Tüm Türkiye’de koronavirüs nedeniyle uygulanan kısıtlamalarda, restoran ve kafelerin müşteri kabul etmemeleri ve sadece paket servis yapabilecekleri açıklanmıştı. Ancak bazı işletmeler bu uygulamaları hiçe sayıp gizliden müşteri kabul etmeye devam etti.
Dün de Trabzon’da bu yasaklara uymayan bir kafeterya ilginç görüntülere sahne oldu.
Trabzon’un Ortahisar ilçesinin merkezinde, en kalabalık caddelerinden birinde bulunan kafeteryada yasağa rağmen oturan müşteriler, polisin uygulamasını haber alıp bir anda kaçışmaya başladılar. İşletmenin balkonundan yan işletmenin balkonuna geçtikleri görülen kadın ve erkek müşteriler, caddeden geçenler tarafından görüntülendi.
Görüntülerde caddedeki vatandaşların şaşkınlıkla olan biteni izledikleri duyuldu.
Kafede bulunan 7 kişiye ise, Covid-19 tedbirleri kapsamında sosyal mesafe kuralını ihlalden 22 bin 50 lira para cezası verildi.
Tüm Yorumlar (11)
Hayat
5 yıl önceYasaklara uyan kesimin ahları sizi tutacak . Tek akıllı siz misiniz . Sizin gibi vurdumduymaz dengesizler yüzünden ülke ne hale geldi. Hakkımı helal etmiyorum . Oraya gidip yiyip içene de , gizli gizli mekan açana da
hasan
5 yıl öncehelal olsun kaçabildiler mi
ad
5 yıl önceondan sonra gelde pandemi bitecek diye bekle
AKP
5 yıl önceGİTSİNLER AKP MİTİNGİNDEKİLERE CEZA UYGULASINLAR
hakan
5 yıl önceİnşAllah nefessizlikten geberirsiniz. kudurdunuz kafelere gitmesniz geberirdiniz.
hasan
5 yıl öncesen hakkını helal etme şimdi, yarın tayip erdoğan bir iftar daveti verir saryda o zaman hakkını helal edersin
Yavuz
5 yıl önceİyi yapmışlar, millet lebaleb kongre yapıyor. Artık hiç bir kurala uymak gelmiyor içimden. Çünkü kendi koyduğu kurallara uymayan insanları gördükçe vatandaşın ne suçu var diyorum
Erkan
5 yıl önceEn agır cezayı verin hem kafeterya sahıbı ne hemde müştrilere
AKPPPP
5 yıl önceALIN FAKİRİN ELİNDEN VERİN ZENGİNE SİZLER ASIL HAK EDİYORSUNUZ KÖLE GİBİ YAŞAMAYI KENDİLERİ KONGRTE YAPARKEN NEDEN CEZAİ İŞLEM UYGULAMIYORLAR SÖYLERMİSN
RÜSTEM AĞA
5 yıl önceGörülüyorki dünyamız bir felaket ya şamasına rağmen insanoğlu uslanmı yor.Yaşanan bunca acziyet bizim ders almamıza yetmiyor.Dünya insan lığı akılsız bir arsızlık içinde.Bu akıl dışı arsızlık böyle devam eder se korkarımki insanlık büyük bir fe laket içine düşeçektir.YÜCE ALLAH akıl vermiş doğru yolda kulan ilme bilime ulaş diye işaret buyurmuş. Ilk önce verdiği işaret# OKU # değilmi.? Okumak insanoğlu gedire çeği yer ilime bilime temiz bir ruhla uzanmak olmalı.Ruhunda şer rüzgarları esiyorsa işte o ilime veya bilimden işte böyle bir fela ket doğar.İnsanoğlu işte bu arsız lığı bu doyumsuzluğu bırakmalı ne #NEYİ NASIL OKUDUĞUNU AKLINI RUHU NU BİRLEŞTİREREK GERÇEK DOĞRUDA BU LUŞTURMALI# işte gerçek ilim bu şekilde yakalanır.Bunun tersini yapanlar hem dünyaya hem insanlığa hıyanet ederler.İŞTE DÜNYA DEVLETLE Rİ BU ARSIZLIK İÇİNDE OLMASA BULU NAN EN İYİ AŞININ FORMÜLÜNÜ DİĞER DEVLETLERE VERSE HATTA BELLİ ÜCRET KARŞILI SATSA O DEVLETLERDE ÜLKELERİNDE BU AŞIYI ÜRETSE İNSAN LIK KURTULUR SANI
yy
5 yıl öncebunların cezasını versin