| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 18 Şubat 2024 12:05 Güncellenme tarihi: 18 Şubat 2024 12:34

Trabzon'da toplu ulaşıma zam! Büyükşehir belediyesi otobüsleri ve minibüs fiyatları...

Trabzon’da toplu ulaşım tarifelerinde mecburi düzenleme yapılarak zam geldi.

Türkiye’deki en ucuz toplu ulaşım hizmetini sağlayan büyükşehirler arasında yer alan Trabzon Büyükşehir Belediyesi ile D ve M plakalı dolmuşlar, ulaşım hizmet kalemlerindeki fiyat artışı nedeniyle mecburi düzenlemeye gidiyor. Büyükşehir otobüsleri ve dolmuşlar 19 Şubat Pazartesi gününden itibaren yeni tarifeye göre hizmet vermeye başlayacak.

Trabzon’da vatandaşları ve öğrencileri zor durumda bırakmamak için tüm şartlarını zorlayan Trabzon Büyükşehir Belediyesi ile dolmuşlar ulaşım hizmet kalemlerindeki artış nedeniyle tarife değişikliğine gitmek zorunda kaldı. Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Toplantısı’nda alınan karara göre Ortahisar ilçesinde Büyükşehir Belediyesi tarifeleri tam 14.50 lira, indirimli 11.50 lira olarak belirlendi. Öğrencilere her alanda pozitif ayrımcılık yapmaya özen gösteren Büyükşehir Belediyesi, öğrenci biniş fiyatına ise 1.5 lira artış yapma kararı aldı. Ortahisar’da hizmet veren D plakalı dolmuşlar ise sivil 18.00 lira, öğrenci 13 lira olarak belirlendi.

PAZARTESİ GÜNÜNDEN İTİBAREN GEÇERLİ OLACAK

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Başkanlığından konuyla ilgili yapılan açıklamada; “Ulaşım Koordinasyon Merkezi Toplantısı’nda alınan karar üzerine Büyükşehir Belediyesi otobüsleri ile D ve M plakalı dolmuşların tarifelerinde güncellemeye gidilecektir. Bu kapsamda Büyükşehir otobüslerinde şehir içi tam yolcu biniş fiyatı 11.00 liradan 14.50 liraya, indirimli 8.80 liradan 11.50 liraya, öğrenci biniş fiyatı 5.50 liradan 7.00 liraya yükseltilmiştir. Ortahisar’da hizmet veren D plakalı dolmuşlar ise 14.00 liradan 18.00 liraya, öğrenci ise 10.00 liradan 13.00 liraya yükseltilmiştir. Dolmuşlar ve Büyükşehir Belediyesi otobüsleri ise 19 Şubat Pazartesi gününden itibaren yeni tarifeye göre hizmet vermeye başlayacaktır” ifadeleri kullanıldı.

toplu-ulasimz-am.webp

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (26)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bülent Kurt
2 yıl önce

Ne olmuş ne olmuş İmamoğlu yine mi zam yapmış. ????????

F
Fatma iyi
2 yıl önce

Ne bu ya.

K
Kemal ALTUNTAŞ
2 yıl önce

Dolmuşlar zam yaptı. Anlarım da hiç vakit kaybetmeden Belediye otobüslerinin de hemen zam yapması ne oluyor. Hiç değilse bedavacıları iptal edin de öğrencileri bari ucuza taşıyın.

D
denizz
2 yıl önce

ne zannettiniz asgari ücrete zam yapılınca göbek atıyordu millet hiçmi düşünmez bu millet asgari ücrete yapılan zam oranında herşeye zam geleceğini.kısaca daha para cebine girmeden çıkacağını keşke asgari ücret sabit kalsaydıda hayat dahada pahalanmasaydı

O
Osman Nuri ekim
2 yıl önce

Ekonomi uçuyor heyt maşallah

Tüm Yorumlar (26)

B
Bülent Kurt
2 yıl önce

Ne olmuş ne olmuş İmamoğlu yine mi zam yapmış. ????????

F
Fatma iyi
2 yıl önce

Ne bu ya.

K
Kemal ALTUNTAŞ
2 yıl önce

Dolmuşlar zam yaptı. Anlarım da hiç vakit kaybetmeden Belediye otobüslerinin de hemen zam yapması ne oluyor. Hiç değilse bedavacıları iptal edin de öğrencileri bari ucuza taşıyın.

D
denizz
2 yıl önce

ne zannettiniz asgari ücrete zam yapılınca göbek atıyordu millet hiçmi düşünmez bu millet asgari ücrete yapılan zam oranında herşeye zam geleceğini.kısaca daha para cebine girmeden çıkacağını keşke asgari ücret sabit kalsaydıda hayat dahada pahalanmasaydı

O
Osman Nuri ekim
2 yıl önce

Ekonomi uçuyor heyt maşallah

F
Fuat
2 yıl önce

İktidarın cok umrunda sanki

A
Alis
2 yıl önce

Yilda kaç kez zam yapılır! asgari ücretli yılda 3 kez zam almıyor daha yılın başı 2024 bakalım kaç zamla kapatacaz? Kamu otobusleri hizmet için vardir kâr yapmak için değil

M
Mert
2 yıl önce

On yıl boyunca etkisini göreceğimiz devalüasyona hazırmısınız;(;(

S
Salih
2 yıl önce

Reis gidince zammı yapıştırdılar. Oysa daha dün telefonlarla miting için rahatsız etmiştiler. Kısacası zulüm sessizce gelir ve fırsatını bulunca gerçekleşir. Ama siz verin oyları sorun değil.

