| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 11 Ağustos 2023 12:54 Güncellenme tarihi: 11 Ağustos 2023 13:54

Trabzon’da ulaşıma bir zam daha

Trabzon’da ulaşıma bir zam daha geldi.

Akaryakıt fiyatlarına gelen zamları sonrası Trabzon’da ulaşıma, yapılan Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME)'ndeki toplantı ile bir zam daha geldi.

14 Ağustos 2023 pazartesi tarihinden itibaren geçerli olmak üzere dolmuş ücretleri 9 TL’den 14 TL’ye çıkarılacak. Öğrenci ise 10 TL olarak uygulanacak. Büyükşehir Belediyesi otobüslerinde ise yeni ücret 11 TL olarak uygulanmaya başlanacak.

İKİNCİ ZAM

Uygulanacak bu zamlı tarife yaklaşık 2 ay içindeki ikinci zam olacak. 12 Haziran 2023 tarihinde dolmuş ücretleri 6,5 TL’den 9 TL’ye çıkarılmıştı.

İŞTE YENİ TARİFE

Trabzon’da ulaşıma bir zam daha

Trabzon’da ulaşıma bir zam daha

Kaynak: Haber61 Haber Servisi

Yorumlar (31)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61
2 yıl önce

yüzyıla yakışır :))

E
ERDOĞAN ERDOĞAN OY VERENLER GÖBEK ATINNN
2 yıl önce

ERDOĞAN ERDOĞAN .HELAL OLSUNN OHHH OHHH COK AZ ZAM GELDİ,SECİM GÜNÜ GÖBEK ATNLAR YİNE GÖBEK ATSINLAR ,1 AY İÇİNDE 2 DEFA ZAMM OLDU OLUR ,%69 OY VERENLER EN AZ %90 DESTEK VERİN BELEDİYELERDE, BU ARADA HAAVLANI DOLMUŞLARI14 TL DEĞİL 15 TL OLDU ,YANİ ORDA BİLE YANILTIYORLAR HALKI

W
walter
2 yıl önce

zamlar normal uretim yok/

A
AZ OLDU
2 yıl önce

AZ OLMUŞ 20 OLMALIYDI

Z
Zekeriya
2 yıl önce

Kimse dolmuşları bir kaç gün kullanmadın, bakslım ne oluyor.

Tüm Yorumlar (31)

6
61
2 yıl önce

yüzyıla yakışır :))

E
ERDOĞAN ERDOĞAN OY VERENLER GÖBEK ATINNN
2 yıl önce

ERDOĞAN ERDOĞAN .HELAL OLSUNN OHHH OHHH COK AZ ZAM GELDİ,SECİM GÜNÜ GÖBEK ATNLAR YİNE GÖBEK ATSINLAR ,1 AY İÇİNDE 2 DEFA ZAMM OLDU OLUR ,%69 OY VERENLER EN AZ %90 DESTEK VERİN BELEDİYELERDE, BU ARADA HAAVLANI DOLMUŞLARI14 TL DEĞİL 15 TL OLDU ,YANİ ORDA BİLE YANILTIYORLAR HALKI

W
walter
2 yıl önce

zamlar normal uretim yok/

A
AZ OLDU
2 yıl önce

AZ OLMUŞ 20 OLMALIYDI

Z
Zekeriya
2 yıl önce

Kimse dolmuşları bir kaç gün kullanmadın, bakslım ne oluyor.

A
ahmet
2 yıl önce

100 lira olmalıydı devam edin eroğan sağolsun sarayın kapısında 3 milyon insan olduğu zaman bekleriz

T
Trabzon
2 yıl önce

Trabzonda önce futbolcular sonra doktorlar ve turizimciler ve ardından dolmuşcular para kazanıyor. Maşallah Allah bozmasın...

D
Davut
2 yıl önce

Meydan'a gidelim bu işi anayasal hak olarak protesto edelim dediğim zaman yanımda birisi olacak mı? İşte siz sesinizi çıkartmazsanız bu devran böyle devam eder

E
Emin nl
2 yıl önce

Kaldırın şu teneke yiginlarini zaden eskiden kalma yollar koyun besirli meydan bir tranvay millette rahat etsin sizde... Ayıp şehrin içinde koca minibüs. Bir tanede KTÜ

D
Davud
2 yıl önce

ohhhh ogghhh iyi oldu

M
Mehmet
2 yıl önce

Umarım bi zam daha gelir en az %61.

B
BAHCECIKLI
2 yıl önce

Uzulmeyin canim, ne de olsa Tayyip de sizin maaslara zam yapar, ne olacak. Nasil olsa kisir donguye girmis durumda. Bakalim ne zaman iflas bayragini cekeriz. Asil o zaman Tayyip e oy verenler insan icine cikamayacak.

B
Basabbasbas
2 yıl önce

Ohhhhhhh, ver mehteri!

T
trabzonlusuudi
2 yıl önce

Mekke, Kudus ve Pachi Lounge düşse daha mı iyiydi? İnşEallah yerelde %90 AKP %90 ZAM maşHAaLLAH...

