Koronavirüs salgını nedeniyle Türkiye’de tedbirler üst düzeye çıkarılırken vatandaşların da çok dikkatli olması ve uyarıları dikkate almaları, evden çıkılmaması istenmişti.
Trabzon’da da önlemler üst seviyede tutulurken bir çok vatandaş evde kalın uyarılarına uyarken bazı vatandaşlar ise uyarıları görmezden geldi.
Bu noktada Haber61, Trabzon’un en kalabalık bölgelerindeki son durumu görüntüledi. Forum AVM’de en sessiz günlerin geçirildiği bir çok işletmenin kapalı olduğu görüldü.
Trabzon’un merkezi olan Meydan’da ise zabıta oturma alanlarını şerit çekerek kapatırken bazı vatandaşların merdivenlerde, yerde ve kapatılan bankların kenarlarında oturmaya devam ettiği gözlemlendi.
Tüm Yorumlar (18)
#Evdekal
6 yıl önceBu millet bir şey olmaz demeye devam etsin nato kafa nato mermer.
Davut
6 yıl öncebankalar ve adliyeye gitmek yemedi mi
Ts61
6 yıl önceYa neyin kafasını yaşıyorsun mecbur olmadıkça çıkmayın evden dışarı..meydanda taşların üstünde oturacağına git evinde otur ..bukadar zormu kendini düşünmüyorsan ananı babanı dedeni neneni düşün ....koyayım o kafaya bi odun...
Kadir ziypak
6 yıl önceUyulmuyor bir vatandaş olarak gözlemledklerimi söylım kendi düş emi söylim ecznaler medıklaler emınyet birimler görevde olsun sokağa çıkma yasağı olsun çünkü gidişat bakımda iyi değil
şenol
6 yıl önceİtalya da ciddiye almadı ama en çok ölümler onlarda oldu bu virüsten dolayı. Biz tedbiri alacağız takdir Yüce Rabbimindir.
OKUMUŞ
6 yıl önceHapşıran da tıksıran da meydan ve toplu araçlarda vAllahi çıldırmamak elde değil.
Kardelen
6 yıl önceŞaşırtıcı olan şu ki çoğu gençler evlerde ama altmış beş ve üstü yaşlılarımız sokakta ????????????????????????
ysn
6 yıl önceBiz gençler evde oturuyoruz yaşlıların zoru ne ya en çok risk onlarda bir halt olmaz bizim insanımızdan
Koç 61
6 yıl önceRahmetli büyük nenem derdi "Bizim aklımız sonradan geliyor " evet aklımız gerçekten de sonradan gelecek ama iş işten geçecek. Dünya kılıyor kimsenin umrumda değil.
laz
6 yıl önceözellikle 65 yaş üstü sokaklarda.ne kadar ilginç.acilen sokağa çıkma yasaklanmalı
Şeyma mogol
6 yıl önceTakmışlar altmışbeş üstüne o otobüsler de öpüşen sözde ünüversitelileri görsünler igrenç şeyler
Erol köroğlu
6 yıl önceBu millet akıllanmaz açıklamayı bile dinlenmiyorlar tek care sokağa çıkma yasağı uygulanacakki bu millet o zaman evden çıkmaz
hhj
6 yıl önceyaslılar sokakta buna care bulun
trabzonlu
6 yıl önceMecburi İşi olmayan gitsin evinde otursun sorumsuzlar işi ciddiye alın. Bir kişi on kişiye bulaştırır diye bağırıyorlar. Dışarı çıkma yasağı koymak istemiyorlar. çünkü ülke ekonomisi mahvolur hem ülkeyi zor durumda bırakıyorsunuz hem sevdiklerinizi . Ama bakın boş boş gezenler asalak ve sorumsuzlar
Since 1967
6 yıl önceBana bir şey olmaz diyenlere özel bir bölge yapacaksın orada yaşayacaklar. Daha sonra sağlık hizmeti de vermeyeceksin. Hakeden insanlara harcansın sağlık ekipmanları. Bunlar ölünce de devlet epey bir mali yükten kurtulacak zaten. Emekli maaşlarından artan parayla da inşaat firmalarına yardımda bulunuruz. Aklıma daha mantıklı bir şey gelmedi. Sonuçta türkiye inşaatlar ve müteahhitler ülkesidir.
İron-maiden
6 yıl önceŞeyma senin için çok üzülüyorum. Allah başka dert vermesin. Gerçek bir problemin olsa kafayı yersin maazAllah. Ama seni çok iyi anlıyorum ben de benim sevişmediğim yerde kimse sevişmesin istiyorum. Kıskanıyorum ™
Murat
6 yıl önceŞeyma sen hangi yüzyılda yaşıyorsun, okullar tatil öğrenci mi var etrafta. Konuyu çarpıtma. Saçma sağan yorumlar yapıyorsun,
osman genc
6 yıl öncelami cimi yok sokaga cikma yasagi gelmesi lazim. evden cikmayin ama ise gidin, fabrikada kimlerle bulustugu belli olmayan 300-400 kisi ile bir arada calisip aksam eve geldikten sonra evden cikmasam ne olacak. bu isin basinda 2 hafta her yer duracak sonra duruma gore yavas yavas acilacak. yoksa italya gibi gunde 1000 olu aciklariz Allah korusun. 1-2 hafta da devlet idare etsin artik bunca yildir verdigimiz vergiler bu gunler icin degil miydi?