Trabzon'un Ortahisar İlçesi'ne bağlı Bahçecik Mahallesi'nde bir site içerisinde kanalizasyon şebekesi patladı.
Edinilen bilgiye göre; yaklaşık bir hafta boyunca yetkililere ihbar edilmesine karşın patlayan kanalizasyon için bir çalışma yapılmadı. Şebekeden sızan kanalizasyon suları site içerisinde göllenmelere neden oldu.
Sitede yaşayan vatandaşlar duruma tepki gösterirken "Bir çok yetkililere ulaşak durumu bildirdik. Sadece şebeke suyuna bakan ekipler gönderildi onlar da yapamadan kanalizasyon suyu olduğu için gitti. Pislik kaç gündür site içerisine akıyor" ifadelerini kullandı.
Aradan geçen zamanda yetkililer herhangi bir işlem yapmayınca site sakinlerinin kendi aralarında toplanarak kanalizasyon şebekesini yaptırdığı öğrenildi.
Whatsapp İhbar Hattı: 0 532 456 71 41
Tüm Yorumlar (11)
Davut
5 yıl önceSuçlu Chp ve Kılıçdaroğlu’dur.
Nozbart
5 yıl önceDevlet bu ev sahiplerinden her yıl vergi alıyor ayıptır ya nasıl hizmet yapamaz anlamıyorum
Aliiiyev
5 yıl öncesorun bakalım site sakinlerinin yapı kullanmaları var mı yok mu? Kaçak bağlantı yapıp bir de haber mi yaptırdılar Allah aşkına. Yazık yazık
murat
5 yıl öncetrabzon u chp li belediye yönetse ayvazoğlular, coralar, adnan günnar lar ortalıktaydı şimdi. hani nerede belediye ?
Güvercin61
5 yıl önceSöylediğine bunun ne alakası var. Senin bence başka kaşıntın var.. Hizmet ne olursa olsun yapılmalıdır
Billye
5 yıl önceBence senin sıkıntın başka
YORGUN
5 yıl önceBU BELEDİYE CHP'NİN ELİNDE Mİ? HERHALDE TRABZON'DAN İKTİDARA AZ OY ÇIKIYOR O YÜZDEN BAKMIYORLAR.
İNSAF
5 yıl önceHem kaçak binada oturacaksın, devlete vermen gereken paradan kaçıp gizli kanalizasyon bağlayacaksın hemde haber yaptıracaksın. Yavuz hırsız misali heeee.
Site sakini
5 yıl önceAliiyev sen bu işi biliyorsun da bilmediğin çok şey var. Sana sadece şunu söyleyeyim Evet yapı kullanma yok. Bunu denetimini kim yapacak vatandaş mağdur olunca mağduriyeti kim giderecek. Bir haftadır pislik koklandık hiçbir muhatap bulamadık sen olsan ne yapardın. Demek ki ilan zoruna gitti tepki gösterdin demek ki bizim gibi bir hafta pislik içinde olsan kim bilir ne yapardın
Deliveli
5 yıl önceMaltepe Kadıköy Ataşehir'de ki çöpleri gördün mü...!
Davut
5 yıl önceGördüm dostum. Yazıklar olsun diyorum :(