A
aktaş aktaş
2 yıl önce

beğenmeyen yürüyebilir fiyatlar gayet iyi

A
ANKARALI SERKAN
2 yıl önce

BU YAPILAN ZAMLARI TRABZONLULAR DEĞİL,ORDA Kİ ARAPLAR DÜŞÜNSÜN...VATAN-MİLLET-TOPRAK SEVER TRABZON HALKI,,PARSEL PARSEL SATTILAR ŞEHİRLERİNİ ARAPLARA....OHHHHHHH OHHHHHHH OHHHHHHH VER MEHTERİ...

T
Ts. Vs.
2 yıl önce

Almanya bizi kıskanıyor, çünki bizim ulaşımımız daha değerli. Pahalı değil, değerli. Ohhhhhh

H
Hatice Sultan
2 yıl önce

Şükürler olsun

V
Vatandaş
2 yıl önce

Bu zammı yapanları Allah tez vakitte geçmişlerine kavuştursun.

A
Aga
2 yıl önce

Beğenmeyen yesin makarnasını yürüsün, hem trafiği sıkıştırıp arap efendilerinizi de rahatsız etmemiş olursunuz, hatta Trabzonlular komple boşaltsın şehri arap abilerine bıraksın, en nihayetinde onlar kıymetli kavim siz alt sınıfsınız.

S
Saraylar Mağduru
2 yıl önce

Saraylar güya 15,5 km, dolmuş ücreti 24 tl. Otobüs 17:20 ve 19:00 da var. 18:00de işten çıkıp mecbur Çamlık dolmuşuna binip o ücreti ödeyeceksiniz diyorlar. 100 kere yazdım iş çıkış saatlerine bir otobüs koyduramadım.

T
trabzon
2 yıl önce

Bu fiyatlara klima açmama ayakta yolcu alma seyir halinde kapı açmak dahil değildir birde utanmadan listenin altında cemiyet şikayet numarası yazmış size yapılan şikayetleri okumuyorsunuz bile gerçi trafik denetim yapmazsa dolmuş kullananların sersenizlerini valilik belediye dahil hiçbir kurum duymuyorsa yazsan ne olur herkes bildiğini okuyor siyaetle yönetiliyoruz ne yazıkki kanunlar uygulanmıyor

A
ALİ CABBAR
2 yıl önce

DOLMUŞ 14 LİRA OLMUŞ DAYANABİLİRSEN DAYAN ALİ CABBAR

Y
Yunus emre
2 yıl önce

Kalkinma mahallesi gidiş dönüş 11 km ediyor km de 6 TL yaksa dolmuş eder 66 TL 12 yolcudan aşağı taşımıyor dolmuşlar gidiş dönüş 336 TL eder 66 TL yakıt düşünce gidiş dönüş kar marjı 270 TL eder gunde 10 sefer atiyolar ve kazanç 2.700 TL buda eder aylık kazanç 81.000 TL ama dolmuscular yine ağlasın dursun para kazanamıyoz diye

M
Maliyeci
2 yıl önce

Hükümet basit usul mukelleflerinden vergiyi kaldırmış. Dolmuş araçları basit usul mükellefi oldukları için vergi vermiyorlar.

B
batistuta
2 yıl önce

hiç bir gelişmiş medeni ülkede dolmuş sistemi yoktur. new york'undan amsterdam'a, toulouse'dan münih'e, san diego'dan paris'e kadar görmediğim yer kalmadı. tekrar söylüyorum gelişmiş medeni bir ülkede toplu ulaşım dolmuş sistemi ile yürümez. öncelikle bu durumun ortadan kaldırılıp, büyükşehir ve ilçe belediyelerinin bu kronik sorunu çözmesi gerekir.

E
eserel
2 yıl önce

Az olmuş , otobüs 6.9 dan 11 TL ... Aslında şöyle okkalı bi zam yapsalar da kendi özel aracımla işe gidip gelsem . Hem mazotun 40 lira olmasından sonra kapıda yatcağına bi işe yaramış olur , hem de kurtulurum otobüsteki tıklım tıklım kalabalıktan ... Hayaller Türkiye yüzyılı , hayatlar Türkiye zamyılı !!!

L
Levent
2 yıl önce

Ne güzel hesap yaptin sadece mazot mu kullaniyor dolmuşçu senin sayamadığın daha birçok amortismanı var bunlarida düşünde öyle hesap yap bakalım ne kaliyor. Seninkini sadece basit bir hesap sekli

H
Halim
2 yıl önce

Öyle bir şey yok.bizim verdiğimiz vergi ne o zaman.miş bilgi.hayal bilgidir.kdv bile kesiyoruz,yeri geldimi.devlet, millet sağolsun.

G
Gariban
2 yıl önce

Geçen yıl mazot 39 lira iken dolmuşlar 6.5 lira olmuştu. Sonra mazot 20 liraya düştü, hiç bir indirim görmedik. Şimdi mazot 40 lira dolmuşlar 14 lira oldu. Özetle bir yılda mazottaki artış % 30, dolmuştaki artış % 115. Bir dolmuş şoförü günde en az 800 lira kazanıyor. Yemeği ve sigarası da dolmuştan. Depoyu doldurduktan sonra 800 lira da araç sahibine veriyor. Demek ki neymiş dolmuşu şoför sürüyorsa öğretmenden fazla kazanıyor, sahibi sürüyorsa profesörden fazla kazanıyor.

T
Tolga
2 yıl önce

Seni bu kafa ile ekonominin başına getirsek abat oluruz????