| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 21 Temmuz 2023 09:30 Güncellenme tarihi: 21 Temmuz 2023 09:34

Trabzon’da pide ve lahmacuna büyük zam! İşte Trabzon pide ve lahmacun fiyatları

Trabzon’da pide ve lahmacun zammı yarından itibaren uygulanacak. Trabzon’da pide ve lahmacun fiyatları ne kadar olacak?

Trabzon bu sabah güne zam haberi ile uyandı. Ekmeğe uygulanan zammın ardından pide ve lahmacun fiyatları da değişti. Fiyatlar yarından itibaren geçerli olacak.

Trabzon’da Fırıncılar Odası tarafından fırıncılara gönderilen tarife ile 200 GR olan en küçük ekmek 5 TL’den satılıyordu. Gramjı 220 GR'ma çıkartılarak artık 7.5 TL'den satılacak. 10 TL'ye satılan 400 Gr ekmek ise gramajı 440 Gr'ma çıkartılarak 15 TL'ye satılacak. 25 TL'ye satılan 1 KG ekmek ise gramajı 1,1 KG'ye çıkartılarak 37,5 TL'den satılacak.

PİDE VE LAHMACUN FİYATLARINA DA ZAM GELDİ!

Trabzon’da 300 GR peynirli 110 TL’den 300 GR kıymalı 140 TL’den, karışık- kuşbaşılı pide 150 TL’den, 300 GR kavurmalı pide ise 160 TL’den satılacak.

100 GR lahmacunun fiyatı ise 50 TL olarak belirlendi.

Kaynak: Haber61 Haber Servisi

Yorumlar (20)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet
2 yıl önce

ver mehteriiiiii

K
Kenan
2 yıl önce

Yakında kendiniz yapar yersiniz artık.sonra müşteri yok neden müşteri gelmiyor diye ağlamayın.o zaman ağzınıza kürekle vururum

R
RİV RİV RİV
2 yıl önce

OOHHHHHHHHHHHHHHH OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

A
Ali
2 yıl önce

Müşteri her zaman bulunur sen sıkma canını.

çadr-ı aliyeyi osmanlı
2 yıl önce

son düzeneleme ile, lahmacun, mantı, köfte gibi gıdalardaki harçların kontrolüne dair yönetmelik iptal edildi, artık yolda gördüğün mahallenin kedisi kaybolur falan aman demek gerek dsa DSA fsa DSA fsa FA oooooooooooooHHHHHHHHHHHHHHH, POOOOOOOOOOOOOH

Tüm Yorumlar (20)

A
Ahmet
2 yıl önce

ver mehteriiiiii

K
Kenan
2 yıl önce

Yakında kendiniz yapar yersiniz artık.sonra müşteri yok neden müşteri gelmiyor diye ağlamayın.o zaman ağzınıza kürekle vururum

R
RİV RİV RİV
2 yıl önce

OOHHHHHHHHHHHHHHH OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

A
Ali
2 yıl önce

Müşteri her zaman bulunur sen sıkma canını.

çadr-ı aliyeyi osmanlı
2 yıl önce

son düzeneleme ile, lahmacun, mantı, köfte gibi gıdalardaki harçların kontrolüne dair yönetmelik iptal edildi, artık yolda gördüğün mahallenin kedisi kaybolur falan aman demek gerek dsa DSA fsa DSA fsa FA oooooooooooooHHHHHHHHHHHHHHH, POOOOOOOOOOOOOH

H
Hasan
2 yıl önce

Ohhhhhhhh nasil ucuyormuyuz

M
mahmuTs
2 yıl önce

araplar olmazsa esnaf a kalırdı.zaten lokantalar onlarla dolu

Şimşek
2 yıl önce

Uçuyoruz hedef 2028 ot yiyin ot bunlar iyi günleriniz daha .

K
Kenan
2 yıl önce

Araplara çok güvenme yakında onlar gider dahada gelmez yine başbaşa kalacaz o zaman görecem ben sizi

G
Gümüşhane
2 yıl önce

Herşeye zam geliyor insanlar hayatlarından memnun fırınlarda pidecilerde memnun olması lazım

H
Hasan Çoban
2 yıl önce

Suçlu kim acaba hiç düşündük mü. Zammı getiren etkenler ve bunlara sebep olanlar kimler . Ama yorumlarda sadece esnaf suçlu gibi görülüyor. Bu kafayla daha çok zam haberi duyarız.

Z
Zelega Soylu
2 yıl önce

Çok ucuz bu fiatlarla firinci memnun olamaz Ekmek 220 grami en azindan 25 olmali.. gerisini si hesap edin..

N
nuri baysal
2 yıl önce

uçuyoruz uçuyoruzzzzzzzzz

Çai Çen
2 yıl önce

Evde yapar yeriz. Sıkmayın canınızı

D
Dursun hacıalioğlu
2 yıl önce

Esnafı suçluyoruzda onlar ucuz alıp pahalımı satıyor eğer öyleyse suçlayalım Ama seçimde böyle olacağını bile bile yüzde yetmiş beş oy verirken düşünseydiniz.. Niye bu duruma getirenleri suçlamiyorsunuz neden korkuyorsunuz...

A
Ali
2 yıl önce

28 mayısta gördük. Lahmacun 100 lira olsa yiyebilecek bir kesim var ki demek ki o da restoranlara da yeter türkiyeye de yeter. Herkes yiyecek diye bi kural mı var.

B
Başkan
2 yıl önce

Fiyat zirveleri görüldü şimdi elemelerde çok kişi kapatır gider sonra dengeleme gelir 2 yıl sonra görüşelim

M
Mustafa
2 yıl önce

Reis elinden geleni yapıyor, daha ne yapsın? Fırsatçılara izin vermemek lazım

K
kmlklf
2 yıl önce

pide zaten bu fıyatlardan pahalı satılıyor araplar tuketıyor dıye fıyatları fahis yaptılar

V
Vatandaş
2 yıl önce

Ne olduysa. "nas" dan sonra oldu :)) Ekonomiyi,para piyasasını dinle terbiye etmeye kalkarsan böyle şaba oturursun. Eyy %51,5 bu sizin eseriniz, övünebilirsniz.