Trabzon’da iki elektrik trafosunun patlaması sonucu elektrik hatlarında yangın çıktı.Yaralılar Var...
Haber61 – Haber Servisi – Trabzon’da iki elektrik trafosunun patlaması sonucu elektrik hatlarında ve evlerdeki sayaçlarda yangın çıktı. Yaralılar var.
Edinilen bilgiye göre Ortahisar İlçesi Değirmendere Mahallesi muhtarlık binası yanında bulunan büyük elektrik trafosu patladı. Daha sonra elektrik hatları üzerinden Arif Saruhan Caddesi üzerinde bulunan evlerde elektronik eşyalar yandı ve bazı evlerin elektrik sayaçlarında yangın çıktı.
Daha sonra ise Çömlekçi ve Değirmendere mahallesinde bulunan elektrik hatlarında kısa devreler meydana geldi.
Olay yerine 112 Acil Sağlık ekipleri, İtfaiye ekipleri, Aksa ekipleri sevkedildi. İtfaiye ekipleri çıkan yangınlara müdahale ederken Aksa ekipleri de hatlardaki elektriği kesti.
Olayda MEŞ,HB,MKB,GŞ,FB,AB,CB isimli vatandaşlar karbonmonoksitten etkilenirken bazı vatandaşlar ise panik ve sinir krizi yaşadı. 112 Acil Sağlık ekipleri yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Daha sonra yaralılar hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Yangın nedeniyle 5 evin hasar gördüğü belirlendi.
Tüm Yorumlar (6)
Ahmet Şentürk
6 yıl önceTüm Trabzon halkına geçmiş olsun
Murat Kaya
6 yıl öncePatlamanın olduğu yerlerde hep Suriyeliler ve Doğulular var. Haliyle kaçak elektrik kullanımı had safhada. Soğuk havalarda elektrik sobasıyla beleşten ısınmanın sonu budur... Bizler de enayi gibi 800-1000 TL doğalgaz faturası ödeyelim
yakun
6 yıl önceSanırım, kediler erken seçim olabilir söylemlerini duymuş olacak ki; seçim akşamında oylar sayılırken trafolara girme eğitimi yapmışlar.
Trabzonlu
6 yıl önceYanan sigorta panosuna kar basıp söndüren amca seni unutmayacağım...
adem
6 yıl önceTrabzonda trafolar acaba yeterlimi ?,yani o mahalleyi beslecek gücü varmı?,vatandaş birgün elektrik faturasını ödemese hemen elektriğini kes ama alt yapı çalışması ,trafoların güçlendirilmesine sıra geldimi ortalıkta kimse yok.Sallamıyorum .Biliyorum
Fabrika
6 yıl önce220 TL fatura ödedim haram olsun. Fabrikaya o kadar fatura gitmiyordu....