Trabzon'un Sürmene ilçesinde bugün öğle saatlerinde Çamburnu Tüneli'nde meydana gelen trafik kazasında Norveçli bir bisikletçi hayatını kaybetti.
Kaza ilçenin Çamburnu mahallesindeki Çamburnu Tüneli'nde öğle saatlerinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, Trabzon'dan Rize istikametine bisikleti ile gitmekte olan 26 yaşındaki Steffene Emil Snppene bir kamyonun kendisine çarpması sonucu kaza yerinde hayatını kaybetti.
Kamyon sürücüsü kaza sonrası Of ilçesinde gözaltına alınırken, kazayla ilgili inceleme sürüyor.

Tüm Yorumlar (16)
Serkan MERT
2 yıl önceSen kalk tüm dünyayı gez , sonra trafik canavarının biri kamyonu son sürat hayatına kıysın..
Vatandaş
2 yıl önceAdam Avrupa zannetti burayı ama nerden bileydi burda sürücünün ne kendine ne başkasına saygısız olduğunu. Sürücü bizde yayadan saygı bekler aynı sürücü yaya olunca sürücüden saygı bekler. Kanunlarda hiç yok eğer düşmanın varsa aracınla öldür onu kaza oldu diye üç ay yatar çıkarsın
MECHUL
2 yıl önceÜlkemiz hele Trabzon’umuz ; ey gidi seni
İsmail
2 yıl önceBu tür kazaların müsebbi bizzat hükümettir, onların talimatları ile görev yapan yapmayan memurları trafik ekipleridir. Ne bu ya kuralsızlık kural olmuş. Sırça köşklerden ülke , şehir yönetiliyor. Valiyi başkanı sokakta gören var mı?
Kürşad
2 yıl önceNorveç veya Avrupa zannetti burayı zavallım burda herşey kağıt üstünde adama vurmuş birde utanmaz kaçmış tam bizlik işte dünyayı ğez ğel türkiyede böyle bir olayda öl yazık keşke burayı havadan falan ğeçseydi hadi biz alıştık tesadüf yaşıyoruz Norveç li şansızmış üzüldüm ğerçekten yazık
bob
2 yıl önceüzücü.
Kastarozlu 61
2 yıl önceULAN KİMSEYE HAYIRLI BİR RÜYA GÖRDÜĞÜMÜZ YOK..
Gurbetçi
2 yıl önceNe yapsın Avrupadaki gibi öncelik bisikletlinin zannetiyordur.bilmiyordur ki bizim şöförlerimizin saygısının olmadığını yazık.
......
2 yıl önceKomyon şoförleri acil egitime alınıp çok sıkı psiko-sosyal sınavdan geçmeliler. Yarıdan fazlası sosyopat ve psikopat.
Coşkun
2 yıl önceAdam Avrupa'dan taaa buralara kadar sağ salim geldi ve burada canını verdi, yazık. Allah bizim kanun bilmez milleti ıslah eylesin.
nuri topcu
2 yıl önceüzücü olay... ama ülkemizde tünele bisikletle girmekte cesaret işi.. norveç v isveçte tünele bisikletle giremezsin..
kjh
2 yıl öncenormaldir burası Türkiye
Davut
2 yıl önceTrafik polislerimiz sadece alkol ve hız kontrolü yapıyor. Şeridi uygunsuz değiştirme suçuna bakan yok. Bu arada bir Avrupalının Trabzon'da ne işi var hiç anlamıyorum. Burada yaşayanlar bile buradan gitmeye çabalıyor. Ne işin var Trabzon'da
Engin
2 yıl önceTrabzona trabzonlulurdan başkası gelemiyecekmi.
Tuncer
2 yıl önceÇok üzücü. Maalesef ülkemizde bisiklet altyapısı yok. Bisiklet kültürü yok. Sürücüler bisikleti ve bisiklet sürücüsünü önemsemiyorlar. Bisikletin hiç bir koruması olmadığının bilincinde olmayan sürücülerimiz var.
Abdurrahman
2 yıl önceTrabzon da trabzonlu kaldı mı? Hepsi arap oldu diye biliyoruz. SAtmadığınız yer kaldı mı?