Trabzon'da Meydan Parkı çevresine ve bazı köprülere "Kassam onurumuzdur" şeklinde pankartlar asıldı. Asılan pankartlara tepki geldi.

ŞAHİN "DERHAL KALDIRILSIN"
CHP Ortahisar Belediyesi Grup Başkanvekili Turgay Şahin, pankartların kaldırılması adına Emniyet'e çağrıda bulundu.
Şahin, "Emniyet'i göreve davet ediyoruz. Pankartın derhal indirilmesini talep ediyoruz" dedi.
"Kassam" afişleri Trabzon'da tartışma yaratırken, benzer afişlerin şehrin farklı noktalarına da asılacağı öne sürüldü.

Tüm Yorumlar (50)
ts-yolcu
2 yıl önceChe Guevara olsa hiç proplem olmazdı her halde, adam müslüman olunca adı da ebu ubeyde olunca acayıp zorlarına gidiyor nedense....
Davut
2 yıl önceResim günah değil mi? İslamcılar resim olan yerde namaz kılmaz ama konu şov olunca en alasını yapar. Yüreği yete gider Gazze'ye savaşır
Davut
2 yıl önceHerkes kafasına göre afiş asabiliyor mu? Bu ilde polis bunu görmüyor mu? Valilik bunu görmüyor mu? Bu il sahipsiz mi?
Serdar
2 yıl önceCHP sahibi yani emredeni ne isterse onu ister...
Okur
2 yıl önceŞerefi olan rahatsız olmaz
Mantıksız
2 yıl önceKassam= Bölüştüren Hayırdır, Siz Ülkeyi bölmeye mi çalışıyorsunuz ? Bir anda Filistinci oldunuz !! Hani Siz Osmanlıydınız ? Filistin Bayrağındaki Kırmızı işaretin ne olduğunu da bilmiyorsunuz ( eminim ) ? Osmanlıya karşı ayaklanmayı simgeler !! Nasıl olacak şimdi ? Şundan emin olun !! Arapların hiçbiri ne Osmanlıyı ne Türkleri sever !!! Ne dün ne bugün nede yarın !! Hadiyin ordan SAHTEKARLAR !!!
Muallim
2 yıl önceKim karşı çıkıyor diye düşünmeye gerek var mı?
Kenan
2 yıl önceİslam düşmanı yunan seviciler. Atalarıda böyle İslam düşmanıydılar
Vatandaş
2 yıl önceSen yinemi çıktın piyasaya engin görüşlerini yazardın her zaman şimdi görüyorum fetva vermeyede başladın
Gök
2 yıl önceBiri ortaya attı sizin gibi faşolar da hemen yuttu. Git araştır bakayım bayrağın anlamı öyle miymiş? Arap DÜŞMANI değilsiniz İslam düşmansınız. Bunu söyleyin de saygı duyalım
Gök
2 yıl öncePankarta karşı çıkanlar Arap DÜŞMANI değil, İslam düşmanlarıdır. Bir gün Suriyeli olur bir gün Katar, bir gün Arabistanlı. Bunlar böyle kaypaktır. İslam düşmanıyım deyin oğlum neden korkuyorsunuz? Bu şekilde iki yüzlü oluyorsunuz çünkü. İçinizdekini söyleyin rahatlayın. Manevra yapmayın. Türkiye nin içinde hiç işe yaramayan, kimseye faydası olmayan, klavye delikanlısı olan, %2 bile olmayan, sosyal medyada öten, gerçek hayatta tırsan, korkaklar sürüsü, ayrı bir asalak türüdür bunlar.
Kemal TURAN
2 yıl önceBunun asılması doğrumu? İsrail'in bir terör devleti olduğuna canı gönülden inanıyorum . Bebek katili bunda hem fikiriz her türlü kınamaya varım . Hatta neden hala büyük elçiliği kapatılmaz diye düşünmekteyim. Ama bu pankartın asılması ne derce doğru bunu sorgularım.
