Karadeniz Teknik Üniversitesi Rektörü Hamdullah Çuvalcı, Tıp Fakültesi'nde yapılan koronavirüs testlerine dair önemli bir açıklama yaptı.
Basınla buluşan Çuvalcı "Koronavirüs ile ilgili hastanemizin yaptığı tanılar var. Mayıs ayında 508 tanı konulurken, bu aralar çok arttı 11.09.2020 itibariyle 947'ye çıktı bu rakam. Pandemi hastanesi değiliz. Başvuran veya personelimizdeki şikayetler sonucu çıkıyor bu rakamlar. Şuanda Koronavirüsten yoğun bakımda yatan hasta sayımız da 8." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (9)
Trabzonlu
5 yıl önceDevletin kararları daha sıkı olmalı lafla buiş olmaz olursa böyle olur doğruları söyleyin insanlar ona göre önlem alırlar
Metin
5 yıl önceBu sadece KTÜ nün galiba hackalıbaba kaşüstünüde işin içine koyarsak durum vahim
murat başkan
5 yıl öncetablo kötü gözüksede genel anlamda çare olmayan hastalıklarda en önemli durum toplumun genel bağıklığa sahip olmasıdır. bu hastalığı atlatan tüm bireyler potansiyel panzehirdir.. herkese geçmiş olsun
coni sinsi
5 yıl önceAllah kolaylık versin
Cuma
5 yıl önceDevletimiz sag olsun bu gunlerde gelir gecer olen olur gerisi kalir adamdan cok ne var turkiyede millet koyun bana bir sey olmaz der ana bubasini oldurur toplumda?birde saglik calisanlarini gerci onu saglik bakanida yapiyor
OFLU TÜRK
5 yıl önceBU VAHİM TABLOYA RAĞMEN KISITLAMA YOK BUNU ANLAYAMIYORUM İŞİ GÜCÜ OLMAYANLAR 65 YAŞ ÜSTÜ 20 YAŞ ALTI HAFTADA 3 GÜN SOKAĞA ÇIKMASIN NE OLUR NE ZARARI VAR 3 GÜN DİNLENSİNLER
Yaşar Yavuz
5 yıl önceTrabzon'da ve Türkiye'de toplam vaka sayısını bir bilenden öğrenmek istiyorum.
Yılmaz Türk
5 yıl önceTrabzonda esnek çalışma varmı?????
Eren
5 yıl önceyok yaa nerden olsun Ortahisar belediyesi kaynıyor ! müdürlerin içgüzarlığı nedeniyle herkeze bulaşıyor virüs ben ALLAH a havale ettim hepsini.