| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 05 Temmuz 2023 13:04 Güncellenme tarihi: 13 Temmuz 2023 22:50

Trabzon’da simit zammına ilk tepki! Maaş zamlarına da bekliyoruz

Trabzon’da simit zamlarına yapılan zamma ilk tepki CHP’den geldi.

Trabzon’da simit ve poğaçaya zam yapılan zamma ilk tepki CHP Trabzon İl Başkanı Nurcan Aşcı Demiröz’den geldi.

Son zamlarla birlikte simit ve poğaçaya da zam geldi. Simit 6,5 TL olurken, poğaça ise 7,5 TL oldu.

Zam sonrası CHP Trabzon İl Başkanı Nurcan Aşcı Demiröz sosyal medya hesabından paylaşım yaparak zamma tepki gösterdi.

Demiröz, “Trabzon simidine yüzde 45 zam yapılarak fiyatı 4.5 TL’den 6.5 TL'ye yükseldi. En azından bu oranı maaş zamlarında da bekliyoruz.” ifadelerine yer verdi.

trabzonda-simit-zammina-ilk-tepki-maas-zamlarina-da-bekliyoruz.jpg

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Reis Sevdalısı
2 yıl önce

Çok ucuz, an az 20 tl olmalı simit bu devirde 6.5 tl ye simit mi olur, bedava resmen, pahallı olur diyen yemesin.

O
OH OH OLSUN
2 yıl önce

HAYIRLI İŞLER OHH OHHH NE GÜZEL Bİ KAÇ GÜNE EKMEK DE ZAMLANIR YAPARSA YİNE AKPARTİ YAPAR ZAM MA GEL ZAMMA OHH OHH NE GÜZEL ,%68 YETMEZ %80 DESTEK VERİLMELİ OHH OHH HERSEY ÇOK GÜZELL

Z
Zelega Soylu
2 yıl önce

Simit lux bir yemek cesiti yemeyin ekmek yeyin. Reise laf yok yakarim ciranizi..

F
Fatih
2 yıl önce

6.5 TL çok az, simit en az 15 TL olmalı. Bu fiyata simit mi olur.

R
Rizeli
2 yıl önce

Daha beter olsunlar

Tüm Yorumlar (15)

R
Reis Sevdalısı
2 yıl önce

Çok ucuz, an az 20 tl olmalı simit bu devirde 6.5 tl ye simit mi olur, bedava resmen, pahallı olur diyen yemesin.

O
OH OH OLSUN
2 yıl önce

HAYIRLI İŞLER OHH OHHH NE GÜZEL Bİ KAÇ GÜNE EKMEK DE ZAMLANIR YAPARSA YİNE AKPARTİ YAPAR ZAM MA GEL ZAMMA OHH OHH NE GÜZEL ,%68 YETMEZ %80 DESTEK VERİLMELİ OHH OHH HERSEY ÇOK GÜZELL

Z
Zelega Soylu
2 yıl önce

Simit lux bir yemek cesiti yemeyin ekmek yeyin. Reise laf yok yakarim ciranizi..

F
Fatih
2 yıl önce

6.5 TL çok az, simit en az 15 TL olmalı. Bu fiyata simit mi olur.

R
Rizeli
2 yıl önce

Daha beter olsunlar

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

6 lira ne ya en az 20 lira olmalıydı.

F
FakirNiyeFakirdir
2 yıl önce

oggghhhh ohhhhhhhhhh :)))

V
VATANDAŞ
2 yıl önce

KİMSE AKARTYAKITA GELEN ZAMLARDAN DOĞALGAZA GELEN ZAMLARDAN SUYA GELEN ZAMLARDAN ....... BAHSETMİYOR.

V
VATANTAŞ
2 yıl önce

KİMSE AKARYAKITA,DOĞALGAZA,SUYA,ELEKTİRİĞE,SGK , BAĞKURA , ASGARİ ÜCRETE GELEN ZAMNLARDAN BAHSETMİYOR

T
Tuncay Kaşıkçı
2 yıl önce

Arkadaşlar burda mühim olan devletin bekasıdır ...böyle ufak tefek zamlar için isyan etmeye gerek yok...bir dahaki seçimde inşallah %100 ile AKP'yi seçeceğiz ...mühim olan siyasetcilerdir...halk olarak onların varlığı için her türlü fedakarlığı yapmamız lazım...

S
Süleyman aktaş
2 yıl önce

Ne olmuş dolar 28 euro 29 lira benzin 28 dizel 26 lira fazlamı yani simit de 80 lira olsa vız ğelir tırıs ğider kimse bizi büyük Türkiye yüzyılından vazğeçiremez sonra bunlar hep dış ğüçlerin oyunu simit içi boş bir hamur boş yani yesen ne olur yemesen ne olur ekmek yeme bir şey olmaz sağlıklı beslenirsin et yeme ğut olursun patates şeker yapar tavuk hormonlu bu yüzden aç kal daha sıhhatli olursun belki biraz da aklın başına ğelir

6
61
2 yıl önce

50 lira olmalıydı ekmek de 50 olsun nasıl olsa 50 liralık almaya alışacaklar :))

X
Xeno
2 yıl önce

Simit yemesinler pasta yesinler diyeceğiz ama pastada ateş pahası fakir daha fakir zengin daha zengin maaşlardan vergiyi kaldır zenginden hepsini al çalışanda rahat etsin azıcık

Y
Yasin
2 yıl önce

Yurtdisindayum kilicdara vermistim oyumu, bi sonrakinde reise vercem, cok mantikli isler yapiyor.

D
Duayen
2 yıl önce

Bence bu zamlar çok az bak Avrupa'da bir simit bir dolar yani 26 TL siz şükredin. Türkiye yüz yılı.. Uçmamiz çok yakın.. Eyyy Kılıçdaroğlu