Trabzon'da bir kişi kucağına aldığı küçük çocuklarıyla inşaatın tepesine çıktı.
Yomra ilçesi Kaşüstü mahallesinde E.K. isimli 33 yaşındaki şahıs 3 çocuğuyla birlikte inşaat halindeki binaya çıktı.
Olay yerine polis, 112 Acil Sağlık ve itfaiye ekipleri sevkedildi.
3 çocuğuyla beraber intihara kalkışan E.K. ekiplerin iknası sonucu inşaattan indirildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Tüm Yorumlar (17)
GG
5 yıl önceTAYYİP ERDOĞAN KESİN DEDİ ÇIK İNTİHAR ET DİYE ÖYLE DERLER İLERİ ZEKALAR
ali
5 yıl önceyok o 3 çocuk yapın dedi. senin keyfin var milletin hali perişan. sen recebe tapmaya devam et. Allah garibanın yardımcısı olsun.
Vatandaş
5 yıl önceReis kadar taş düşsün başınıza. Kininizde boğulun. Size tek parti dönemi lazım ekmeği karneyle alma cebinde ekmek parası yok iken kafana şapka alma zorunluluğu olan dönem.
temel
5 yıl öncekuşbeyinsiz işte senin gibi yandaşlar yüzünden insanlar intihar noktasına geliyor.
murat
5 yıl önceişsizlik parasızlıktır muhtemelen. rabbim sen yardım et.
davut
5 yıl önceYazık kimbilir ne derdi vardı.
yakun
5 yıl önceBu insanlar varlıklı oldukları için eğlence yapmak maksadıyla intihara kalkışıyor, bir çoğu da intihar ediyor. Ülkeyi yönetenler insanların yaşadıkları evleri saray gibi zannedip: "Ne eksiklikleri varda intihara kalkışıyorlar" derler.
Uğur Yalçın
5 yıl önceSende bu intahar a kalkan kişi ğibi olursun inşaalah diyeceğim vicdanın kalmamış yalak seni
BOZKURT
5 yıl önceLanet olsun parti uşaklarına.. adam macera olsun diyemi çıktı.Ankara da kendini yakıyor yok akp ye çamur için yaktı diyorlar.Ulan siz ne yüzsüz .
Birisi
5 yıl önceProfesör RAKUN efendi yorumu yapmış teşhisi koymuş alkışlarrrrr!!!
Gariban
5 yıl önceGörün milletin halini adam aç işi yok siz hala daha yok reis yok ne birileri aç birileri sefa sursun bir gün herkez yaptıni çekmeden ölmesin
Ali Çakır
5 yıl önceKimse rekla için şov için öyle çoluk çocuğunu da alıp kendini o duruma sokmaz insanların çaresizliği ile alay etmeyin akp yi veya reisiniz mi nedir onu koruyacağız diye insanların düşkünlüğüyle alay edip eğlenmeyi in sizin kalmasın partiniz de siyasetiniz de bu i sanın kimbilir ne derdi var Allah size bin katını versin
Murat
5 yıl önceVatandaş diyorki, reis kadar taş. Düşsün kafanıza. Diyorki karneyle ekmek. Kuyruk patates soğan gel tanzim gel:)) şaka gibisiniz vAllaha.
Onur
5 yıl önceAkp li kit olanlar Allah sisin belanizi bu şekil versin annar siniz az kaldi yok olacaniz ama sakin adalet insanlik biz den bek lemeyin akp liler meydanna az kaldi 2023 e
Emin
5 yıl önceSizin gibi örümcek beyinli tipler bir kişinin peşine elinizde tuz ile gidersiniz. Karne ile ekmek aldinmi sen , daha 1 yıl önce patates soğan kuyruğu vardı bu ülkede unuttun herhalde. O dönem sabka takılacaksa takılacak tabiki. Sonra o takmayanlar nasıl kuzu kuzu taktılar. Adam olacaksın , asgari ücret alıp , 100 bin lira maaş alanın karşısında el pençe divan durmayacaksin. Aç karnını doyurmak için etek opmeyeceksin.
Seyyah
5 yıl önceDerdi neymiş acaba
Hevesim Kalmadı
5 yıl önceO dönemden bu dönemden bahsetmeyin arkadaşlar , ben şuana kadar bir defa mhp ye geri kalan seçimleri hep akp ye oy verdim , ancak şuan ki durum başka , insanlar aç benim emekli vatandaşım 1600 lira maaş alırken işci 2500 lira alirken boş yere mecliste oturan vekiller o kadar maaş almasından tutunda gereksiz yere harcanan tüm paralara , başka ülkelere yapılan tüm yardımlara , insanlar açken yapılan boş kaldırım , asfalt belediye işleri , bunların konuşulması lazım , günlük bir yevmiye parayla bi kalıp beyaz peynir bir koli yumurta alamıyoruz , bu gidiş nereye , zaten yaşayacağımız 50-60 sene onuda hesap kitap yaparak geçiriyoruz , dünya işleriyle uğraşmaktan ahirette yalan oldu . İnsanları yasa dışı yollarla itiyorlar , zengin daha zengin fakir daha fakir oluyor ,