| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 20 Mart 2020 15:12 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2024 13:51

Trabzon'da koronavirüs uyarılarına uyuluyor mu?

İşte Trabzon Meydan'da ve Forum AVM'de son durum

Koronavirüs salgını nedeniyle Türkiye’de tedbirler üst düzeye çıkarılırken vatandaşların da çok dikkatli olması ve uyarıları dikkate almaları, evden çıkılmaması istenmişti.

Trabzon’da da önlemler üst seviyede tutulurken bir çok vatandaş evde kalın uyarılarına uyarken bazı vatandaşlar ise uyarıları görmezden geldi.

Bu noktada Haber61, Trabzon’un en kalabalık bölgelerindeki son durumu görüntüledi. Forum AVM’de en sessiz günlerin geçirildiği bir çok işletmenin kapalı olduğu görüldü.

Trabzon’un merkezi olan Meydan’da ise zabıta oturma alanlarını şerit çekerek kapatırken bazı vatandaşların merdivenlerde, yerde ve kapatılan bankların kenarlarında oturmaya devam ettiği gözlemlendi.

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

#
#Evdekal
6 yıl önce

Bu millet bir şey olmaz demeye devam etsin nato kafa nato mermer.

D
Davut
6 yıl önce

bankalar ve adliyeye gitmek yemedi mi

T
Ts61
6 yıl önce

Ya neyin kafasını yaşıyorsun mecbur olmadıkça çıkmayın evden dışarı..meydanda taşların üstünde oturacağına git evinde otur ..bukadar zormu kendini düşünmüyorsan ananı babanı dedeni neneni düşün ....koyayım o kafaya bi odun...

K
Kadir ziypak
6 yıl önce

Uyulmuyor bir vatandaş olarak gözlemledklerimi söylım kendi düş emi söylim ecznaler medıklaler emınyet birimler görevde olsun sokağa çıkma yasağı olsun çünkü gidişat bakımda iyi değil

şenol
6 yıl önce

İtalya da ciddiye almadı ama en çok ölümler onlarda oldu bu virüsten dolayı. Biz tedbiri alacağız takdir Yüce Rabbimindir.

Tüm Yorumlar (18)

#
#Evdekal
6 yıl önce

Bu millet bir şey olmaz demeye devam etsin nato kafa nato mermer.

D
Davut
6 yıl önce

bankalar ve adliyeye gitmek yemedi mi

T
Ts61
6 yıl önce

Ya neyin kafasını yaşıyorsun mecbur olmadıkça çıkmayın evden dışarı..meydanda taşların üstünde oturacağına git evinde otur ..bukadar zormu kendini düşünmüyorsan ananı babanı dedeni neneni düşün ....koyayım o kafaya bi odun...

K
Kadir ziypak
6 yıl önce

Uyulmuyor bir vatandaş olarak gözlemledklerimi söylım kendi düş emi söylim ecznaler medıklaler emınyet birimler görevde olsun sokağa çıkma yasağı olsun çünkü gidişat bakımda iyi değil

şenol
6 yıl önce

İtalya da ciddiye almadı ama en çok ölümler onlarda oldu bu virüsten dolayı. Biz tedbiri alacağız takdir Yüce Rabbimindir.

O
OKUMUŞ
6 yıl önce

Hapşıran da tıksıran da meydan ve toplu araçlarda vAllahi çıldırmamak elde değil.

K
Kardelen
6 yıl önce

Şaşırtıcı olan şu ki çoğu gençler evlerde ama altmış beş ve üstü yaşlılarımız sokakta ????????????????????????

Y
ysn
6 yıl önce

Biz gençler evde oturuyoruz yaşlıların zoru ne ya en çok risk onlarda bir halt olmaz bizim insanımızdan

K
Koç 61
6 yıl önce

Rahmetli büyük nenem derdi "Bizim aklımız sonradan geliyor " evet aklımız gerçekten de sonradan gelecek ama iş işten geçecek. Dünya kılıyor kimsenin umrumda değil.

L
laz
6 yıl önce

özellikle 65 yaş üstü sokaklarda.ne kadar ilginç.acilen sokağa çıkma yasaklanmalı

Şeyma mogol
6 yıl önce

Takmışlar altmışbeş üstüne o otobüsler de öpüşen sözde ünüversitelileri görsünler igrenç şeyler

E
Erol köroğlu
6 yıl önce

Bu millet akıllanmaz açıklamayı bile dinlenmiyorlar tek care sokağa çıkma yasağı uygulanacakki bu millet o zaman evden çıkmaz

H
hhj
6 yıl önce

yaslılar sokakta buna care bulun

T
trabzonlu
6 yıl önce

Mecburi İşi olmayan gitsin evinde otursun sorumsuzlar işi ciddiye alın. Bir kişi on kişiye bulaştırır diye bağırıyorlar. Dışarı çıkma yasağı koymak istemiyorlar. çünkü ülke ekonomisi mahvolur hem ülkeyi zor durumda bırakıyorsunuz hem sevdiklerinizi . Ama bakın boş boş gezenler asalak ve sorumsuzlar

S
Since 1967
6 yıl önce

Bana bir şey olmaz diyenlere özel bir bölge yapacaksın orada yaşayacaklar. Daha sonra sağlık hizmeti de vermeyeceksin. Hakeden insanlara harcansın sağlık ekipmanları. Bunlar ölünce de devlet epey bir mali yükten kurtulacak zaten. Emekli maaşlarından artan parayla da inşaat firmalarına yardımda bulunuruz. Aklıma daha mantıklı bir şey gelmedi. Sonuçta türkiye inşaatlar ve müteahhitler ülkesidir.

İron-maiden
6 yıl önce

Şeyma senin için çok üzülüyorum. Allah başka dert vermesin. Gerçek bir problemin olsa kafayı yersin maazAllah. Ama seni çok iyi anlıyorum ben de benim sevişmediğim yerde kimse sevişmesin istiyorum. Kıskanıyorum ™

M
Murat
6 yıl önce

Şeyma sen hangi yüzyılda yaşıyorsun, okullar tatil öğrenci mi var etrafta. Konuyu çarpıtma. Saçma sağan yorumlar yapıyorsun,

O
osman genc
6 yıl önce

lami cimi yok sokaga cikma yasagi gelmesi lazim. evden cikmayin ama ise gidin, fabrikada kimlerle bulustugu belli olmayan 300-400 kisi ile bir arada calisip aksam eve geldikten sonra evden cikmasam ne olacak. bu isin basinda 2 hafta her yer duracak sonra duruma gore yavas yavas acilacak. yoksa italya gibi gunde 1000 olu aciklariz Allah korusun. 1-2 hafta da devlet idare etsin artik bunca yildir verdigimiz vergiler bu gunler icin degil miydi?