Dünyayı kasıp kavuran, binlerce insanın hayatını kaybetmesine sebep olan Koronavirüs Kovid-19 Türkiye’de de etkisini sürdürüyor. Türkiye’de bugün itibarıyla toplam bin 63 kişi yaşamını yitirdi.
TRABZON’DA ÖLÜ SAYISI ARTMADI
Diğer Büyükşehirler ve Zonguldak ile birlikte haftasonunu sokağa çıkma yasağı ile geçiren Trabzon’da ölü sayısının 6 gündür artmaması sevindirdi. Trabzon’da toplamdaki vefat sayısı 6 gündür 12 olarak kaldı.
BUGÜNÜN RAKAMLARI
Trabzon’da bugün yalnızca KTÜ Tıp Fakültesi’nde 148 test gerçekleştirildiği ve 9 yeni pozitif vaka tespit edildiği öğrenildi. Bu vakalarla birlikte Trabzon’daki toplam pozitif vaka sayısının 199’a ulaştığı bildirildi.
Hastanede tedavi gören pozitif vakalar içerisinde 8 hastanın yoğun bakım ünitelerinde tutulduğu öğrenildi.
Ayrıca hastanede durumu takip edilip evine gönderilerek durumları izlenen hastaların sayısının da 50’yi geçtiği bildirildi.
Tüm Yorumlar (9)
Servet
6 yıl önceBu haber çok sakıncalı,kalabalık artacaktır şehirde
GÖKTÜRK
6 yıl önceKESİNLİKLE KISMİ SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI KOYULMALI HAFTA SONU GİBİ İKİ GÜNLÜK YASAK BENCE AZ.İLK ETAPTA 15 GÜN SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI UYGULANMALI.SONRASI DURUMA GÖRE BAKILIR.
trabzon
6 yıl öncedun vaka sayisi 237 idi bugun 199 gozukuyor hangisi dogru bunlarin bu sayida olenler ve iyilesenler cikiliyormu
Alper
6 yıl önceİyileşenleri taburcu edenleri çıksanıza rakamdan çıktığınızda tutuyor. Hemen her gün 20-25 kişi girip çıkıyor zaten
hocaf
6 yıl önceKendi karantinamızı oluşturup, mecbur kalmadıkça sokağa çıkmayalım. Haydi Trabzon.
başarabiliriz
6 yıl önceKendi karantinasını oluşturup mecbur kalmadıkça sokağa çıkmayan duyarlı insanlara teşekkürler.
Hayat
6 yıl önceNe olur evde kalın, bu haberi okuyup da rahatlığa düşmeyin.
murat başkan
6 yıl önceşehre giriş çıkış engellendiği sürece bölgesel olarak işimiz rahat olur ancak kesin tedavisi olmadığı sürece vakalar her zaman olacaktır..
Emrah
6 yıl önceSevindirici bir haber fakat tedbiri sıkı tutmalıyız lütfen çevrenizdeki insanları ikna edin mesafe konusu çok önemli ve işi olmayan evde bulunmalı markete gidenler lütfen kasa ve çevresinde mesafeye dikkat edelim.Kimsenin canı yanmasın bilinçli olalım.