Koronavirüs Covid-19, Türkiye genelinde olduğu gibi Trabzon’da da etkisini sürdürmeye devam ediyor. Dün koronavirüs nedeniyle 3 kişinin yaşamını yitirdiği Trabzon’da bugün 2 ölüm haberi daha geldi.
Haber61’in edindiği bilgiye göre; Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde koronavirüs tedavisi gören Hayratlı 72 yaşındaki kadın hasta F.K. ve yine Hayratlı olan 48 yaşındaki erkek hasta S.Ç. hayatını kaybetti.
Bu ölümlerle birlikte son iki günde Trabzon’da 5 ölüm gerçekleşirken toplamdaki vefat sayısı da 18’e ulaştı.
Trabzon’da dün koronavirüs nedeniyle Arsinli 51 yaşındaki erkek hasta İ.K. , Akçaabatlı 91 yaşındaki erkek hasta A.C. ve Hayratlı 78 yaşındaki kadın hasta H.A vefat etmişti.
Trabzon’da koronavirüsten iki ölüm daha
Trabzon’da bugün iki kişi daha koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirdi. Trabzon'da toplam ölü sayısı 18'e yükseldi
Tüm Yorumlar (8)
Selim
6 yıl önceDuzkoyden T.K. liste de yok?
Düzköylü
6 yıl önceDuzkoylü kayıp hasta nerde?
TS
6 yıl önceBAKIN VAKA 250 NE OLUR DİKKAT EDİN TRABZON GÜZEL HABERLERLE ANILSIN.NİÇİN HALA LAUBALİ DAVRANANLAR VAR İLLA HASTA OLUNCAMI AKILLANACAKSINIZ.YASAĞA UYMAYAN MESAFEYİ KORUMAYAN ÇOK İNSAN VAR.NEDİR BU VURDUMDUYMAZLIK DEVLETİMİZİN TALİMATLARINA UYALIM UYMAYANIDA UYARALIM.MÜSLÜNAN TÜRK AKILLI HAREKET EDER.
İe
6 yıl önceDüzköylü t.k kalp krizine yenik düştüğü tüm ailesi tarafından beyan edilirken sen ne akla hizmet bunu yazıyorsun azrailin halen var olduğunu ve bu görevi sürdürdüğünü unutma tğm ölümler covid değil
alper
6 yıl önceO hasta koronavirüsten ölmedi
MECHUL
6 yıl önceNE YAZIKK Kİ KİMSE DİKKAT ETMİYOR KARISI DİKKAT ETSE KOCASI DİKKAT ETMİYOR BU MİLLETİN KENDİLERİNE SAYGISI YOKKİ EVDEKİLERE YADA DIŞARDAKİLERE SAYGISI OLSUN İÇKİ İÇENLER KEYİF YAPANLAR GÜNEŞİ GÖRENLER SOKAĞA ATLIYOR KİMSE RABBİNE ŞÜKRETMİYOR ALLAH İMTİHAN VERİYO AMA GERİZEKALI BEYİNLER ANLAMIYOR ÇÜNKÜ BEYİN YOK
Ali
6 yıl önceBu ülkede kural tanımaz dangalak çok onların yüzünden hepimiz öleceğiz onların sorumsuzluğu bizim kaderimiz olacak.
Damla seckin
6 yıl önceTrabzonda ne yazık ki kurala uyulmuyor,yaslı goruyorum,20 yas altini goruyorum..hel gunesli havalar hic demiyorum ..tamam sokaga cik ama.uzak durun birbirinizden, .birde Haydar Baş cenazesinde de ne yazık ki insanlar tabuta dokunmak icin birbiriyle yarıştı..ha bir de lutfen ,erkekler yere tükürmeyin...çok mide bulandırıcı...