TİSKİ Genel kurulu toplantısı bugün gerçekleşti. Yapılan toplantıda 2021 mali yılı yatırım programı ve 2021 mali yılı performans programı oy birliği ile kabul edildi. Toplantıda oy çokluğu ile alınan kararla Trabzon'da suya yüzde 12 zam yapıldı.
Tarifeler ve abone hizmetleri yönetmeliği görüşmelerinde CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin "Borcunu ödemeyenin suyu kapatılır diye bir madde insan haklarına aykırıdır. Su evrensel bir haktır. Herkes kullandığı suyun parasını ödemelidir. Ama bu ibarenin konutlar hariç olarak görüşülmesi gerektiğini düşünüyorum. Vatandaşın kullandığı suya, pandemi döneminde sürekli ellerinizi yıkayın, temiz olun derken yüzde 12 zam yaptık. Şimdi biz bindiğimiz dalı kesiyoruz. Konutlarda ücret 4.31’e çıkarılacak. Bu vergilerle daha da artacak. Benim önerim konutlarda zam yapılmaması yönündedir. " dedi.
İyi Parti üyesi Aslan Güner de "Büyükşehirde bu artışı yüzde 10 olarak yapmıştık. Buradaki yüzde 12 olan oranın yüzde 10 olmasını ve konutlarda zam olmamasını talep ediyorum." ifadelerini kullandı.
Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Atilla Ataman bu görüşlere yanıt vererek "Bu uygılama bütün belediyelerde aynıdır. Konut hariç yazıldığı takdirde tahsilatlarda sıkıntı yaşanır." dedi.
Görüşmelerin ardından ilgili madde oy birliği ile kabul edildi. Yalnızca iki kişi oylamada ret oyu verdi. Kabul edilen madde ile birlikte su yüzde 12 zamlanırken vergisiz ham hali 4.31 TL oldu.
Ayrıca köy ve beldelerden mahalleye dönüşen bölgelerde yüzde 70 indirim uygulanacak.
Tüm Yorumlar (44)
Utopya
5 yıl önceEvet çok isabetli geç kalınmış bir durum du bu maliyeti çok yüksek olduğundan dolar ve euro daki artış sebebiyle artırılması gerekiyordu çünkü dışardan alıyoruz Allahın suyunu tebrikler TRB ????????durmak yok yola devam
numan
5 yıl öncealınan lüks araçların parası böylece millete havale edilmiş oldu.uyu ey güzel milletim
Hayat
5 yıl önceYetmez , daha çok zam isteriZ!!
davut
5 yıl önceYAzıklar olsun, hani bayrak vatan ezan? Birliğimizi bölemezsiniz
Trabzon
5 yıl önceTek ricam beşirli deki çağ kebapçı nın karşısındaki ziraat atm sinin yanındaki büyük tiski tabelasını Bi okuyun neden zam yapıldığını anlarsınız. Bu nasıl Bi RANT...
Necmettin
5 yıl önceSasirmadim
TS
5 yıl önceBunlardan memnun değilim nokta. Verdik yanlış yaptık.
OFLU TÜRK
5 yıl önceTÜRKİYEDE SUYA ZAM YAPMAYAN BELEDİYE VARMI HEPSİ YAPIYOR YAPSINDA O ZAMAN MAAŞLARADA AYNI ORANDA ZAM YAPILSIN SUYA GAZA ELEKTRİĞE YÜZDE ON ONİKİ MAAŞLARA YÜZDE DÖRT BEŞ
Kokucan
5 yıl önceAfferin belediyeye trabzonda otobüs bedava ona zam yok 65 yaş üstü bedava vur suya zammı kapat açığı a haber gitsin istanbulu izmiri kollasın haber yapmak için terbiyesizler ama bize mustehaktir
Zam
5 yıl önce2324 lira maaş alıyoruz herşey ateş pahası yapın herşeye zam yapın aclıktan ölelim yaşamayalım keyifli bi gün gecirmeyelim
ZAZA
5 yıl önceKARDEŞİM SU BORULARINI DEĞİŞTİRİYORUZ DEDİNİZ BEŞİRLİNİN YOLLARINI BERBAT ETTİNİZ. ŞİMDİDE DEĞİŞTİRDİĞİNİZ BORULARIN PARASINI İSTİYORSUNUZ . !!!
