Akaryakıt fiyatlarına gelen zamları sonrası Trabzon’da ulaşıma, yapılan Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME)'ndeki toplantı ile bir zam daha geldi.
14 Ağustos 2023 pazartesi tarihinden itibaren geçerli olmak üzere dolmuş ücretleri 9 TL’den 14 TL’ye çıkarılacak. Öğrenci ise 10 TL olarak uygulanacak. Büyükşehir Belediyesi otobüslerinde ise yeni ücret 11 TL olarak uygulanmaya başlanacak.
İKİNCİ ZAM
Uygulanacak bu zamlı tarife yaklaşık 2 ay içindeki ikinci zam olacak. 12 Haziran 2023 tarihinde dolmuş ücretleri 6,5 TL’den 9 TL’ye çıkarılmıştı.
İŞTE YENİ TARİFE


Tüm Yorumlar (31)
61
2 yıl önceyüzyıla yakışır :))
ERDOĞAN ERDOĞAN OY VERENLER GÖBEK ATINNN
2 yıl önceERDOĞAN ERDOĞAN .HELAL OLSUNN OHHH OHHH COK AZ ZAM GELDİ,SECİM GÜNÜ GÖBEK ATNLAR YİNE GÖBEK ATSINLAR ,1 AY İÇİNDE 2 DEFA ZAMM OLDU OLUR ,%69 OY VERENLER EN AZ %90 DESTEK VERİN BELEDİYELERDE, BU ARADA HAAVLANI DOLMUŞLARI14 TL DEĞİL 15 TL OLDU ,YANİ ORDA BİLE YANILTIYORLAR HALKI
walter
2 yıl öncezamlar normal uretim yok/
AZ OLDU
2 yıl önceAZ OLMUŞ 20 OLMALIYDI
Zekeriya
2 yıl önceKimse dolmuşları bir kaç gün kullanmadın, bakslım ne oluyor.
ahmet
2 yıl önce100 lira olmalıydı devam edin eroğan sağolsun sarayın kapısında 3 milyon insan olduğu zaman bekleriz
Trabzon
2 yıl önceTrabzonda önce futbolcular sonra doktorlar ve turizimciler ve ardından dolmuşcular para kazanıyor. Maşallah Allah bozmasın...
Davut
2 yıl önceMeydan'a gidelim bu işi anayasal hak olarak protesto edelim dediğim zaman yanımda birisi olacak mı? İşte siz sesinizi çıkartmazsanız bu devran böyle devam eder
Emin nl
2 yıl önceKaldırın şu teneke yiginlarini zaden eskiden kalma yollar koyun besirli meydan bir tranvay millette rahat etsin sizde... Ayıp şehrin içinde koca minibüs. Bir tanede KTÜ
Davud
2 yıl önceohhhh ogghhh iyi oldu
Mehmet
2 yıl önceUmarım bi zam daha gelir en az %61.
BAHCECIKLI
2 yıl önceUzulmeyin canim, ne de olsa Tayyip de sizin maaslara zam yapar, ne olacak. Nasil olsa kisir donguye girmis durumda. Bakalim ne zaman iflas bayragini cekeriz. Asil o zaman Tayyip e oy verenler insan icine cikamayacak.
Basabbasbas
2 yıl önceOhhhhhhh, ver mehteri!
trabzonlusuudi
2 yıl önceMekke, Kudus ve Pachi Lounge düşse daha mı iyiydi? İnşEallah yerelde %90 AKP %90 ZAM maşHAaLLAH...
aktaş aktaş
2 yıl öncebeğenmeyen yürüyebilir fiyatlar gayet iyi
ANKARALI SERKAN
2 yıl önceBU YAPILAN ZAMLARI TRABZONLULAR DEĞİL,ORDA Kİ ARAPLAR DÜŞÜNSÜN...VATAN-MİLLET-TOPRAK SEVER TRABZON HALKI,,PARSEL PARSEL SATTILAR ŞEHİRLERİNİ ARAPLARA....OHHHHHHH OHHHHHHH OHHHHHHH VER MEHTERİ...
Ts. Vs.
2 yıl önceAlmanya bizi kıskanıyor, çünki bizim ulaşımımız daha değerli. Pahalı değil, değerli. Ohhhhhh
Hatice Sultan
2 yıl önceŞükürler olsun
Vatandaş
2 yıl önceBu zammı yapanları Allah tez vakitte geçmişlerine kavuştursun.
