| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 25 Mart 2020 23:27 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 16:34

Trabzon’da koronavirüsten 2. ölüm!

Trabzon’da da koronavirüs nedeniyle ölenlerin sayısı 2’ye yükseldi.

Dünyada pandemiye neden olan Koronavirüs Covid-19 Türkiye’de de etkisini sürdürürken Trabzon özelinde de vakalar görülmeye devam ediyor.

ÖLÜ SAYISI ARTTI
Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde Fransa’dan gelip Covid-19 testi pozitif çıkan E.Y.’nin hayatını kaybetmesinin ardından bugün bir hasta daha vefat etti. Umre’den Gümüşhane’ye gelen 65 yaşındaki şahıs burada yaşadığı semptomlar nedeniyle Trabzon’a sevkedilmişti. Yoğun bakımda tedavisi süren hasta bugün yaşamını yitirdi.

Bu vaka ile birlikte Trabzon’da toplam 2 kişi koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti.

20 POZİTİF VAKA
Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde bugün itibariyle toplamda test sonuçları pozitif çıkan 20 hastanın tedavisinin sürdüğü öğrenildi.  
Ayrıca test sonuçları pozitif çıkan hastaların yakınlarının da karantinaya alınarak durumlarının takip edildiği kaydedildi.
 

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hayat
6 yıl önce

Öncelikle başta sağlık bakanımız olmak üzere tüm sağlıkçılarımızdan Allah razı olsun... bizler durduğumuz yerlerde bu kadar korkarken, onlar bizzat hastalarla temas ediyorlar iyileştirmeye çalışıyorlar. Ancak ne yazık ki halkımızın yüzde 60-70 ilk kesimi hala olayın ciddiyetini anlamadı.. Hala sokaklarımızda yaşlı amcalar teyzeler korkusuzca gezebiliyor, bizi eldivenli görünce buralarda virüs yok abartıyorsunuz diyorlar. Lütfen gördüğümüz yaşlılarımızı, kırmadan üzmeden uyaralım

M
Muhammet
6 yıl önce

Sokağa çıkma yasağı (kısıtlama) getirilmeli. Maliyeti her ne olursa olsun sistemin çökmesi kadar tehlikeli olamaz.

F
Feslegen
6 yıl önce

vicik vicik yagcilik pesindesiniz hala..iiiii tiksinti veriyor test bile yapabilmeyi beceremedigimiz,ölen insanlarin sayilarini bile becerip veremedigimiz günlerde bu yagcilik halleri.yahu hastaneler coronadan birbirini ezen insanlarla doldu.insanlarimiz sessizce ölüyor,o senin yagcilik yaptigun bakaninin en bastan virüsü salladigindan dolayi..ama tabi ekranlarda aksama kadar adama süpermen muamelesi yapildigi icin sürekli,senin gibiler de papagan gibi bunu tejrarlamak durumundasiniz.ortalik,umreden gelen,irandan gelen,avrupadan istanbula gelen virüslü insanlarla dolu..

G
Galinamadan Osman
6 yıl önce

@Feslegen sivil itaatsizlik su an istedigimiz son sey....