| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 01 Mart 2021 14:29 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 15:52

Trabzon'da patlayan kanalizasyon şebekesi sitenin içine aktı

Trabzon'da bir site içerisinde kanalizasyon şebekesi patladı, yetkililer ilgilenmeyince kendileri harekete geçti

Trabzon'un Ortahisar İlçesi'ne bağlı Bahçecik Mahallesi'nde bir site içerisinde kanalizasyon şebekesi patladı.

Edinilen bilgiye göre; yaklaşık bir hafta boyunca yetkililere ihbar edilmesine karşın patlayan kanalizasyon için bir çalışma yapılmadı. Şebekeden sızan kanalizasyon suları site içerisinde göllenmelere neden oldu. 

Sitede yaşayan vatandaşlar duruma tepki gösterirken "Bir çok yetkililere ulaşak durumu bildirdik. Sadece şebeke suyuna bakan ekipler gönderildi onlar da yapamadan kanalizasyon suyu olduğu için gitti. Pislik kaç gündür site içerisine akıyor" ifadelerini kullandı.

Aradan geçen zamanda yetkililer herhangi bir işlem yapmayınca site sakinlerinin kendi aralarında toplanarak kanalizasyon şebekesini yaptırdığı öğrenildi.

Whatsapp İhbar Hattı: 0 532 456 71 41

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Davut
5 yıl önce

Suçlu Chp ve Kılıçdaroğlu’dur.

N
Nozbart
5 yıl önce

Devlet bu ev sahiplerinden her yıl vergi alıyor ayıptır ya nasıl hizmet yapamaz anlamıyorum

A
Aliiiyev
5 yıl önce

sorun bakalım site sakinlerinin yapı kullanmaları var mı yok mu? Kaçak bağlantı yapıp bir de haber mi yaptırdılar Allah aşkına. Yazık yazık

M
murat
5 yıl önce

trabzon u chp li belediye yönetse ayvazoğlular, coralar, adnan günnar lar ortalıktaydı şimdi. hani nerede belediye ?

G
Güvercin61
5 yıl önce

Söylediğine bunun ne alakası var. Senin bence başka kaşıntın var.. Hizmet ne olursa olsun yapılmalıdır

Tüm Yorumlar (11)

D
Davut
5 yıl önce

Suçlu Chp ve Kılıçdaroğlu’dur.

N
Nozbart
5 yıl önce

Devlet bu ev sahiplerinden her yıl vergi alıyor ayıptır ya nasıl hizmet yapamaz anlamıyorum

A
Aliiiyev
5 yıl önce

sorun bakalım site sakinlerinin yapı kullanmaları var mı yok mu? Kaçak bağlantı yapıp bir de haber mi yaptırdılar Allah aşkına. Yazık yazık

M
murat
5 yıl önce

trabzon u chp li belediye yönetse ayvazoğlular, coralar, adnan günnar lar ortalıktaydı şimdi. hani nerede belediye ?

G
Güvercin61
5 yıl önce

Söylediğine bunun ne alakası var. Senin bence başka kaşıntın var.. Hizmet ne olursa olsun yapılmalıdır

B
Billye
5 yıl önce

Bence senin sıkıntın başka

Y
YORGUN
5 yıl önce

BU BELEDİYE CHP'NİN ELİNDE Mİ? HERHALDE TRABZON'DAN İKTİDARA AZ OY ÇIKIYOR O YÜZDEN BAKMIYORLAR.

İNSAF
5 yıl önce

Hem kaçak binada oturacaksın, devlete vermen gereken paradan kaçıp gizli kanalizasyon bağlayacaksın hemde haber yaptıracaksın. Yavuz hırsız misali heeee.

S
Site sakini
5 yıl önce

Aliiyev sen bu işi biliyorsun da bilmediğin çok şey var. Sana sadece şunu söyleyeyim Evet yapı kullanma yok. Bunu denetimini kim yapacak vatandaş mağdur olunca mağduriyeti kim giderecek. Bir haftadır pislik koklandık hiçbir muhatap bulamadık sen olsan ne yapardın. Demek ki ilan zoruna gitti tepki gösterdin demek ki bizim gibi bir hafta pislik içinde olsan kim bilir ne yapardın

D
Deliveli
5 yıl önce

Maltepe Kadıköy Ataşehir'de ki çöpleri gördün mü...!

D
Davut
5 yıl önce

Gördüm dostum. Yazıklar olsun diyorum :(