| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Kasım 2023 16:20

Trabzon'da "Kassam" pankartı tartışma yarattı! "Derhal indirilsin"

Trabzon'da şehrin bazı noktalarında "Kassam onurumuzdur" şeklinde pankartlar asılırken, afişlere tepki geldi.

Trabzon'da Meydan Parkı çevresine ve bazı köprülere "Kassam onurumuzdur" şeklinde pankartlar asıldı. Asılan pankartlara tepki geldi.

trabzonda-kassam-afisi-tepki-cekti-1.jpg

ŞAHİN "DERHAL KALDIRILSIN"

CHP Ortahisar Belediyesi Grup Başkanvekili Turgay Şahin, pankartların kaldırılması adına Emniyet'e çağrıda bulundu.

Şahin, "Emniyet'i göreve davet ediyoruz. Pankartın derhal indirilmesini talep ediyoruz" dedi.

"Kassam" afişleri Trabzon'da tartışma yaratırken, benzer afişlerin şehrin farklı noktalarına da asılacağı öne sürüldü.

trabzonda-kassam-afisi-tepki-cekti.webp

Yorumlar (50)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
ts-yolcu
2 yıl önce

Che Guevara olsa hiç proplem olmazdı her halde, adam müslüman olunca adı da ebu ubeyde olunca acayıp zorlarına gidiyor nedense....

D
Davut
2 yıl önce

Resim günah değil mi? İslamcılar resim olan yerde namaz kılmaz ama konu şov olunca en alasını yapar. Yüreği yete gider Gazze'ye savaşır

D
Davut
2 yıl önce

Herkes kafasına göre afiş asabiliyor mu? Bu ilde polis bunu görmüyor mu? Valilik bunu görmüyor mu? Bu il sahipsiz mi?

S
Serdar
2 yıl önce

CHP sahibi yani emredeni ne isterse onu ister...

O
Okur
2 yıl önce

Şerefi olan rahatsız olmaz

Tüm Yorumlar (50)

T
ts-yolcu
2 yıl önce

Che Guevara olsa hiç proplem olmazdı her halde, adam müslüman olunca adı da ebu ubeyde olunca acayıp zorlarına gidiyor nedense....

D
Davut
2 yıl önce

Resim günah değil mi? İslamcılar resim olan yerde namaz kılmaz ama konu şov olunca en alasını yapar. Yüreği yete gider Gazze'ye savaşır

D
Davut
2 yıl önce

Herkes kafasına göre afiş asabiliyor mu? Bu ilde polis bunu görmüyor mu? Valilik bunu görmüyor mu? Bu il sahipsiz mi?

S
Serdar
2 yıl önce

CHP sahibi yani emredeni ne isterse onu ister...

O
Okur
2 yıl önce

Şerefi olan rahatsız olmaz

M
Mantıksız
2 yıl önce

Kassam= Bölüştüren Hayırdır, Siz Ülkeyi bölmeye mi çalışıyorsunuz ? Bir anda Filistinci oldunuz !! Hani Siz Osmanlıydınız ? Filistin Bayrağındaki Kırmızı işaretin ne olduğunu da bilmiyorsunuz ( eminim ) ? Osmanlıya karşı ayaklanmayı simgeler !! Nasıl olacak şimdi ? Şundan emin olun !! Arapların hiçbiri ne Osmanlıyı ne Türkleri sever !!! Ne dün ne bugün nede yarın !! Hadiyin ordan SAHTEKARLAR !!!

M
Muallim
2 yıl önce

Kim karşı çıkıyor diye düşünmeye gerek var mı?

K
Kenan
2 yıl önce

İslam düşmanı yunan seviciler. Atalarıda böyle İslam düşmanıydılar

V
Vatandaş
2 yıl önce

Sen yinemi çıktın piyasaya engin görüşlerini yazardın her zaman şimdi görüyorum fetva vermeyede başladın

G
Gök
2 yıl önce

Biri ortaya attı sizin gibi faşolar da hemen yuttu. Git araştır bakayım bayrağın anlamı öyle miymiş? Arap DÜŞMANI değilsiniz İslam düşmansınız. Bunu söyleyin de saygı duyalım

G
Gök
2 yıl önce

Pankarta karşı çıkanlar Arap DÜŞMANI değil, İslam düşmanlarıdır. Bir gün Suriyeli olur bir gün Katar, bir gün Arabistanlı. Bunlar böyle kaypaktır. İslam düşmanıyım deyin oğlum neden korkuyorsunuz? Bu şekilde iki yüzlü oluyorsunuz çünkü. İçinizdekini söyleyin rahatlayın. Manevra yapmayın. Türkiye nin içinde hiç işe yaramayan, kimseye faydası olmayan, klavye delikanlısı olan, %2 bile olmayan, sosyal medyada öten, gerçek hayatta tırsan, korkaklar sürüsü, ayrı bir asalak türüdür bunlar.

