Trabzon’un trafiğe kapanan Maraş Caddesi’nin zemini yapıldığı günden itibaren eleştiri konusu olmuştu.
Özellikle CHP’li isimlerin zeminin uygun olmadığı ve gün geçtikçe deforme olacağı sözleri gündemdeki yerlerini almıştı.
CHP’li meclis üyesi Oktay Söğüt bu eleştirileri yapanların başında yer alırken, demizin deforma olduğunu ve söküldüğünü defalarca gündeme getirmiş, karşıt görüş bir çok kişiden tepki almıştı.
Bu tepkilerin başında ise Trabzon Büyükşehir Belediyesi AK parti Grup Başkanvekili Erhan Nadir yer almıştı.
Nadir, Söğüt’ün zeminin koptuğu eleştirilerine “Maraş Caddesine gidip, belirli bir nokta belirleyerek ayağıyla kazıdı ve zemine zarar verdi” sözlerini kullanmıştı.

Zemini yapan firmadan bugün bir özür açıklaması geldi.
Firma yaptığı açıklamada “Uyguladığımız malzemenin karışımı ile ilgili bazı sıkıntılar nedeniyle yaşanan çözülme ve bozulmalar tarafımızdan tespit edilmiştir. Biz Trabzon’da belediyemize ve belediyemizin bu işi verdiği yüklenici firmaya hatamızı kabul ettiğimizi belirttik. Trabzon’a bu malzemeyi verirken caddede yaya yoğunluğunun bu kadar artabileceğini doğruyu söylemek gerekirse tahmin edememiştik.” İfadelerini kullandı.
Bu açıklamanın ardından ise CHP’nin Ortahisar meclis üyesi Oktay Söğüt “Özür bekliyorum” açıklamasını yaptı.
Söğüt “Maraş Caddesi ile alakalı eleştirilerimizi dillendirdiğimizde Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Ak Parti İl ve ilçe yöneticileri bize tepki göstermişti. Özellikle Büyükşehir Grup Başkanvekilinin ayağımla zemini kazdığım ve bozduğum şeklinde ifadeleri mevcuttu. Bugün gelinen noktada yüklenici firmanın açıklamaları haklılığımızı tescilledi. Bu noktada şahsımdan özür dilemelerini bekliyorum. O iş öyle üstü kapatılacak bir mevzu değil. Ayrıca zarar Belediyenin bütçesinden çıkmasa bile bir milli servet resmen hava atıldı.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (16)
Ersan
3 yıl önceCHP her şeye hayır diyor. Fakat bu defa tuttu. Tebrikler. Adam haklı, AKP özür dilemeli…
Atacan aras
3 yıl önceAdam haklı. Doğru söze ne denir. En başında bu söylemler yapılırken aynen Erhan Nadir ayağı ile eşeleyerek zarar verdi dedi. O da benim uzmanlığım insaat. Sen ne vasfın ile bu yorumu yapıyorsun demişti. Olayı siyasete çektiler. Demek bu malzeme yanlışmış. O zaman özür dilemesi gerekenler özür dilemeyi de bilmeli. Algı yapmak isteyen kimmiş belli oldu.
A S
3 yıl önceYok canım Ak Parti'nin özrü yetmez, direk Tayyip Erdoğan'ın hatta tüm ak partililerin özür dilemesi gerekir. Eleştirmek için bu kadar küçük şeylerle uğraşmayın. Altı üstü 150 m kaplama. Kimileri zevkine senede bir evinin çevre düzenlemesini değiştiriyor.
Seyfettin AYDİN
3 yıl önceYazık,gerçekten yazık.Bu iş yapılırken yapan işçinin yanına gittim ve sordum.Bu karşımdaki yapıştırıcı madde yeterli kuvvette mi diye.İsci yüzüme baktı ve "abi inan şimdiye kadar bu konuda kimse bana soru sormadı,sana gerçeği soyleyeyim mi,bu yapıştırıcı bu malzemeyi ancak 6 ay tutar..." demişti.Yazik gerçekten çok yazık.
Mustafa
3 yıl önceÜcretsiz yapılacağı palavrasına ne kadar kişi inanıyor acaba. İlla bu iş için evrak yapmak zorunda değilsiniz. Bu işlerin binbir dümeni var kim bilecek. Bende yedimi? yemedi
Molla
3 yıl önceBu şekilde zemini kimse tutturamaz.. böyle olması hata.. mühendisler var.zemin ıslak rutubetli..yspiskan malzeme bozulur tabikide.. doğal taş... kaplanması daha mantıklı.. hiç değilse iki cm yükseklik on a on doğal taş üzerinden kaplama yapılabilir..bu seki doğru değil...
Özgür çocuk
3 yıl önceHerkes yazık, ücretsiz olacağına inandınız mı vs diyor. 2 pazar günü seçim sonuçları ile her şey açık değil mi
Ali Yılmaz
3 yıl önceO zemin uygulaması Ankara da Millet Bahçesinde de yapıldı. Orada da sökülmeler var. Zemin malzemesi gerçekten güzel. Hem yürüyüş rahatlığı açısından hem de görsel olarak. Ama bu zemin uygulaması çok zor bir uygulama.
Ayşe61
3 yıl önceYaya da yoğunluk beklenmiyormus..başka yer mi var Trabzon'da gezilecek..3 cadde var zaten .saçma bir savunma olmus
Şenol Şahin
3 yıl önceYahu.ne işiniz var parkla bahçe ile yolla kaldırımla heykel yapın bak herkes nasıl mutlu oluyor.:))))
T.T
3 yıl önceÇaresine bakılmalı acilen Vergilerimizle böyle değersiz bir uygulama haram olsun sorumluların aldığı maaş özür dilemek iş yapmıyor parayı cebe atarken sorunsuz attınız şimdi suçu yayalarami atıyorsunuz ? Bizim paramızla yapıp bize suç atıyorsunuz okadar güzel taşlar varken bu kum uygulaması hangi sivri zekalinin fikri idi ?
Mustafa kara
3 yıl önceBöyle bi beceriksizlik olmaz bi iş yaptırıyorsun nasıl bakmasın bir yeri degil her yeri aynı alt yapıyı yenildiniz şimdi o kumlar alt yapıyıda tıkar bir an önce o zeminin tamiri degil degişmesi kerekir
Emekli öğretmen
3 yıl önceTrabzonun aptal seçmeni %75 oy verdi bu hırsızlara Maraş Caddesini yapan yaptıran hırsız mütaitleri himaye eden ithal belediye başkanına. Bu millet geri zekalı ,mongon anlatamazsın. Bunları 22 senedir iktidar yapan Karadeniz halkı onlar gibi hırsız,ahlaksız, rejim düşmanı. AKP Seçmeninin ahlaki değerleri sıfır olduğu için onlara akp karılarını alsa bunu anlatamazsın
Yaşar güneş
3 yıl önceBalık baştan kokmuş anlatan anlattı anlayan'a sivrisinek saz anlamayana davul zurna bile azzz üzgünüz ama gerçekler yalan söylemez))))
Doğrucu Davut
3 yıl önceBelediyecilik ten anlamayan bir başkan herkes her işi yapamaz kabul edin artık ekediye zarara ugratilmustir
Oktay emekli öğret menmisin nesin yapdıgın yoru
3 yıl önceKötü söz sahibine aittir emekli öğretmen n