Trabzon'da toplu ulaşımda yeni bir proje ile elektrikli otobüsler alınarak kullanıma sunulacak.
Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Ocak ayı toplantıları devam ediyor.
CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin'in belediye otobüs seferleri ile ilgili sorusu üzerine açıklama yapan Başkan Zorluoğlu, İl Bank'ın yeni projesi ile yeni otobüsler alacaklarını ve bunların birçoğunun elektrikli otobüs olacağını belirtti.
Başkan Zorluoğlu "Otobüs taleplerini takip ediyoruz. Bir kısmını karşıladık. Karşılamaya devam ediyoruz. İl Bank'ın ciddi programı var. Onlara müracaat ettik. Elektrikli otobüs alımı yapacağız. 2024'ün ilk yarısında neticelendireceğiz. Elektrikli otobüsler devreye girmiş olacak." dedi.
Tüm Yorumlar (10)
Erdayılmaz
2 yıl önceNormal getirdin de birde elektrikli kaldı millet üst üste gidiyor
AHMET
2 yıl öncealınan bir otobüs göremedik hale daha duraklarda bu soğuk havada bekliyoruz geç gelen şöfer boşta otobüs yoktu diyor
Analiz.
2 yıl önceElektrikli mi, Dızel mi alınacak onu bilmem. Ben Akçaabat Söğütlü Mahallesinde yaşan vatandaş olarak Akçaabattan dolu gelen otobüslere binemiyoruz. Ya seferlere büyük otobüs konulmalı ya da Otobüsler Söğütlüden dönmelidir.
baboli
2 yıl önceallah aşkına trabzonun coğrafyası elektrikli otobüse uygun mu çamlığa bi ring atacak sonra günün yarısı şarjda
Ahmet
2 yıl önceAlınan otobüslerde yazın klima açılacak mı açılmayacak mı acaba. Eğer arızalı olmadığı halde tasarruf amaçlı klima açılmayacaksa pekte önemi yok. Varis de yeter bize.
İsmail
2 yıl önceEmekliler beleçi olarak oy uğruna otobüslere doldurmaya devam ettiği sürece isterse bin tane alın boş. BEN EMEKLİLERE YER VERMİYORUM ARTIK SİZ DE VERMEYİN. PARASINI VERİP BİNDİĞİM ARAÇTA BELEŞ BİNEN İÇİN AYAK DURMİCAM.
Sinerji
2 yıl öncekardesım tamam buyuk otobuse okeyımde sogutlu nereye baglı akcaabata degılmı bu otobus akcaabat yerıne nıye sogutluden donsun oradakılerde ınsan degıl mı bırakın bu sogutlu yıldızlı elıtızm ayaklarını
ulaşım
2 yıl önceTrabzonda yaptıklarınızı beğeniyorum ama toplu taşıma konusunda en az 10 yıl geriye giddik , ne dilekceleri dikkate alıyolar ne tlf ları bıktık üst üste gitmeye otobüslerde fazla para verip dolmuş la rahat gidelim desek o da aynı bi arad durakları birleştirip otobüse gecmiştiniz rahatlamıştık ondanda vazgeçtiniz anlaşılan 10 dolmuşcuya tercih ettiniz binlerce insanı
ulaşım
2 yıl önceayıptır aldıkları zaten üç kuruş maaş dışarıdamı çıkmasınlar bırakın bari otobüse ücretsiz binsinler yerevermeye sırakelince bu sizin gelenek ve göreneklerimize saygınızı gösterir sizde yaşlanacaksınız elbet
Ndr
2 yıl önceSaygı saygı saygı bravooo