Trabzon’da artan koronavirüs vakaları nedeniyle pandemi hastanesi olan Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde poliklinik işlemleri durduruldu.
Hastanede koronavirüs vakaları için yer açılmaya çalışıldığı öğrenilirken yoğun bakımın genişletildiği ifade edildi.
Poliklinik işlemlerinin durdurulduğu hastanede yalnızca Nefroloji gibi yandallarda hasta kabulü yapılırken diğer hastaların KTÜ Tıp Fakültesi’ne ve Fatih Devlet Hastanesi’ne yönlendirildiği öğrenildi.
Öte yandan Trabzon’da pandemi döneminin başına göre koronavirüs vakalarının 5-6 kat arttığı bildirildi.
Trabzon’da koronavirüs patladı, hastanede poliklinikler kapatıldı!
Trabzon'da Kanuni Eğitim Araştırma Hastanesi’nde poliklinikler kapatıldı.
Tüm Yorumlar (23)
davut
5 yıl önceKoskoca bakan sadece 7000 vaka açıklıyor. Gürcistan kadar. Hastane neden kapatılıyor ki? Gören de der ki bakan yalan konuşuyor.
Murat
5 yıl önceBahçeli Ekrem imamoğlun a nefret kusacağına muhalefet partisi olduğunu hatırlamalı ve iktidar partisini uyarmalı keza hiç kimseyi dinlemiyor bilim insanları yalan söylemiyor herhalde
Halil ibrahim
5 yıl önceYönetemiyorlar , ölüyoruz. Beraber batıyoruz biz bu yollarda...
Hasan
5 yıl önceOlurmu ya Salgin kontrol altinda ayip ediyorsunuz. Iktidar yalan soylermi ;)
Vatandaş
5 yıl önceÜlkede Sadece 7000 civarında hasta açıklanırken bir ilde hastahane polikliniği kapatmak ne demek ya nüfusu bizimle denk olan ülkelerde olduğu gibi vaka sayısı on binlerle ifade edilse ne olur acaba ülkedeki tüm hastaneler polikliniği kapanır herhalde tâbi rakamlar doğru ise bu işte az değil çok terslik var sanki
Ferhat
5 yıl önceGelse şöyle bir CHP dönemi de görsem sizi şimdi ülkenin yarısı gebermis ti
ömer
5 yıl önceonun işi gücü muhalefet partisi olduğu halde anamuhalefet partisine muhalefet etmek !
Ali Papa
5 yıl önceBu konuda sn. Bahcelinin veya malum alem büyüklerinin ,açıklama yapmasını bekliyoruz.
Ahmet
5 yıl önceArkadaşlar 7000 vaka değil 7000 hasta sayısı. Vaka sayısı günlük test sayısının yaklaşık %20 si kadar. Oda ortalama 30-35bin vaka eder
DAVUT
5 yıl önceDOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR
YOLDAŞ
5 yıl önceİSTERSEN DENE, BAKALIM SENİN SÖYLEDİĞİN GİBİ Mİ OLACAK
Ferhat
5 yıl önceChp yonetimi kadar basina TAS duser insAllah
Erhan
5 yıl önceDurumlar hiç eyi değül.
Adı lazım değil
5 yıl önceHalkımız vaka haberlerine duyduğu ilgiyi keşke o çok basit olan önlemlerede duysa.
Nigar karabacak
5 yıl önceYorumlara bakıyorum d a yazık ya... Virüs şeyimiz kadar girmiş millet hala siyaset derdinde, muhalefet onu yapmış iktidar bunu yapmış... Peki siz biz vatandaş olarak ne yaptık. O kadar tedbirler cezalar... Kim ne yapmış. Salına da salına da gezmiş. Hiç bir tedbir kurallarına uyulmamış. Pozitif vakaların çoğu karantina dan kaçmış. Kaç yaşlarında koca koca insanlarız ama çok fazla bencil ve rahatlık düşkünüyüz. Bu yüzden vakalar bu kadar arttı. Çalışmak zorunda olanlar hadi işe gitmek zorun da ya diğer kesim. Siyaseti eleştiriyi bırakın... Ne iktidar ne de muhalefet kimsenin kıçını kollayamaz. Kural belli tedbir belli. Herkes kendi payına düşeni yapacak bukadar basit...
Trabzonspor
5 yıl önceÖmer yazdığını okusan ,yanlışlığını anlayabilir misin?
Wolf
5 yıl önceEee salgın kontrol altındaydı ne oldu kı
Kaptan
5 yıl önceBu millete ne anlatsan boş.Bildiğim bildik çaldığım düdük.
Adil
5 yıl önceSen ortalıkta salahana gez Covidi kap sonra suçu devlete hükümete yok.Yok öyle ucuz muhalefet
yakun
5 yıl önceBasında yer alan haberlere mi inanacağız yoksa, padişahın dediğine mi? Elbette padişahın dediğine inanacağız ve rahat olacağız. Virüsün yayılma hızını azaltmayacağız. Türkiye uçuyor da virüsü yayama geri mi kalacak?
.....
5 yıl önceİmamoğlu belediye başkanı mi parti lideri mi? İstanbul'da iki senede çivi bile cakmadi. Tek yaptığı bitmiş projeleri açmak. Hiç baslanmayanlara ise temel atmama töreni yapmak.
Tsli
5 yıl önceEkrem bey az adam oluşunda seferleri artırsın. Bilerek sefer kıs. Sonra patladı. Amacın bu zaten.
iskorpit
5 yıl önceTrabzon insanına ne oluyor, neden hep geri gidiyor, neden antipatik hale geldik, neden kurallara uymuyor hep kabadayıvari hareket ediyoruz,neden kurallara uyulmadığında uyaran görevliyi bakanla, milletvekilinle tehdit ediyoruz neden? Biz bu virüsü yeneriz yenmesinede insanımızdaki odunluğu hangi balta yaracak problem orada........