| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Ocak 2024 14:48 Güncellenme tarihi: 09 Ocak 2024 14:53

Trabzon'da o proje tamamlandı! Hizmete açılacak

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ocak ayı meclis toplantıları başladı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ocak ayı meclis toplantıları başladı.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, meydan mevkiindeki katlı otopark, kadınlar hali ve yapılan düzenlemelerle ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu.

Başkan Zorluoğlu'nun açıklamaları şu şekilde;

"Bütçe belediyemizden karşılanmadı"

"Meydan 3. etap katlı otopark tamamlandı. Geçici kabulü yapıldı 600 araçlık otopark dükkanlar kafelerden oluşuyor. Bütçesi belediyemizden karşılanmadı. Orasının otoparkı da tamamlandı. Yapı kullanmayı da düzenleyerek hizmete açacağız.

"Dükkanların tahsisi devam ediyor"

Kadınlar hali tamamlandı. Yatırım bedeli 200 milyonun üzerinde geçişiş kabulü yapıldı. Bir kısım dükkânları eski kiracılarına satıldı. Bir kısım dükkânların tahsisi devam ediyor. 25 Ocak’a kadar taşınma gerçekleşecek ve hizmete açacağız. Oradaki otopark ve bazı hizmet alanları bizim uhdemizde kaldı.

"31 milyonluk proje..."

İhalesi sözleşmesi yer teslimi yapıldı. Hisar kent cephe sağlamlaştırma projesi. 31 Milyonluk bir ihale. Bu bir başlangıç.

"Zemin düzenlemeleri kısa sürede tamamlanacak"

Ortahisar bölgesi başta olmak üzere hem yol kaldırım düzenlemeleri aydınlatma binalarda cephe sağlamlaştırılması yapacağız. Zemin düzenlemeleri yapılacak. kısa sürede tamamlanacak. O mahalle yenilenerek yaşananlara ve ziyaret edenlerin hizmetine sunulacak."

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
BEDAVA
2 yıl önce

bedava otopark istiyoruz.

B
BEDAVA
2 yıl önce

BEDAVA OTOPARK VAR MI ?

M
Makiku
2 yıl önce

Bedava peynir fare kapaninda olacağı gibi bedava otoparkta ancak yol kenerinde olur cezana razı gelirsen

5
5561
2 yıl önce

Bedava otopark isteyenler evinin önüne çeksin m okadar araba var tabiki ücretli olacak. Samsun'da HERYER ücretli

Y
Yunus Yalçınkaya
2 yıl önce

Her güzel hizmetin bir bedeli vardır,olmalıdır;ancak vatandaşı zorlayacak bir bedel olmamalı