Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Haber61 TV'de Gazeteci-Yazar Osman Şişko'nun konuğu oldu.
Başkan Genç, Tünel Akvaryum ve Kuş Parkı'nın ruhsatsız olduğu yönündeki söylentilere yanıt vererek, bu iddiaların gerçek dışı olduğunu ve yargı yoluna başvurduklarını kaydetti.
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'in açıklamaları şu şekilde;
"HER İKİSİ DE RUHSATLI İŞ YERLERİDİR"
"Tünel akvaryumun ruhsatı elbette var. Sosyal medyada Tünel Akvaryum ve Kuş Parkı için bunlar yazılıp çizildi. Her ikisi de ruhsatlı iş yerleridir. Oradan ayrılan bir personelimizin bu tür yakıştırmaları var. Yargıya başvurduk. Prestij projemizin bu tür söylemlerle itibar kaybetmesine müsaade etmem. Nazarlık iş yerlerimizdir, bunu da söyleyeyim."
Tüm Yorumlar (6)
Mürsel damat
2 yıl önceKuş parkında neden karga yok
Celal bülbülses
2 yıl önceBütün kuşlaaar vefasız Mevsim artık sonbahaaar
Anıl köroğlu
2 yıl önceO eski personel benim. Objektif olduğunuzu kanıtlamak istiyorsanız bana söz hakkı verin herkes gerçekleri ögrensin.
Bülent Usta
2 yıl önceBaşkası kaçak bir iş yapsa cezayı keser Belediye.oysa kendisi kaçak
Mustafa öztürk
2 yıl önce10 yıldır Trabzon şehrini yönetiyorum bir akvaryum yaptım yetmezmi
Mustafa mumcu
2 yıl önceBaşkanım Teoman beyede dava açılacakmı oda sosyal medya da karalama yapıyor.