D firat
2 yıl önceBilmeden seref yoksunları kassam.tugaylari dolayısıyla Filistin düşmanlığı yapıyorlar tutturmuşlar bir yalanın pesinnden Arap düşmanlığı yanında İslam düşmanlığı yapıyorlar
Turgay
2 yıl önceBunları asanları hemen Gazze'ye gönderin. Nasıl ağlamaya başlarlar aman biz ettik siz etmeyin diye. Sıkıyorsa maçanız Gazze orada . Bu arada dantelli kefenlerinizi de almayı unutmayın.
Serkan yılmaz
2 yıl önceTürkiye’yi yöneten insanların zeka seviyesini gösteriyor bu pankart deveye diken
Muhammet Altuntaş
2 yıl önceAkçaabat'a derhal asılmalı hem moral olacak bize hemde müslümanlara güven aşılayacak.buna tepki gösteren CHP 'li tayfalar bizzat İsrail yanlısı ve Müslüman karşıtı şahıslar.cuma namazı kılınmıyor umurlarında değil.Onlara inat bulursam okuluma asacam.Yaşasın HAMAS
Hasan GÖREN
2 yıl önceNiye birilerinin zoruna gitti. Onlar ümmet müslümanlık bilincinden uzak mi? Siyonistler haçlı birliğini kurarak ne işleri vardı Akdenizde Ortaduğuda vs yerlerde. Israil bayrağını mi açalım yani
Ramazan ayas
2 yıl önceBu memlekette sadece chp liler yasamiyor. Biz onlarin astigi pankartlara derhal indirilsin diyormuyuz.
Hakkı Çelik
2 yıl önceBiri ortaya attı sizin gibi faşolar da hemen yuttu. Git araştır bakayım bayrağın anlamı öyle miymiş? Arap DÜŞMANI değilsiniz İslam düşmansınız. Bunu söyleyin de saygı duyalım
İskender Eroğlu
2 yıl önceBir Trabzonlu olarak şikayetin geldiği yeri hiç şaşırmadım
Ali Yıldız
2 yıl önceCHP onu indirip netenyahu resmi astırabilir. Herkes kendinden beklenen şekilde hareket eder. Niçin CHP'yi olduğundan farklı görmeye çalışıyorsunuz?
don bas
2 yıl önceya bu seryatci müslümanim diye ortalika dolasanlar yoken,solcular FKO yanyana israile karsi savasiyorlardin.hatta denizler altinci filo askerlerini denize atarken O zamanki müslümanim ve milliyetciyim diye ortalika dolasanlar amerikayi kendilerine kible yapip namaz kilmislardi.
Timur Melik
2 yıl önceCHP'den de bu beklenirdi; sn başkanvekili kendisine yakışanı yapmış, bir kez daha bizi şaşırtmamıştır..
Nezih Arpacı
2 yıl önceSen büyüksün Trabzon seni seviyorum trabzonspor
Ahmet
2 yıl önceYorumları okuyunca hayret ediyor insan.hemen insanlar aşırı tepki vermişler. Burada anlatılmak istenen pankartların amacının dışına hizmet ettiği. Hele bi pankart var ki kan kılıç ateş ifadeleri.resimler zaten felaket. Daha düzgün bi pankart yok muydu. Bunu çoluğumuz çocuğumuz görüyor. Yorum yapanları buna da duyarlı olmaya çağırıyorum. Ya da her konunda siyaset yapmaya devam etsinler. Çok seviyorlar kuru boş siyaseti.
Taraftar 61
2 yıl önceÇok zoruna gitmiş belli...
Mantıksız
2 yıl önceSenin gibi dar görüşlü, bilgisi kıt birinin böyle bir yorum yazacağı beni şaşırtmadı !! Arap Düşmanlığını, Peygamberimize karşı, dolayısıyla İslam Düşmanlığına getiren ilk sen değilsin !! Unutma ki, 350 Milyon Arabın % 5’i Hiristiyan !! Malum, sizin için Müslümanlar dışında herkes Cehennemlik !! Benim derdim, Türkün özünden, kimliğinden ve benliğinden uzaklaşması !! Bunun da sorumlusu Ülkemize çöken Bedevilerdir !!!
