| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Mayıs 2020 16:52 Güncellenme tarihi: 19 Eylül 2025 13:36

Trabzon'da koronavirüs vakalarında sevindiren gelişme

Trabzon'da koronavirüs vakalarında hastanede tedavi gören sayısında büyük azalma yaşandı

Koronavirüs pandemisinde Türkiye genelindeki düşüş seyri Trabzon'da da kendisini gösteriyor.

Son dönemde hastanelerde tedavi gören pozitif vaka sayısı 25-30 arasında değişim görürken bu rakamlarda büyük bir düşüş yaşandığı öğrenildi. Edinilen bilgilere göre test sonucu pozitif çıkan ve hastanelerde tedavi gören hasta sayısı 12'ye kadar düştü.  Bir çok hastanın iyileşerek taburcu edildiği bildirildi.

Hastanelerde tedavi gören 12 pozitif vakanın yanı sıra durumu şüpheli olan bazı vatandaşların ise evlerde karantina altında tutularak durumlarının gözlemlendiği kaydedildi.

Öte yandan Trabzon'da mayıs ayında koronavirüs nedeniyle ölüm yaşanmazken toplamda 19 kişi koronavirüse yenildi.

ZORLUOĞLU DA DÜŞÜŞÜ AÇIKLADI

Haber61 Bayram Özel canlı yayınına katılan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, şehirdeki vaka sayısının büyük oranda düştüğünü söyledi.

Trabzon'da salgının İstanbul ve yurtdışından gelenlerle başladığını hatırlatan Zorluoğlu "Şuanda günlük vaka sayımız hemen hemen hiç olmuyor. Bazen 1-2 oluyor. Aşağıya doğru gidiyor. Bayramdan sonra daha da normale doğru gideceğimiz bir süreç yaşayacağız. “ şeklinde konuştu.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali
6 yıl önce

Bu virüs uymuyor fırsat kolluyor,, bakın bingöle 35 gün üstüne yeni vaka,, maske zorunluluğu gelsin yoksa üzülen biz olacağız,, bide il dışından gelenleri sıkı takip edelim gerekirse akıllı kelepçe takılsın dışarı çakmasınlar ne olur önlem alın

T
Tarkan
6 yıl önce

Sürü bağışıklığına geçildi...

O
OFLU TÜRK
6 yıl önce

ALLAH AŞKINA DEĞERLİ TRABZONLULAR KURALLARA UYUP SABIRLI OLALIM SIFIRA İNDİRELİM BU SAYIYI TRABZONA BU YAKIŞIR HERKESE SAYGILAR SEVGİLER.KAHRAMAN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜRLER