmin edin , herkes olmuş saatli bomba
Şerif
5 yıl önceKalkınma mahallesi sokaklarını da gezin. Açtınız eyvAllah işinizi yaptınız eyvAllah. İnsan gibi kapatın. Bizi köpek yerine koymayın. Bu şehrin şehremini kim? El insan arkadaşım gezsene şu yolları. Millet küfür edip duruyor. Aracının altını vuranların ne günahı var? Siz gerçek misiniz? Ya da birileri koltuğunuzu sallamak için inadına açtıklarını doldurmuyor mu? Takip edin sonra ağlasanız fayda yok.
Sek
5 yıl önceNeden bu şehrin kaderi değişmiyor. İleriye gideceğine geriye gidiyor.
NİHAT KILIÇ
5 yıl önceMAALESEF TRABZON ÇOK KÖTÜ MEMLEKETİMİZİ ZİYARETE GELDİĞİMİZDE HER TARAF KAZILI YAPILMAMIŞ. PİS ,OTOPARK YOK
TRABZON
5 yıl önceReklamlar bitti. Fragman başladı diyorsun haber 61. Tiski liyakatli iş yapıyor. Hakettiğimiz değeri görüyoruz. Liyakatsizlerin başarı resmi.
Davut
5 yıl önceEy imamoğlu. Pardon pardon yanlış oldu
Rastas
5 yıl önceYollar yapboza dönmüş. Bir yoldan geçecek şeyler bellidir, önceden planlamasını yap bir seferde hallet. Bizim ülkede yola fermuar yapsan o bile dayanmaz. Her sene her ay aynı yolu açıp kapat. Bi kere bozduğunu eskisi gibi yapamıyorsun zaten. Bir tane örnek yok, yolu açıyor , sonra kapatıyor ama berbat bir halde, eski orjinalliğinde olmuyor. Biraz internetten açın izleyin almanlar yada avrupalılar bir rögar kapağını düzgün oturutmak için kaç saat uğraşıyor. Bizde hepsi baştan savma denetimsiz işler. Günün sonunda birileri cebine parasını koyup keyfine bakıyor.
Kaptan
5 yıl önceçökme olmadan asfaltlamanın manası yok.Kalın çakıl dökülmeli en azından çamurdan kurtarılmalı.Asfalt arnavut kaldırımı daha sonra yapılabilir.
Erdem
5 yıl önceAdamları denetleyen takip eden yokki kafasına göre çalışıyorlar yapıp gidiyorlar 1 nolu beşirli de oturuyorum 3 ayda 2 kez arabamı tamire soktum yollar resmenn dağ yayla yolu perişan halde sorsan hizmet yapıyorlar
Erdem
5 yıl önceBizde AKP li bir vekiller varki akıllara zarar ancak İstanbul belediyesi imamoğlunubtakip etsin onun hakkında yazılar yazsınlar burda ancak seçimden seçime çıkıyorlar piyasaya sorsan belediye hizmet yapıyor daha çok vatandaşa eziyet yapıyorlar
fatih
5 yıl önceherkes nostalji yapsın.80li yıllarda köye gidip gelirken neler çekerdik.
Mimar
5 yıl önceAlt yapı yapılması güzel bir iş lakin bunları denetleyen kontrol mekanizması yok mu yollara beton döküyorlar betonu düzeltmek diye bir şey yok nasıl bir iş yaptırmadır bu o su işini yapan firmaya ben köyde samanlık yaptırmam
Ha uşağım
5 yıl önceYıkılmadan yapışmaz
Topaloğlu
5 yıl önceKaderine terk edilmiş , sahipsiz Şehir Halbuki sen bir zamanlar Efsane idin
KOÇ 61
5 yıl önceNiye bu çalışmalar 24 saat esasına göre yapılmıyor sayın yetkililer.