Bülent Usta
2 yıl önceAlın şu bez parcalarını ordan.Türkiyeme yakışmıyor
Ahmet usta
2 yıl önceKassam Müslümanların en onurlularıdır.
Ahmet usta
2 yıl önceNe diye itiraz etmişler. Nedir chp li turgay şahin nin derdi.
hamsi
2 yıl öncesende israile git istersen herkes tarafını belli etsin ne dersin
hamsi
2 yıl öncesenin Allahına kurban hemşo
Kastarozlu 61
2 yıl önceHAKKI UZUN ETME, ÇOK MERAKLIYSAN İTTİR GİT GAZZEYE
Tonyali
2 yıl önceSonuna kadar Filistin kassam tugaylarinin yanındayım..zoruna giden varsa kafasını çevirdin bakmasin görmesin..asanlari emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Karadeniz Uşağı
2 yıl önceBugün eğer Hamas kaybederse Gazze giderse Arzı mevuddan ötürü sıranın bizim topraklarımıza geleceği aşikarken siyonistler Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinden parça parça mülk alırken ne yapmamız gerekiyor acaba merak ediyorum?? Netanyahunun fotoğrafını mı asmamız gerekiyor acaba!!! Aklı başında her vatansever Türk ve Müslümanların Filistinin yanında olması gerekir...
Mustafa Keleş
2 yıl önceCHP veya CHP li karşı çıkıyorsa asın bütün sokaklara kassam afişleri ni ve Filistin bayraklarini
Akcaabat
2 yıl önceGördüğüm en rezalet pankart
Bayburtlu 69
2 yıl önceÇok doğru Türkiye Bir Kabile devleti değildir Devletleri muhatap alır
Ömer
2 yıl önceFilistin'de ölen binlerce çocuğun vebali o resimdekilerindir. 11 Eylül nasılsa 7 Ekim'de odur yahudi oyunudur. Bizlerde oyuna geliyoruz
Bir vatansever
2 yıl önceEy CHP sen niye rahatsız oldun?
Beyazıt
2 yıl önceNiye alınıyorsunuz Özgür ülkede yaşıyoruz siz de İsrail onurumuzdur diye pankart açın herkes tarafını belli etsin…!
Ahmet Kaya
2 yıl önceHepimiz Ermeniyiz diye istiklal caddesinde yürüdünüz. Size dur diyen oldumu. Elinizdeki dövizler pankartlar alındımı?… Bırada bırakın insanlar tepkilerini göstersinler. İsrail katil bir devlettir. İnşallah belasını bulur.
Vatansever
2 yıl önceArap denilen Peygamberimizin de soyuna olan rahatsızlığın içteki sebebi din ve müslüman düşmanlığı dir...eğer bu Araplar Hristiyan yada yahudi olsa icinmizdekiler bu ırkçı nefret ci söylemleri yapmazdı... kıyamet günü nü bekleyin...acı son gelicek ..
Al qassam
2 yıl önceKassam muslumanlari mazlumları temsil ediyor siz rahatsız oluyorsanız israil bayrağı asın görelim boyunuzu
İBRAHİM GÜNEŞ
2 yıl önceCHP zihniyeti hep aynı değişen bir şey yok hiç bu güne kadar Ülke ve Müslümanlar hakkında asla iyi bir şey düşünmezler. Hiç bir şekilde kendi fikirleri yoktur hep birilerine vagon olma alışkanlıklarından vazgeçmeyecekler.
O gunaydin
2 yıl önceCHP nin her zamanki işi burası laik bir ülke değil müslüman bir ülke
Fatih Kodalak
2 yıl önceZorunuza mı gitti afişler
Havle mavle
2 yıl önceİstemeyenler de netenyahu nun resmini asabilir ona da özgürlük var denesinler bakalım
Burak
2 yıl öncebaşka kim itiaz edebilirdiki... köklü değişim demiştiler. bu da gösteriyorki.. değişim işi hikayeden ibaret. sonuç olarak yine şaşırtmadılar.... KASSAM ile YOLA DEVAM.
Aynı hikaye
2 yıl önceYarın öbürgün birileri yine aldandık demesin !