| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 21 Mart 2020 21:05 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2024 14:01

Trabzon’da Sağlık çalışanları için alkış sesleri yükseldi

Trabzon’da vatandaşlar sağlık personeline alkışlarla destek vermeye devam etti.

Dünyayı etkisi altına koronavirüs ile mücadele alınan önlemlerle sürerken görevlerini fedakarca yapan sağlık çalışanlarına vatandaşlar tarafından destek devam ediyor.

Sağlık bakanı Fahrettin Koca tarafından başlatılan ve her akşam saat 21:00’de yapılan uygulamaya Trabzon’dan 3.gün de yoğun bir katılım gerçekleşti.

Saat 21:00’i gösterdiğinde balkonlarına çıkan vatandaşlar alkışlarla sağlık personeline destek verdi. Bazı vatandaşların ıslık çaldığı bazlarının ise ışıklarını yakıp söndürdüğü görüldü.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61ts
6 yıl önce

Alkış tutacağınıza 1 pasta börek yapın götürun millete dun gece açik yer bulamadık yiyecek alacak

M
Mustafa
6 yıl önce

Alkış güzel birşey gerçekten farkındalık için çok güzel ama bunu şampiyon gibi meşale ve silah ile kutlama yapıyor gibi yapmak salaklık, silah sıkmak meşale yakmak nedir kardeşim ya ayıp ayıp.

A
Ali KAYA
6 yıl önce

Bırakın bu medya manyaklığını. Kurallara uyun yeter.Salgın bitince yine sağlıkçılara şiddete başlarsınız.