Trabzon'un Ortahisar İlçesi'nde bu akşam başlayan sağanak yağış kısa sürede bir çok noktada etkili oldu.
Pazarkapı Mahallesi'nde yapımı süren yeni camiinin olduğu noktadan Değirmendere'ye kadar olan bölgede 15 dakikalık yağış yolları adeta felç etti. Değirmendere'deki alt geçiti su basması sonucu Yomra istikametinde trafik tek şeritli olarak verildi. Su tahliye edilemezken araç sürücüleri zor anlar yaşadı, bir çok araç altgeçitte mahsur kaldı.
Bölgede yolun açılabilmesi için Karayolları'ndan sadece iki işçinin çalışması da dikkat çekti.
Öte yandan İmperial Hastanesi karşısında br ağacın devrilmesi sonucu trafik bir süre trafiğe kapandı.
Tüm Yorumlar (14)
Yurt sever
7 yıl önceSahipsiz şehir Trabzon
Bordo mavvi
7 yıl önceYaparsa akp yapar alt yapı olmadan yol yap
Bordomavim
7 yıl önceYapacak bir şey yok belediyenin işi otopark yapmak
Engin pektaş
7 yıl önceHerkes konuşur AKP yapar
Tunat
7 yıl önceYazıklar olsun şehri yönetenlere damla yağmur yağmasın adamım diye sokakta gezersunuz
Oguz
7 yıl önceHep bunlar yuzde 90 oy vermedigimizden
erdinc
7 yıl önceBeyin bile parayla yazin yok belediye yok Ak parti azicik dusunun bu yagmura kaclik drenaj koysan tahliye eder bu tur ne yaparsan yap bu yagmura cozum zor onun icin bi susun
hayatin acimasiz gercekleri
7 yıl önceher yer beton. topragin suyu emmesinin onune gecilmis. alt yapi olsa ne olur? 2lt kapasiteli lavaboya 3 lt su dokmekten farki yok.
yasar
7 yıl öncealtyapı diye bir şey yok., anca tarihi binaları yıkar yerine beton bina yapar.herkes görüyor
yakun
7 yıl önceBelediyecilik bizim işimiz. Gönül belediyeciliği. Yağmurlu havalarda şehrin dört yanını yüzme havuzuna başkaları çevirebilir mi?
DuRsUnTeMeL
7 yıl önceDaldı çıkamadıysa o zaman dalgıçlarla müdahale edilsin yazıktır günahtır boğulan olur. Trabzonlu İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya sesleniyorum İstanbul yerel seçimlerinde ekrem imamoğlunu suçlamayı iftira atmayı bıraksın da kendi şehrimiz Trabzon’la ilgilensin. Yıllardır trabzon belediyesini yöneten ak partililer gelsinler Beylikdüzü’n de Ekrem imamoğlunun yaptıklarına baksınlar da örnek alsınlar.
trabzonum
7 yıl öncehakkedıyoruz . şimdi herkes birşey yazsa ne olur arkadaş yazmış sahıpsız şehır o yoruma yorum yazmak ayıp olur
..
7 yıl önceolsun protokol camimiz var :D
ali
7 yıl önceh[aaaaaaaahaa akp pis yapar .