S
Selim
2 yıl önce

Akp oy vermeye devam istikrara bu işte zam zam yaşasın zam seçimde yüzde yetmişin üzerinde oy ver trabzon hayde

D
Davut
2 yıl önce

Dolmuşa zam gelşnce belediye otobüse de zam yapıyorlar. İstanbul’da Ankara’da ise tam tersi fiyatlar sait kalıyor. Seçmen akp dedikçe başımıza bu gelecek maalesef

J
jonjoncemil
2 yıl önce

bunlar zam yapdıkça hamsilerde denizde büyüyor, milletin keyfi yerinde bedava olan suya ayda 200t verin başkan odasını değiştirecek, siz et yemeyin başkan arabasını değiştirecek ve sonrada kapıya gelip yardım edermisiniz çoçuğum aç kardeşim engelli oyunuzu size sahip çıkan başkana verin kendine harcama yapan başkana değil vesselam...

T
Tanumay
2 yıl önce

Otobüse zam olmazsa vatandaş dolmuşu tercih etmez. Dolmuş esnafı üzülür oy vermez. 31 martta sandık önünde. Belediye kar amacı gütmeden kamu hizmeti verir ama Trabzonda değil.

M
Miraç
2 yıl önce

Yaparsa akp yapar oooooooohhh ne güzel oluyor size oooohhhhhhh

A
Azmi
2 yıl önce

Sabredemediler hemen belediyede yapıştırdı zammı. Demek neymiş hayat pahalı imiş, emekli maaşı yetmiyor, vs vs demek neymiş enflasyona vatandaş eziliyormus. Demek neymiş yine ak Parti'ye oy verin

R
Rizeli
2 yıl önce

Daha beter olsunlar vizede dokunuyor ama yapacak birşey yokkk

Y
Yasemin
2 yıl önce

Belediyede adam eksikliği var , adamı olan belediye de işe başlasın.65 yaş üstü belediye otobüslerinde turlanıp dursun,ee bu paralar nereden çıkacak tabii ki bizim cebimizden.Bence 65 yaş üstüne belli kota koyunlar.

H
hayri
2 yıl önce

verin oyu istikrar sürsün. bunu da imamoğlu'na yüklemesinler. belli olmaz trabzondakilere. zammı imamoğlu yaptı derler yakında.

B
Baboli
2 yıl önce

Bi dolmuş zam yapıyo peşine belediye belediye zam yapıyo peşine dolmuş almışlar varandaşı kıskaca ukome anca zam yapsın koordinasyon diyince cebe girecek paranın koordinsyonunu anlıyorlar. Gidin emniyetle koordine ılun dolmuşçularla değil yollara duraklara parkeden arabalara otobüs kameralarından respit edin ceza kesin mesela kış lastiği takmayan zincir takmayan yaxın kliması bozuk olan dolmuşa ceza kesin de adınızın hakkını verin ama yook o biraz zahmet ister. Zammı koordine etmek daha kolay

B
Baboli
2 yıl önce

Valla bravo

H
Huhu
2 yıl önce

Sevim koş koş duydun mu zorluoğlu gider ayak aidatlara pardon otobüslere zam yapmış...

A
Ahmet
2 yıl önce

Yakıt fiyatları artınca mecbur kalındı diye düşünüyorum. Yoksa zam hiç yapılacak gibi bir ortam yok. Yakıt artışına sebep olan nedeni araştırmak lazım. Şu ucuz piyasa da yapılır mı bu.

D
Davut
2 yıl önce

Trabzon Ukome'de görevli bakanlık ve valilik yetkilileri neden zam talebine hayır demiyorsunuz? Mecburi zam diye bir şey mi var kanunda yönetmelikte? İnsanların aklıyla dalga geçiyorsunuz. Sevgili Haber61 Ukome'de kimler görevliyse lütfen adlarını da haber yapın.

Öğrenci
2 yıl önce

Erzurumda öğrenciyim Trabzonluyum.Erzurum Organize Sanayinin ordaki yurttan 5,50 liraya Atatürk Üniversitesinin içine kadar gidiyoruz.İkiside Akp belediyesi ama Erzurumda ulaşım çok daha ucuz

T
Ts61
2 yıl önce

Minibüsleri kısmen anlarım ama, Kamu ya hizmet ile görevli Belediyenin agzına kadar tıkış tıkış olan kendi otobüslerine zam yapmasını anlamıyorum. Ne bu şimdi minübüs esnafını mı koruyorsunuz. Millete bu eziyet niye...

Z
Zekeriya
2 yıl önce

Kesinlikle