| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 08 Kasım 2023 18:10 Güncellenme tarihi: 08 Kasım 2023 18:12

Trabzon’da üst geçitten geçmeyen lise öğrencisine araç çarptı

Trabzon’da 20 metre mesafedeki üst geçidi kullanmayan lise öğrencisine araç çarptı.

Edinilen bilgiye göre Ortahisar İlçesi Erdoğdu Mahallesi İsmetpaşa İlköğretim okulu önünde bulunan kavşaktan karşıya geçmeye çalışan 16-17 yaşlarında lise öğrencisi olduğu değerlendirilen bir kişiye 61 KA… plakalı otomobil çarptı.

Olay yerine polis ekipleri ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevkedildi.

Yaralanan lise öğrencisi 112 Acil Sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahale sonucu hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

20 METRE MESAFEDE ÜST VEÇİT VAR

Meydana gelen kaza adeta geliyorum dedi. Kavşağa yaklaşık 20 metre mesafede üst geçit bulunurken, yayalar ve bölgede bulunan İsmetpaşa İlköğretim Okulu ve 15 Temmuz Anadolu Lisesi (Erdoğdu Lisesi) öğrencilerinin üst geçidi kullanmaması dikkat çekiyor.

Yoldan karşıya geçmek isteyenler kavşağı kullanarak araçların arasından karşıya geçmeye çalışıyor.

trabzonda-ust-gecitten-gecmeyen-lise-ogrencisine-arac-carpti.jpg

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hüseyin
2 yıl önce

Şimdi burada üst geçit olmazsa millet yaygara koparır oluncada geçmezler o geçiti kullananı hiç görmedim ne çocuklar, ne gençler, nede yaşlılar herkes yoldan şimdi araç sürücüsü suçlu herşeyin başı eğitim, eğitim..

L
Lemi
2 yıl önce

O üst geçit hiçbir şekilde kullanışlı değil çok yüksek ve fazlasıyla merdiven var yaşlılar hiç kullanmıyor gençlere de öyle saçma sapan bir durum var

D
Demir çok tehlikeli bir kavşak .Üst geçit işlevs
2 yıl önce

Çok tehlikeli bir kavşak .Üç okulun birleştiği bir kavşakta trafik lambalarının bulunması düşündürücü .Yakın zamanda sarı ışık koydular arabalar yavaşlasın diye .Üst geçidi kullanmak çok zor .Çoğu kişi kullanmıyor .Canların yanmaması için trafik ışığı şart .

M
Metin
2 yıl önce

Acıyan her can için vicdanımız sızlıyor. Ama kurallar var uygulama yok orada bir kavşak var iki araç girince diğer araçlar anayolu kapatıyor zaten yol karayolları Standartlarına uygun değil. Birde buna okadar maliyetle yapılan yaya ve üst geçitler kullanılmayınca ne oluyorsa sürücülere oluyor.