Trabzon'da Maçka yolunun sahil yoluna bağlanması için ikinci bir proje hazırlanıyor.
Trabzon'da trafik sıkışıklığının yaşandığı kilit noktalardan biri olan güzergâhta ikinci bir proje hazırlanıyor.
Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi kasım ayı toplantısında CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin'in sorularına cevap veren Başkanvekili Atilla Ataman, Maçka yolunun sahil yoluna bağlanması ve trafik sıkışıklığının giderilmesi için Hayali Garajı kısmında yapılan proje dışında ikinci bir proje üstünde çalıştıklarını söyledi.
Ataman "Otogardan bağımız olarak Maçka yolunun sahil yoluna bağlanacağı bir başka proje daha planlanıyor. Tam bir ulaşım üssü olacak." dedi.
Tüm Yorumlar (13)
hasan Yavuz
2 yıl önceYaklasik 10 yildir yaziyor ve söylüyorum;Degirmendere köprüsünün altindan Macka yolu direkt sahil yoluna baglanabilir.Amerikayi kesfetmeye gerek yok.
Mechul
2 yıl önceSiz hele Akcaabat - Düzköy yolunu bir bitirin. 24 senedir hala bitmedi.
Neyyyy
2 yıl önceDere taşinca yüzerek gideriz diyorsun. Bu onerini dusunerek söylediyse yazık olmuş beynine, fuzuli şeker yakmış.
Üretelim
2 yıl önceGüzel olur.
metr
2 yıl önceolabilir büyük kent
Hasan Yavuz
2 yıl önceZaten o köprünün altindan sanayiye giden bir yol var,o mevcut yol islah edilerek sahile baglanabilir,lkokul seviyesinde yazmam gerektigini düsünememisim,bir kac arkadas herhalde dere yatagindan yol yapilsin diye anlamis kendilerine oksijeni bol yerlerde gezinmelerini tavsiye ederim.
ahmet
2 yıl öncesahil trafiği böylelikle daha da rahatlayacak. kanuni bulvarı gibi maliyeti yüksek bir yol yerine güney çevre yoluna öncelik verilseydi bu sıkıntılar düşünülmeyecekti. Sahil, eski sahil ve tanjant rahatlayacaktı. bunun yerine de şehrin kuzeyden güneye doğru giden yollarında genişleme yapılması şehri rahatlatacaktı.
hugo
2 yıl önceyaklaşık olarak en büyük il.
KOÇ 61
2 yıl önceŞimdimi proje hazırlanıyor bu bağlantının 20 sene önce açılması lazımdı "Ölme eşşeğim ölme yonca bitince yersin" Allah aşkına şu Trabzon'a dikine yol yapın dikine yol.
KOÇ 61
2 yıl önceÇok Haklısınız Ahmet bey Trabzonda yapılan bütün yollar doğu batı yönüne yapıldı Kuzey- Güney yönüne doğru düzgün yol yok trafik sokak aralarından işliyor bu nedenle mevcut ana yollardaki trafik hızlı şekilde boşalamıyor boşalamayınca trafik oluşuyor bu işlerle ilgilenen yöneticilerin bu durumu aciliyetle çözmesi lazım hem de çok acil.
baha kars
2 yıl önce20 yıldır yapmadıklarını neden son döneme sıkıştırdılar ah bu seçimler
Avcı
2 yıl önce20 yıldır iktidar olan bir parti neden şimdiye kadar yapmadı? neden Trabzon'a değil Karadeniz bölgesine raylı sistem gelmedi? her seçim zamanı raylı sistem geliyor temelleri atılmıştı ne oldu gerçekten yazık oldu bu geçen 20 yıla. bunu her seçim oy vermiş bir seçmen olarak söylüyorum satılan özelleştirilen onca şeyle beraber 50 yıl geriye gittik boğaza kadar batdik
Emekli vatadaş.Civelekzade
2 yıl önceBoztepeye yapılan o yol şehrin içine bomba gibi düştü...Güzellikler heba oldu gitti.Yazık yandı gülüm keten helva...artık çok geç...Güney yolu yapılmış olsaydı Trabzon nun güzelliği heba olmayacaktı.Hayırlı olsun ...yapacak bişi yok.