Trabzon’da su kesintileri sürüyor.
TİSKİ tarafından vatandaşların cep telefonlarına gönderilen SMS’de aşırı yağışlar nedeniyle başta Atasu Barajı olmak üzere su kaynaklarında oluşan bulanıklık nedeniyle bazı mahallelerin bir kısmına bulanık su düzelene kadar su verilemeyeceği ifade edildi.
TİSKİ’nin internet sitesinde yer alan verilere göre bugün (21 Haziran Çarşamba) su kesintisi yaşanacak yerler şu şekilde:
Of ilçesinde Cumhuriyet, Kıyıboyu ve Sulaklı Mahallelerinde saat 15:00’e kadar,
Ortahisar ilçesi Yenicuma, Boztepe, Bahçecik, Çarşı, Kemerkaya, İskenderpaşa, Pazarkapı, Güllbaharhatun, Üniversite, Kalkınma, 1 nolu Bostancı, 2 nolu Bostancı, Yalı, Akoluk, Kaşüstü, Yalıncak mahalleleri,
Yomra ilçesinde Kaşüstü, Sancak ve İkisu mahallelerinde saat 23:59’a kadar,
Maçka ilçesi Gayretli ve Hızarlı mahallelerinde saat 22:00’ye kadar ana şebeke arızaları nedeniyle su verilmeyecek.
Tüm Yorumlar (7)
dördüncücemre
3 yıl önceDünyanın her tarafında yağmur yağıyor ama bu kadar uzun su kesintisi olmuyor. Aşırı yağış nedeniyle sular bulanık deniliyor ana şebeke arızası deniyor. Yahu 2023 yılındayız arıtma tesislerin yetersiz demekki göze değil gönüllere hitap eden yatırımlar faydalı olacaktır saygılarımla.
Mami
3 yıl önceSorsanız çok büyük tesisler yaptılar hani nerede yağmur yağıyor sular kesiliyor. 24 saattir su yok geliş saatine bakarsak 30 saati bulacak. Böyle saçmalık olmaz. Su kesilecek diye mesaj atıyor tiski tedbirinizi alın diye ama daha mutfağa gitmeden sular kesiliyor. Liyakatsız yönetim böyle birşey işte.
Ali
3 yıl önceBu kadar beceriksiz bir kurum dünyanın hiç bir yerinde yoktur sanırım, iş bilmez adamlar ancak ahkam keserler, sel felaketinde bile bu kadar kesinti olmadı. Triübüne oynamayı çok severler yazıklar olsun size, bırakın işi bilenler yapsın .
FAtih
3 yıl önceReis al Bu adamı buradan artık. Zarar veriyor
Can
3 yıl önceYıl 2023.. Sular kesik! Neden? Yamur oldu su fazla geldiği için bulanık, durulmasini bekliyoruz! Dünya şehri, turizm şehri Trabzon. İyi seyirler demek lazım..
Zeleka Soylu
3 yıl öncekomediye devam du8rdurmak yok reise devam.
cebbar oyan
3 yıl önceyahu anlayamıyorum tamam tiski eleştirile bilir de reislen ne iş var bunun