| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Ocak 2024 15:36

Trabzon'da ulaşıma elektrikli otobüsler geliyor

Trabzon'da toplu taşımada yeni dönem başlıyor. Elektrikli otobüslere geçilecek.

Trabzon'da toplu ulaşımda yeni bir proje ile elektrikli otobüsler alınarak kullanıma sunulacak.

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Ocak ayı toplantıları devam ediyor.

CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin'in belediye otobüs seferleri ile ilgili sorusu üzerine açıklama yapan Başkan Zorluoğlu, İl Bank'ın yeni projesi ile yeni otobüsler alacaklarını ve bunların birçoğunun elektrikli otobüs olacağını belirtti.

Başkan Zorluoğlu "Otobüs taleplerini takip ediyoruz. Bir kısmını karşıladık. Karşılamaya devam ediyoruz. İl Bank'ın ciddi programı var. Onlara müracaat ettik. Elektrikli otobüs alımı yapacağız. 2024'ün ilk yarısında neticelendireceğiz. Elektrikli otobüsler devreye girmiş olacak." dedi.

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdayılmaz
2 yıl önce

Normal getirdin de birde elektrikli kaldı millet üst üste gidiyor

A
AHMET
2 yıl önce

alınan bir otobüs göremedik hale daha duraklarda bu soğuk havada bekliyoruz geç gelen şöfer boşta otobüs yoktu diyor

A
Analiz.
2 yıl önce

Elektrikli mi, Dızel mi alınacak onu bilmem. Ben Akçaabat Söğütlü Mahallesinde yaşan vatandaş olarak Akçaabattan dolu gelen otobüslere binemiyoruz. Ya seferlere büyük otobüs konulmalı ya da Otobüsler Söğütlüden dönmelidir.

B
baboli
2 yıl önce

allah aşkına trabzonun coğrafyası elektrikli otobüse uygun mu çamlığa bi ring atacak sonra günün yarısı şarjda

A
Ahmet
2 yıl önce

Alınan otobüslerde yazın klima açılacak mı açılmayacak mı acaba. Eğer arızalı olmadığı halde tasarruf amaçlı klima açılmayacaksa pekte önemi yok. Varis de yeter bize.

Tüm Yorumlar (10)

E
Erdayılmaz
2 yıl önce

Normal getirdin de birde elektrikli kaldı millet üst üste gidiyor

A
AHMET
2 yıl önce

alınan bir otobüs göremedik hale daha duraklarda bu soğuk havada bekliyoruz geç gelen şöfer boşta otobüs yoktu diyor

A
Analiz.
2 yıl önce

Elektrikli mi, Dızel mi alınacak onu bilmem. Ben Akçaabat Söğütlü Mahallesinde yaşan vatandaş olarak Akçaabattan dolu gelen otobüslere binemiyoruz. Ya seferlere büyük otobüs konulmalı ya da Otobüsler Söğütlüden dönmelidir.

B
baboli
2 yıl önce

allah aşkına trabzonun coğrafyası elektrikli otobüse uygun mu çamlığa bi ring atacak sonra günün yarısı şarjda

A
Ahmet
2 yıl önce

Alınan otobüslerde yazın klima açılacak mı açılmayacak mı acaba. Eğer arızalı olmadığı halde tasarruf amaçlı klima açılmayacaksa pekte önemi yok. Varis de yeter bize.

İsmail
2 yıl önce

Emekliler beleçi olarak oy uğruna otobüslere doldurmaya devam ettiği sürece isterse bin tane alın boş. BEN EMEKLİLERE YER VERMİYORUM ARTIK SİZ DE VERMEYİN. PARASINI VERİP BİNDİĞİM ARAÇTA BELEŞ BİNEN İÇİN AYAK DURMİCAM.

S
Sinerji
2 yıl önce

kardesım tamam buyuk otobuse okeyımde sogutlu nereye baglı akcaabata degılmı bu otobus akcaabat yerıne nıye sogutluden donsun oradakılerde ınsan degıl mı bırakın bu sogutlu yıldızlı elıtızm ayaklarını

U
ulaşım
2 yıl önce

Trabzonda yaptıklarınızı beğeniyorum ama toplu taşıma konusunda en az 10 yıl geriye giddik , ne dilekceleri dikkate alıyolar ne tlf ları bıktık üst üste gitmeye otobüslerde fazla para verip dolmuş la rahat gidelim desek o da aynı bi arad durakları birleştirip otobüse gecmiştiniz rahatlamıştık ondanda vazgeçtiniz anlaşılan 10 dolmuşcuya tercih ettiniz binlerce insanı

U
ulaşım
2 yıl önce

ayıptır aldıkları zaten üç kuruş maaş dışarıdamı çıkmasınlar bırakın bari otobüse ücretsiz binsinler yerevermeye sırakelince bu sizin gelenek ve göreneklerimize saygınızı gösterir sizde yaşlanacaksınız elbet

N
Ndr
2 yıl önce

Saygı saygı saygı bravooo