| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 17 Haziran 2019 20:43 Güncellenme tarihi: 24 Eylül 2025 16:37

Trabzon'da yağmur yolları felç etti. 17.06.2019

Trabzon'da bir çok noktada sağanak yağış etkili oldu

Trabzon'un Ortahisar İlçesi'nde bu akşam başlayan sağanak yağış kısa sürede bir çok noktada etkili oldu.

Pazarkapı Mahallesi'nde yapımı süren yeni camiinin olduğu noktadan Değirmendere'ye kadar olan bölgede 15 dakikalık yağış yolları adeta felç etti. Değirmendere'deki  alt geçiti su basması sonucu Yomra istikametinde  trafik tek şeritli olarak verildi. Su tahliye edilemezken araç sürücüleri zor anlar yaşadı, bir çok araç altgeçitte mahsur kaldı.

Bölgede yolun açılabilmesi için Karayolları'ndan sadece iki işçinin çalışması da dikkat çekti.

Öte yandan İmperial Hastanesi karşısında br ağacın devrilmesi sonucu trafik bir süre trafiğe kapandı.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yurt sever
7 yıl önce

Sahipsiz şehir Trabzon

B
Bordo mavvi
7 yıl önce

Yaparsa akp yapar alt yapı olmadan yol yap

B
Bordomavim
7 yıl önce

Yapacak bir şey yok belediyenin işi otopark yapmak

E
Engin pektaş
7 yıl önce

Herkes konuşur AKP yapar

T
Tunat
7 yıl önce

Yazıklar olsun şehri yönetenlere damla yağmur yağmasın adamım diye sokakta gezersunuz

Tüm Yorumlar (14)

Y
Yurt sever
7 yıl önce

Sahipsiz şehir Trabzon

B
Bordo mavvi
7 yıl önce

Yaparsa akp yapar alt yapı olmadan yol yap

B
Bordomavim
7 yıl önce

Yapacak bir şey yok belediyenin işi otopark yapmak

E
Engin pektaş
7 yıl önce

Herkes konuşur AKP yapar

T
Tunat
7 yıl önce

Yazıklar olsun şehri yönetenlere damla yağmur yağmasın adamım diye sokakta gezersunuz

O
Oguz
7 yıl önce

Hep bunlar yuzde 90 oy vermedigimizden

E
erdinc
7 yıl önce

Beyin bile parayla yazin yok belediye yok Ak parti azicik dusunun bu yagmura kaclik drenaj koysan tahliye eder bu tur ne yaparsan yap bu yagmura cozum zor onun icin bi susun

H
hayatin acimasiz gercekleri
7 yıl önce

her yer beton. topragin suyu emmesinin onune gecilmis. alt yapi olsa ne olur? 2lt kapasiteli lavaboya 3 lt su dokmekten farki yok.

Y
yasar
7 yıl önce

altyapı diye bir şey yok., anca tarihi binaları yıkar yerine beton bina yapar.herkes görüyor

Y
yakun
7 yıl önce

Belediyecilik bizim işimiz. Gönül belediyeciliği. Yağmurlu havalarda şehrin dört yanını yüzme havuzuna başkaları çevirebilir mi?

D
DuRsUnTeMeL
7 yıl önce

Daldı çıkamadıysa o zaman dalgıçlarla müdahale edilsin yazıktır günahtır boğulan olur. Trabzonlu İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya sesleniyorum İstanbul yerel seçimlerinde ekrem imamoğlunu suçlamayı iftira atmayı bıraksın da kendi şehrimiz Trabzon’la ilgilensin. Yıllardır trabzon belediyesini yöneten ak partililer gelsinler Beylikdüzü’n de Ekrem imamoğlunun yaptıklarına baksınlar da örnek alsınlar.

T
trabzonum
7 yıl önce

hakkedıyoruz . şimdi herkes birşey yazsa ne olur arkadaş yazmış sahıpsız şehır o yoruma yorum yazmak ayıp olur

.
..
7 yıl önce

olsun protokol camimiz var :D

A
ali
7 yıl önce

h[aaaaaaaahaa akp pis yapar .