K
Kemal TURAN
2 yıl önce

Bunun asılması doğrumu? İsrail'in bir terör devleti olduğuna canı gönülden inanıyorum . Bebek katili bunda hem fikiriz her türlü kınamaya varım . Hatta neden hala büyük elçiliği kapatılmaz diye düşünmekteyim. Ama bu pankartın asılması ne derce doğru bunu sorgularım.

D
D firat
2 yıl önce

Bilmeden seref yoksunları kassam.tugaylari dolayısıyla Filistin düşmanlığı yapıyorlar tutturmuşlar bir yalanın pesinnden Arap düşmanlığı yanında İslam düşmanlığı yapıyorlar

T
Turgay
2 yıl önce

Bunları asanları hemen Gazze'ye gönderin. Nasıl ağlamaya başlarlar aman biz ettik siz etmeyin diye. Sıkıyorsa maçanız Gazze orada . Bu arada dantelli kefenlerinizi de almayı unutmayın.

S
Serkan yılmaz
2 yıl önce

Türkiye’yi yöneten insanların zeka seviyesini gösteriyor bu pankart deveye diken

M
Muhammet Altuntaş
2 yıl önce

Akçaabat'a derhal asılmalı hem moral olacak bize hemde müslümanlara güven aşılayacak.buna tepki gösteren CHP 'li tayfalar bizzat İsrail yanlısı ve Müslüman karşıtı şahıslar.cuma namazı kılınmıyor umurlarında değil.Onlara inat bulursam okuluma asacam.Yaşasın HAMAS

H
Hasan GÖREN
2 yıl önce

Niye birilerinin zoruna gitti. Onlar ümmet müslümanlık bilincinden uzak mi? Siyonistler haçlı birliğini kurarak ne işleri vardı Akdenizde Ortaduğuda vs yerlerde. Israil bayrağını mi açalım yani

R
Ramazan ayas
2 yıl önce

Bu memlekette sadece chp liler yasamiyor. Biz onlarin astigi pankartlara derhal indirilsin diyormuyuz.

H
Hakkı Çelik
2 yıl önce

Biri ortaya attı sizin gibi faşolar da hemen yuttu. Git araştır bakayım bayrağın anlamı öyle miymiş? Arap DÜŞMANI değilsiniz İslam düşmansınız. Bunu söyleyin de saygı duyalım

İskender Eroğlu
2 yıl önce

Bir Trabzonlu olarak şikayetin geldiği yeri hiç şaşırmadım

A
Ali Yıldız
2 yıl önce

CHP onu indirip netenyahu resmi astırabilir. Herkes kendinden beklenen şekilde hareket eder. Niçin CHP'yi olduğundan farklı görmeye çalışıyorsunuz?

D
don bas
2 yıl önce

ya bu seryatci müslümanim diye ortalika dolasanlar yoken,solcular FKO yanyana israile karsi savasiyorlardin.hatta denizler altinci filo askerlerini denize atarken O zamanki müslümanim ve milliyetciyim diye ortalika dolasanlar amerikayi kendilerine kible yapip namaz kilmislardi.

T
Timur Melik
2 yıl önce

CHP'den de bu beklenirdi; sn başkanvekili kendisine yakışanı yapmış, bir kez daha bizi şaşırtmamıştır..

N
Nezih Arpacı
2 yıl önce

Sen büyüksün Trabzon seni seviyorum trabzonspor

A
Ahmet
2 yıl önce

Yorumları okuyunca hayret ediyor insan.hemen insanlar aşırı tepki vermişler. Burada anlatılmak istenen pankartların amacının dışına hizmet ettiği. Hele bi pankart var ki kan kılıç ateş ifadeleri.resimler zaten felaket. Daha düzgün bi pankart yok muydu. Bunu çoluğumuz çocuğumuz görüyor. Yorum yapanları buna da duyarlı olmaya çağırıyorum. Ya da her konunda siyaset yapmaya devam etsinler. Çok seviyorlar kuru boş siyaseti.

T
Taraftar 61
2 yıl önce

Çok zoruna gitmiş belli...

M
Mantıksız
2 yıl önce

Senin gibi dar görüşlü, bilgisi kıt birinin böyle bir yorum yazacağı beni şaşırtmadı !! Arap Düşmanlığını, Peygamberimize karşı, dolayısıyla İslam Düşmanlığına getiren ilk sen değilsin !! Unutma ki, 350 Milyon Arabın % 5’i Hiristiyan !! Malum, sizin için Müslümanlar dışında herkes Cehennemlik !! Benim derdim, Türkün özünden, kimliğinden ve benliğinden uzaklaşması !! Bunun da sorumlusu Ülkemize çöken Bedevilerdir !!!