OFLU TÜRK
5 yıl önceBELEDİYE BAŞKANINDAN ALLAH İÇİN MEMNUNUM İYİ ÇALIŞIYOR EN AZINDAN İYİ NİYETLİ BENİM ŞEHRİME HİZMET EDEN KİM OLSA DESTEKLERİM.AMA ŞU ÇÖMLEKÇİYİ BİR AN ÖNCE PİSLİKTEN VE FUHUŞTAN KURTARIN TRABZONA HİÇ YAKIŞMIYOR BURASI
Cafer Akçay
5 yıl önceIşte düşündüğümüz gibi yıllardır halkin sırtına vura vura yazıklar olsun
Murat
5 yıl önceGözünüz doysun diyecem ama20 yıldır doymadı bundam sonra da doymaz holding sahiplerinin vergilerini affedin vatandaş a zam olarak fatura çıkarın
YOLCU
5 yıl önceSüleyman Demirel'in başı kapalilara eğitim için bir zamanlar nasıl Arabistani yol gosterdiyse bedava şu kullanmak isteyenlerde aynı şeyi yapabilir. Turgay Şahin bey ödeyemeyen in suyu kesilmesin diyor. Emekli maaşını alınca ilkönce suyunu odeyenin suçu ne. Kendi partili belediye baskani olan İstanbul'da suya yüzde kaç zam yapıldı acaba. (Az önce Arabistan örneği latifedir sakın kimse üzerine alınması. Her bir vatandaşımızın ülkesinde özgürce yaşaması ve eğitim alması sonuna kadar hakkıdır. Hepimizin bir iki nesil dedelerimiz bu vatan için canını vermiştir.)
şenol birol
5 yıl önce3 aydır bana yapılmıştı.64 ten 77 ye çıkmıştı. buda bonusu olsa gerek. alkışlar
gökmen
5 yıl önceyapın bencede bana 60 tl geliyor öyle bir ayarlayinki onu her ay 100 tlden aşşa sakın düşmesin aman ha dikkat edin yoksa açlıktan ölürsünüz yapmasanız
Adnan
5 yıl önceAnkara da su 0.85 kuruş .Trabzonda 4.1 kuruş bu bize mustahak .az bile bugün seçim olsa yine yuz te 70 le kazanırlar. Şu Türkiye genelinde şu kaç lira il il bir yapsalar ne iyi olur
sek
5 yıl önceHey gidi rahmetli kemal sunal'ın filmi geldi aklıma.Zam zam zama da zam zam :) Yakında millet sıyırdı sıyıracak.
hgf
5 yıl önceyazıklar olsun zaten yuksek geliyodu şimdi dahada zamlanacak .birileri servetine servet katsın vatandaş su parası zamlı gelsin
Teo.
5 yıl önceBoztepeye ring yapan otobüslerin parası bir yerden çikacak.ver mehteri...
ekspo
5 yıl önceVurun garibanın sırtına imam oglu zam yaptımı kıyamet kopuyor
Ferit
5 yıl önceYazıklar olsun başka birşey demiyorum.
KONUŞUN AKP LILER
5 yıl önceŞimdi akpartiliere sesleniyorum istanbulda suya zam geldi diye ortalığı ayağa kaldırdınız imamoğlu laf attınız trabzon milletvekilleriyle birlikte ,şimdi buna laf edip ortalığı kaldırsanıza chp li belediyeler zam yaptı mı ortalığı kaldırırsınız ,yeni yılda zam yok dediniz şimdi zam vurdunuz,Akpartililer konuşsun şimdi
Erkan
5 yıl önceAtma Recep din kardeşiz.Ankarada su konut için 5 TL iş yeri için 12 TL.Abb kendi sitesinde yazıyor.işinşz gücünüz algı
Ulaz
5 yıl önceHerşeye zam yapın ama işçinin maaşı hep aynı yerde kalsın insanları sömürün bakalım nereye kadar.
