| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 19 Şubat 2021 23:18 Güncellenme tarihi: 04 Mart 2024 10:43

Trabzon’da kar ekipleri galibiyeti böyle kutladı

Trabzonspor’un galibiyetini Büyükşehir Belediyesinin kar ekipleri böyle kutladı.

Trabzonspor, Süper Lig’in 26. Haftasında Başakşehir’i deplasmanda 1-0 mağlup etti.

Karşılaşma sonrasında büyük sevinç yaşanırken Trabzon Büyükşehir Belediyesinin karla mücadele ekipleri de bu sevince ortak oldu. Araçalrından inen Belediye çalışanları kolbastı oynadı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesabından paylaşılan görüntüler büyük beğeni toplarken mesajda “Trabzonspor galibiyeti sonrası verdiğimiz 5 dakikalık mola için tüm hemşehrilerimizden özür dileriz” ifadelerine yer verildi.


Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Semih
5 yıl önce

Sevince ortak olduk. Ancak maske olsaydı daha güzel olurdu.

S
Salih keskin
5 yıl önce

Üzmeyelim lütfen Bilal Erdoğan ı, Hah hah hah ha

B
BenDeniz
5 yıl önce

başkanın hariçinde her şey yok güzel trabzonspor’da! başkan trabzon şehrine, yakışmıyor.

E
erdoğdulu
5 yıl önce

Diuvvvvvvvvvvvvvv