Trabzon’da uzun zamandır yapımı devam eden Kanuni Bulvarında çalışmalar tüm hızıyla sürerken projede Beşirli - Erdoğdu bölümünün hizmete açıldığı açıklandı.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yolun hizmete açıldığını açıkladı “Kanuni Bulvarı’nın Beşirli - Erdoğdu bölümü hizmete açıldı. Çok güzel oldu...” ifadelerine yer verdi.
Başkan Zorluoğlu mesajında bir de video paylaştı. Videoda Başkan Zorluoğlu’nun kendisinin kullandığı otomobil ile yolda ilerlediği görülüyor.
Kanuni Bulvarı’nın Beşirli - Erdoğdu bölümü hizmete açıldı.
— Murat Zorluoğlu (@baskanzorluoglu) April 26, 2020
Çok güzel oldu...???????????????? pic.twitter.com/Ps0bD6cEDc
Tüm Yorumlar (8)
yakun
6 yıl önceİlk kendisi kullanmakla yolu uğursuzlaştırdı.
Yusuf yıldız
6 yıl önceSanki kendi yapmış
Soru
6 yıl önceKarayolları kamulastirdigi yollarda arazisi olan vatandaşların hakkını nezaman ödeyecek ?
ÇEBİ
6 yıl önceBu da hizmet mi? Hizmetin kralı Araklıya yapılyor... ÇÖPLÜK...
Paşa
6 yıl önceEmniyet kemeri takmamışsın Başkan.
Erdem
6 yıl önceBaşkanım yol hayırlı olsun yanlız vatandaşın kamulaştırma ücretleri halen ödenmiş değil?
Dündar Alikılıç
6 yıl önceMaskede takmamış Geçen pazar yerinde dağıtıyordu maskeli resim çektirmişti
fatih
6 yıl öncearaba yerli milli marka herhalde