| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Haziran 2023 14:02 Güncellenme tarihi: 13 Temmuz 2023 22:51

Trabzon’da LGS’den 12 Türkiye birincisi çıktı!

Liselere giriş sınavı LGS’de Trabzon’dan 12 birinci çıktı.

Türkiye Genelinde yapılan Liselere Giriş Sınavı (LGS) sonuçları açıklandı.

8'inci sınıf öğrencilerine yönelik Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında Trabzon'dan 10 bin 763 öğrenci ter döktü.

Sınavda ter döken öğrenciler arasından Trabzon 12 Türkiye birincisi çıkardı.

Başarı sağlayan öğrenciler Mahmut Celaleddin Ökten İ.H.O.’dan Eymen Tuğrul Güleç, Ahmet yavuz Demirci, Muhammet Emin Kazaz, Halil Eymen Baran, Zeynep Berra Aygün,

Ortahisar Mehmet Akif Ersoy Orta Okulu’ndan Şebnem Üçüncü, Asyanur Sağlam, Çağan Alp Bekli,

Ortahisar Şehit Gürcan Bayrak Orta Okulu’ndan Taha remzi Aydın,

Ortahisar Özel Bahçeşehir Koleji’nden Ecrin Özge Burhan,

Ortahisar Özel TED Koleji’nden Naz Yılmaz ve

Vakfıkebir Atatürk Orta Okulu’ndan Mehmet Emin Salih oldu.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Emrah
2 yıl önce

Mahmut Cemalettin zaten sınavla Trabzon'daki en başarılı cocukları okula alıyor neden sadece o okusun oğrenci secme hakkı var bunu bır yetkili anlatabılırmı bıze

K
Köle
2 yıl önce

Oldu olacak bütün ortaokullarımızın ve liselerin adını imam hatip yapalım. Ekstra bir enerji ve azim geliyor çocuklara. Belki ilerde de cvlerinde imam hatip olduğu için iş bulmaları kolaylaşır.

S
Sabır
2 yıl önce

Okulları imam hatip ve diğer okular diye ayırmak çok yanlış. Yorumculara bunu görüyorum. Girin öğrencilerin hepsi bizim evlatlarımız. Sorun bence imamhatip olamak değil onlara ve tüm evlatlarımıza ayrıştırıcı gözle bakmaktadır.

S
Shrimp
2 yıl önce

1 imam hatip ortaokulundan 5 tane öğrenci 1.çıkmış. nasıl oldu acaba (!)?

@
@anne
2 yıl önce

Çünkü okul sadece sınava odaklı çalışan sistematik bir yapı. İmam Hatip ismine bakıp önyargılı dawranmayın. Bu okul da hem orta okul hem lise bölümü var. Ve inanın Trabzon'un en iyi puanlı öğrencileri orda. Esas yks sonuçlarından sonra görün okulu. Bu yıl fazla dereceli öğrenci çıkarması bekleniyor.. Artık kendi adıyla bilinen sağlam bir marka. Araştrın göreceksiniz .

Tüm Yorumlar (7)

E
Emrah
2 yıl önce

Mahmut Cemalettin zaten sınavla Trabzon'daki en başarılı cocukları okula alıyor neden sadece o okusun oğrenci secme hakkı var bunu bır yetkili anlatabılırmı bıze

K
Köle
2 yıl önce

Oldu olacak bütün ortaokullarımızın ve liselerin adını imam hatip yapalım. Ekstra bir enerji ve azim geliyor çocuklara. Belki ilerde de cvlerinde imam hatip olduğu için iş bulmaları kolaylaşır.

S
Sabır
2 yıl önce

Okulları imam hatip ve diğer okular diye ayırmak çok yanlış. Yorumculara bunu görüyorum. Girin öğrencilerin hepsi bizim evlatlarımız. Sorun bence imamhatip olamak değil onlara ve tüm evlatlarımıza ayrıştırıcı gözle bakmaktadır.

S
Shrimp
2 yıl önce

1 imam hatip ortaokulundan 5 tane öğrenci 1.çıkmış. nasıl oldu acaba (!)?

@
@anne
2 yıl önce

Çünkü okul sadece sınava odaklı çalışan sistematik bir yapı. İmam Hatip ismine bakıp önyargılı dawranmayın. Bu okul da hem orta okul hem lise bölümü var. Ve inanın Trabzon'un en iyi puanlı öğrencileri orda. Esas yks sonuçlarından sonra görün okulu. Bu yıl fazla dereceli öğrenci çıkarması bekleniyor.. Artık kendi adıyla bilinen sağlam bir marka. Araştrın göreceksiniz .

@
@ayşe
2 yıl önce

Trabzon'da ortaokul ve lise kapsamında proje adıyla gecen sanırım tek okul. Önce ortaokuldan başlıyorlar yola .devam etmek isteyenle lisede dewam ediyorlar. Okulda gercekten ciddi bir düzen ve çok buyuk istikrar var. Çok önyargılı olarak çocuğumu yerleştrdiğim bu okulda şuan hedefe doğru yürüyoruz. LGS sınavında yüzdelik dilimde yüzde1 in içindeki oğlumla şuan yks sınavına bir sene kala sıralamamız 2 binlerde. Hersey okadar güzel bir düzenle sistemati edilmişki okulun imam hatip oldugunu unutuyo

A
Ayşegül
2 yıl önce

Peki neden bu düzen ve başarı var biliyor muyuz?Çünkü tüm iyi öğretmenler ve imkanlar bu okula tahsis edilmiş.En yüksek puanlı Trabzon fen lisesine bakın 9.sınıf öğretmenleri çok kötüymüş!!bunun sebebini de yorumlayalım.Mesela imam hatip lisesi mezunu yaratmak olabilir mi?