Aga
2 yıl önceBeğenmeyen yesin makarnasını yürüsün, hem trafiği sıkıştırıp arap efendilerinizi de rahatsız etmemiş olursunuz, hatta Trabzonlular komple boşaltsın şehri arap abilerine bıraksın, en nihayetinde onlar kıymetli kavim siz alt sınıfsınız.
Saraylar Mağduru
2 yıl önceSaraylar güya 15,5 km, dolmuş ücreti 24 tl. Otobüs 17:20 ve 19:00 da var. 18:00de işten çıkıp mecbur Çamlık dolmuşuna binip o ücreti ödeyeceksiniz diyorlar. 100 kere yazdım iş çıkış saatlerine bir otobüs koyduramadım.
trabzon
2 yıl önceBu fiyatlara klima açmama ayakta yolcu alma seyir halinde kapı açmak dahil değildir birde utanmadan listenin altında cemiyet şikayet numarası yazmış size yapılan şikayetleri okumuyorsunuz bile gerçi trafik denetim yapmazsa dolmuş kullananların sersenizlerini valilik belediye dahil hiçbir kurum duymuyorsa yazsan ne olur herkes bildiğini okuyor siyaetle yönetiliyoruz ne yazıkki kanunlar uygulanmıyor
ALİ CABBAR
2 yıl önceDOLMUŞ 14 LİRA OLMUŞ DAYANABİLİRSEN DAYAN ALİ CABBAR
Yunus emre
2 yıl önceKalkinma mahallesi gidiş dönüş 11 km ediyor km de 6 TL yaksa dolmuş eder 66 TL 12 yolcudan aşağı taşımıyor dolmuşlar gidiş dönüş 336 TL eder 66 TL yakıt düşünce gidiş dönüş kar marjı 270 TL eder gunde 10 sefer atiyolar ve kazanç 2.700 TL buda eder aylık kazanç 81.000 TL ama dolmuscular yine ağlasın dursun para kazanamıyoz diye
Maliyeci
2 yıl önceHükümet basit usul mukelleflerinden vergiyi kaldırmış. Dolmuş araçları basit usul mükellefi oldukları için vergi vermiyorlar.
batistuta
2 yıl öncehiç bir gelişmiş medeni ülkede dolmuş sistemi yoktur. new york'undan amsterdam'a, toulouse'dan münih'e, san diego'dan paris'e kadar görmediğim yer kalmadı. tekrar söylüyorum gelişmiş medeni bir ülkede toplu ulaşım dolmuş sistemi ile yürümez. öncelikle bu durumun ortadan kaldırılıp, büyükşehir ve ilçe belediyelerinin bu kronik sorunu çözmesi gerekir.
eserel
2 yıl önceAz olmuş , otobüs 6.9 dan 11 TL ... Aslında şöyle okkalı bi zam yapsalar da kendi özel aracımla işe gidip gelsem . Hem mazotun 40 lira olmasından sonra kapıda yatcağına bi işe yaramış olur , hem de kurtulurum otobüsteki tıklım tıklım kalabalıktan ... Hayaller Türkiye yüzyılı , hayatlar Türkiye zamyılı !!!
Levent
2 yıl önceNe güzel hesap yaptin sadece mazot mu kullaniyor dolmuşçu senin sayamadığın daha birçok amortismanı var bunlarida düşünde öyle hesap yap bakalım ne kaliyor. Seninkini sadece basit bir hesap sekli
Halim
2 yıl önceÖyle bir şey yok.bizim verdiğimiz vergi ne o zaman.miş bilgi.hayal bilgidir.kdv bile kesiyoruz,yeri geldimi.devlet, millet sağolsun.
Gariban
2 yıl önceGeçen yıl mazot 39 lira iken dolmuşlar 6.5 lira olmuştu. Sonra mazot 20 liraya düştü, hiç bir indirim görmedik. Şimdi mazot 40 lira dolmuşlar 14 lira oldu. Özetle bir yılda mazottaki artış % 30, dolmuştaki artış % 115. Bir dolmuş şoförü günde en az 800 lira kazanıyor. Yemeği ve sigarası da dolmuştan. Depoyu doldurduktan sonra 800 lira da araç sahibine veriyor. Demek ki neymiş dolmuşu şoför sürüyorsa öğretmenden fazla kazanıyor, sahibi sürüyorsa profesörden fazla kazanıyor.
Tolga
2 yıl önceSeni bu kafa ile ekonominin başına getirsek abat oluruz????