| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 25 Kasım 2020 11:42 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 16:11

Trabzon’da koronavirüs patladı, hastanede poliklinikler kapatıldı!

Trabzon'da Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde poliklinikler kapatıldı.

Trabzon’da artan koronavirüs vakaları nedeniyle pandemi hastanesi olan Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde poliklinik işlemleri durduruldu.

Hastanede koronavirüs vakaları için yer açılmaya çalışıldığı öğrenilirken yoğun bakımın genişletildiği ifade edildi.

Poliklinik işlemlerinin durdurulduğu hastanede yalnızca Nefroloji gibi yandallarda hasta kabulü yapılırken diğer hastaların KTÜ Tıp Fakültesi’ne ve Fatih Devlet Hastanesi’ne yönlendirildiği öğrenildi.

Öte yandan Trabzon’da pandemi döneminin başına göre koronavirüs vakalarının 5-6 kat arttığı bildirildi.

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
davut
5 yıl önce

Koskoca bakan sadece 7000 vaka açıklıyor. Gürcistan kadar. Hastane neden kapatılıyor ki? Gören de der ki bakan yalan konuşuyor.

M
Murat
5 yıl önce

Bahçeli Ekrem imamoğlun a nefret kusacağına muhalefet partisi olduğunu hatırlamalı ve iktidar partisini uyarmalı keza hiç kimseyi dinlemiyor bilim insanları yalan söylemiyor herhalde

H
Halil ibrahim
5 yıl önce

Yönetemiyorlar , ölüyoruz. Beraber batıyoruz biz bu yollarda...

H
Hasan
5 yıl önce

Olurmu ya Salgin kontrol altinda ayip ediyorsunuz. Iktidar yalan soylermi ;)

V
Vatandaş
5 yıl önce

Ülkede Sadece 7000 civarında hasta açıklanırken bir ilde hastahane polikliniği kapatmak ne demek ya nüfusu bizimle denk olan ülkelerde olduğu gibi vaka sayısı on binlerle ifade edilse ne olur acaba ülkedeki tüm hastaneler polikliniği kapanır herhalde tâbi rakamlar doğru ise bu işte az değil çok terslik var sanki

Tüm Yorumlar (23)

D
davut
5 yıl önce

Koskoca bakan sadece 7000 vaka açıklıyor. Gürcistan kadar. Hastane neden kapatılıyor ki? Gören de der ki bakan yalan konuşuyor.

M
Murat
5 yıl önce

Bahçeli Ekrem imamoğlun a nefret kusacağına muhalefet partisi olduğunu hatırlamalı ve iktidar partisini uyarmalı keza hiç kimseyi dinlemiyor bilim insanları yalan söylemiyor herhalde

H
Halil ibrahim
5 yıl önce

Yönetemiyorlar , ölüyoruz. Beraber batıyoruz biz bu yollarda...

H
Hasan
5 yıl önce

Olurmu ya Salgin kontrol altinda ayip ediyorsunuz. Iktidar yalan soylermi ;)

V
Vatandaş
5 yıl önce

Ülkede Sadece 7000 civarında hasta açıklanırken bir ilde hastahane polikliniği kapatmak ne demek ya nüfusu bizimle denk olan ülkelerde olduğu gibi vaka sayısı on binlerle ifade edilse ne olur acaba ülkedeki tüm hastaneler polikliniği kapanır herhalde tâbi rakamlar doğru ise bu işte az değil çok terslik var sanki

F
Ferhat
5 yıl önce

Gelse şöyle bir CHP dönemi de görsem sizi şimdi ülkenin yarısı gebermis ti

ömer
5 yıl önce

onun işi gücü muhalefet partisi olduğu halde anamuhalefet partisine muhalefet etmek !

A
Ali Papa
5 yıl önce

Bu konuda sn. Bahcelinin veya malum alem büyüklerinin ,açıklama yapmasını bekliyoruz.

A
Ahmet
5 yıl önce

Arkadaşlar 7000 vaka değil 7000 hasta sayısı. Vaka sayısı günlük test sayısının yaklaşık %20 si kadar. Oda ortalama 30-35bin vaka eder

D
DAVUT
5 yıl önce

DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR

Y
YOLDAŞ
5 yıl önce

İSTERSEN DENE, BAKALIM SENİN SÖYLEDİĞİN GİBİ Mİ OLACAK

F
Ferhat
5 yıl önce

Chp yonetimi kadar basina TAS duser insAllah

E
Erhan
5 yıl önce

Durumlar hiç eyi değül.

A
Adı lazım değil
5 yıl önce

Halkımız vaka haberlerine duyduğu ilgiyi keşke o çok basit olan önlemlerede duysa.

N
Nigar karabacak
5 yıl önce

Yorumlara bakıyorum d a yazık ya... Virüs şeyimiz kadar girmiş millet hala siyaset derdinde, muhalefet onu yapmış iktidar bunu yapmış... Peki siz biz vatandaş olarak ne yaptık. O kadar tedbirler cezalar... Kim ne yapmış. Salına da salına da gezmiş. Hiç bir tedbir kurallarına uyulmamış. Pozitif vakaların çoğu karantina dan kaçmış. Kaç yaşlarında koca koca insanlarız ama çok fazla bencil ve rahatlık düşkünüyüz. Bu yüzden vakalar bu kadar arttı. Çalışmak zorunda olanlar hadi işe gitmek zorun da ya diğer kesim. Siyaseti eleştiriyi bırakın... Ne iktidar ne de muhalefet kimsenin kıçını kollayamaz. Kural belli tedbir belli. Herkes kendi payına düşeni yapacak bukadar basit...

T
Trabzonspor
5 yıl önce

Ömer yazdığını okusan ,yanlışlığını anlayabilir misin?

W
Wolf
5 yıl önce

Eee salgın kontrol altındaydı ne oldu kı

K
Kaptan
5 yıl önce

Bu millete ne anlatsan boş.Bildiğim bildik çaldığım düdük.

A
Adil
5 yıl önce

Sen ortalıkta salahana gez Covidi kap sonra suçu devlete hükümete yok.Yok öyle ucuz muhalefet

Y
yakun
5 yıl önce

Basında yer alan haberlere mi inanacağız yoksa, padişahın dediğine mi? Elbette padişahın dediğine inanacağız ve rahat olacağız. Virüsün yayılma hızını azaltmayacağız. Türkiye uçuyor da virüsü yayama geri mi kalacak?

.
.....
5 yıl önce

İmamoğlu belediye başkanı mi parti lideri mi? İstanbul'da iki senede çivi bile cakmadi. Tek yaptığı bitmiş projeleri açmak. Hiç baslanmayanlara ise temel atmama töreni yapmak.

T
Tsli
5 yıl önce

Ekrem bey az adam oluşunda seferleri artırsın. Bilerek sefer kıs. Sonra patladı. Amacın bu zaten.

I
iskorpit
5 yıl önce

Trabzon insanına ne oluyor, neden hep geri gidiyor, neden antipatik hale geldik, neden kurallara uymuyor hep kabadayıvari hareket ediyoruz,neden kurallara uyulmadığında uyaran görevliyi bakanla, milletvekilinle tehdit ediyoruz neden? Biz bu virüsü yeneriz yenmesinede insanımızdaki odunluğu hangi balta yaracak problem orada........