B
Bülent Usta
2 yıl önce

Alın şu bez parcalarını ordan.Türkiyeme yakışmıyor

A
Ahmet usta
2 yıl önce

Kassam Müslümanların en onurlularıdır.

A
Ahmet usta
2 yıl önce

Ne diye itiraz etmişler. Nedir chp li turgay şahin nin derdi.

H
hamsi
2 yıl önce

sende israile git istersen herkes tarafını belli etsin ne dersin

H
hamsi
2 yıl önce

senin Allahına kurban hemşo

K
Kastarozlu 61
2 yıl önce

HAKKI UZUN ETME, ÇOK MERAKLIYSAN İTTİR GİT GAZZEYE

T
Tonyali
2 yıl önce

Sonuna kadar Filistin kassam tugaylarinin yanındayım..zoruna giden varsa kafasını çevirdin bakmasin görmesin..asanlari emeği geçenlere teşekkür ediyorum

K
Karadeniz Uşağı
2 yıl önce

Bugün eğer Hamas kaybederse Gazze giderse Arzı mevuddan ötürü sıranın bizim topraklarımıza geleceği aşikarken siyonistler Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinden parça parça mülk alırken ne yapmamız gerekiyor acaba merak ediyorum?? Netanyahunun fotoğrafını mı asmamız gerekiyor acaba!!! Aklı başında her vatansever Türk ve Müslümanların Filistinin yanında olması gerekir...

M
Mustafa Keleş
2 yıl önce

CHP veya CHP li karşı çıkıyorsa asın bütün sokaklara kassam afişleri ni ve Filistin bayraklarini

A
Akcaabat
2 yıl önce

Gördüğüm en rezalet pankart

B
Bayburtlu 69
2 yıl önce

Çok doğru Türkiye Bir Kabile devleti değildir Devletleri muhatap alır

Ömer
2 yıl önce

Filistin'de ölen binlerce çocuğun vebali o resimdekilerindir. 11 Eylül nasılsa 7 Ekim'de odur yahudi oyunudur. Bizlerde oyuna geliyoruz

B
Bir vatansever
2 yıl önce

Ey CHP sen niye rahatsız oldun?

B
Beyazıt
2 yıl önce

Niye alınıyorsunuz Özgür ülkede yaşıyoruz siz de İsrail onurumuzdur diye pankart açın herkes tarafını belli etsin…!

A
Ahmet Kaya
2 yıl önce

Hepimiz Ermeniyiz diye istiklal caddesinde yürüdünüz. Size dur diyen oldumu. Elinizdeki dövizler pankartlar alındımı?… Bırada bırakın insanlar tepkilerini göstersinler. İsrail katil bir devlettir. İnşallah belasını bulur.

V
Vatansever
2 yıl önce

Arap denilen Peygamberimizin de soyuna olan rahatsızlığın içteki sebebi din ve müslüman düşmanlığı dir...eğer bu Araplar Hristiyan yada yahudi olsa icinmizdekiler bu ırkçı nefret ci söylemleri yapmazdı... kıyamet günü nü bekleyin...acı son gelicek ..

A
Al qassam
2 yıl önce

Kassam muslumanlari mazlumları temsil ediyor siz rahatsız oluyorsanız israil bayrağı asın görelim boyunuzu

İBRAHİM GÜNEŞ
2 yıl önce

CHP zihniyeti hep aynı değişen bir şey yok hiç bu güne kadar Ülke ve Müslümanlar hakkında asla iyi bir şey düşünmezler. Hiç bir şekilde kendi fikirleri yoktur hep birilerine vagon olma alışkanlıklarından vazgeçmeyecekler.

O
O gunaydin
2 yıl önce

CHP nin her zamanki işi burası laik bir ülke değil müslüman bir ülke

F
Fatih Kodalak
2 yıl önce

Zorunuza mı gitti afişler

H
Havle mavle
2 yıl önce

İstemeyenler de netenyahu nun resmini asabilir ona da özgürlük var denesinler bakalım

B
Burak
2 yıl önce

başka kim itiaz edebilirdiki... köklü değişim demiştiler. bu da gösteriyorki.. değişim işi hikayeden ibaret. sonuç olarak yine şaşırtmadılar.... KASSAM ile YOLA DEVAM.

A
Aynı hikaye
2 yıl önce

Yarın öbürgün birileri yine aldandık demesin !