Kokucan
5 yıl önceVAllahi bravo sen nediysin kimsin ne ayaksin
ali
5 yıl öncebu yorumu okuduktan sonra aydınlandım ve suya yüzde 12 değil en az yüzde 30 zam yapılması gerektiğini düşündüm.
yakun
5 yıl önceAz bile, ben olsam daha fazla en az; %20-%30 zam yapardım ki bu man kafalılar belki akıllanır.
Hasan
5 yıl önceArkadaşlar ne bu itiraz suyu dolarla alıyoruz zam gelmesi normal, Ya Allah tan korkmaz mısınız Allah ın insanlara indirdiği suyu babanızın malıymış gibş parayla üstelik zamlı bir şekilde insanlara satıyorsunuz, ayıptır günahtır, trapark, zam başka bişey yapmayın, hani raylı sistem, hani bütün ilçelerde doğalgaz, yok, Cumhurbaşkanımızın hürmetine oradasınız ama yapamıyor sunuz
Davut
5 yıl önceEvet akepeliler buyrun açıklayın bu zammı. Nasıl uçuş güzel mi?
mehemt
5 yıl önceKiralik LUX Araca para buluyorlar. Durmak yok fakire darbeye deva, yaparsa a k p yapar!!!!
rıza61
5 yıl öncepadişahım çok yaşa vesselam???
Faroz
5 yıl önceÇok güzel biraz daha zam yapsınlar bizler hak ediyoruz
Özdemir
5 yıl önceFırıncılar zam yapamaz, dolmuşcular yapamaz, ama belediye %100 yerli olan suya%12 zam yapabilir
Özdemir
5 yıl önceFırıncılar zam yapamaz, dolmuşcular yapamaz, ama belediye %100 yerli olan suya%12 zam yapabilir
Yıldıray
5 yıl önceBen bir işletmeciyim halı yıkama işi yapıyorum . 8yılda metrekaresi 3lira olan yikama 6.5 lira oldu. Ama su parasina en az 4kat zam geldi. Aynı şekilde evlerimizin suyuna da. İnsanlar pandemi sürecinde sıkıntıda şimdemi buldular bu zammı. Biraz vatandaşı düşünün yetkililer.
rıza
5 yıl öncehayde trabzon ! uçuyoruz kaçıyoruz ama hem de pandemi döneminde suya zam yapıyoruz ama sorsan hepsi halkçı ! zulmunüzde boğulun inşAllah !
emre
5 yıl öncemilletin sırtından inin artık yeter. ne hizmeti veriyorsun bana da suya % 12 zam yapıyorsun. trabzon u köstebek tarlası yaptınız her yer delik deşik. parasını da böyle mi çıkartıyorsunuz ? yazıklar olsun. ama bu millet yakınır yine % 70 oy verir size !
rıza61
5 yıl öncebu arkadaşın rumuzu gibi YOLCU olduğu kesin
Dilek Genc
5 yıl önceYazıklar olsun zaten 55 geliyordu bu ay 70 cıktı şimdi den sonra da 100 olur önemli değil bize mustehaktir ne kadar söylensekde kuzu kuzu ödeyecez kim duyuyor ki sesimizi
Zeynep
5 yıl önceÖnce doğru düzgün su verin evlere her gün kesinti yaşıyoruz yeter artık!!!
Aks
5 yıl önceKendi saltanatlıklarından ve yaşam kalitelerinden ödün vermemek için çare ZAM
1967
5 yıl önceBunlara gözü kapali oy verenlere sözüm,durmak yok yola devam...bu zam yetmez daha fazla zam orani isteriz..