Trabzon’un Ortahisar İlçesi akşam saatlerinde aniden başlayan ve yaklaşık 15 dakika süren sağanak yağışın etkisi altına girdi. Kısa süreli ancak şiddetli yağış, birçok noktada su baskınlarına yol açtı.
Altgeçitler Sular Altında Kaldı
Yoğun yağışla birlikte ilçedeki bazı altgeçitler tamamen su altında kaldı. Araç sürücüleri ilerlemekte zorlanırken, bazı araçların yolda mahsur kaldığı bildirildi. Trafik uzun süre felç oldu.
İşyerleri ve Caddeler Zarar Gördü
Yağışın en çok etkilediği bölgelerden Değirmendere, Konaklar, Farabi Hastanesi ve KTÜ yolu üzerinde ciddi taşkınlar meydana geldi. Su baskınları nedeniyle birçok işyerinde hasar oluştu, esnaf mağdur oldu.
Forum AVM’yi Su Bastı
Öte yandan kentin en yoğun alışveriş noktalarından biri olan Forum Alışveriş Merkezi de yağıştan nasibini aldı. Suların hem katlara hem de otoparka girdiği, AVM çalışanlarının tahliye ve temizlik çalışması başlattığı öğrenildi.
Ekipler Müdahalede Bulundu
Belediye ve AFAD ekiplerinin, taşkın yaşanan bölgelerde yoğun bir şekilde çalışma yürüttüğü, yolların ve işyerlerinin tekrar kullanılabilir hale getirilmesi için çabaların sürdüğü aktarıldı.
Tüm Yorumlar (6)
sss
7 yıl önceVAllaha rezillik ya
Emine gürsoy
7 yıl önceHavaalanı konaklar Ulusoy TIR garajının orda durum çok daha vahimdi bende kısa videolar çektim aracımı kenara çekip bekledim ama yağmur şiddetini kesmayince devam ettim ve ilk defa yağmurdan çok korktum buna bir çare bulmaları gerekiyor araçta küçücük çocukla o sudan çıkmayı başardım çok şükür
gariban vatandaş
7 yıl önceişte AKP. Buyrun... Gönül belediyeciliği, suya GÖMÜL belediyeciliği. Bu kadar yıldır ne yaptınız alt yapı için?
Furkan
7 yıl önceNereden nereye nereden nereye nereden nereye geldi Trabzon
necati
7 yıl önceBuna çare bulunmaz Emine Hanım. Su yolları, dereler "ıslah edildi", kurutuldu ve üzerine evler yapıldı. Fakat doğa alışkanlıklarını değiştirmiyor, çok yağmur yağınca eski dere yollarını kullanıyor ve sonuç ortada
onur
7 yıl önceeskiden trabzon a aşırı yağış düştüğünde şehrin jeopolitik konumundan dolayı. su akar denize giderdi şimdi akacak yerler ıslah edildi set çekildi akarların hepsi kapalı ya da pislik dolu. sonuç dün akşamki gibi olur. can kaybı olmaması lütuftur ama uyarıdır da... yazıklar olsun.