Trabzon’da, aynı mesafeyi taksi ile sabah 84 TL’ye öğlen ise 156 TL’ye giden vatandaş isyan etti.
Ortahisar Belediyesi CHP’li Meclis Üyesi Cüneyt Zorlu, yaşanan olayı sosyal medya hesabından paylaştı. Bir tanıdığının kendisine gönderdiği taksi fişini ve fotoğrafı paylaşan Zorlu, şahsın aynı mesafeyi sabah 84 TL’ye öğlen ise 156 TL’ye gittiğini kendisine söylediğini belirtti.
Cüneyt Zorlu paylaşımında yaşanan olayı böyle anlattı;
"Abi bu konulara çok duyarlı olduğun için sana şikayet etmek istedim.
Sabah 84 TL ye gittiğim yeri öğlede kişinin 52 liradan taksimetreyi başlatmasıyla şimdi 156 TL’ye gidiyorum kalkış yeri varış yeri aynı. Abi bunlar bizi karıştırdı biz dolar ile maaş almıyoruz"
İtiraz etmedin mi diye sordum.
"Ettim abi sabah 84 liraya geldim fiyat normal mi dedim gün içinde zammı geliyor fiş ver bana deyince sesini yükseltti. Şikayet edeceğim seni deyince başıma ilk kez böyle bir şey geliyor dedi verme para istemiyorum ayağı yaptı."
Kimsenin ekmeği ile uğraşmayız.
Ama kimsede milleti enayi yerine koyamasın.
Türk vatandaşımıza bu muamele yapılıyorsa. Misafirlerimize acaba neler yapılıyor.
Bu konu ciddi ve üzerine gidilmesi gereken bir konu.
Şoförler odası mı ilgilenir belediyemi bilemem. Vatandaşın teli ve ismi bende saklı.
Turisti böyle kaçırıyoruz. Fiyat politikamız ve kötü muamele bu şehrin turizmi bitirecek."



Tüm Yorumlar (7)
kemal aktaş
2 yıl önceen azından müsteri alıyorlar. istanbulda hepsi turist peşinde :)
Olcayto
2 yıl önceAllah bunların eline kimseyi düşürmesin. Tam soyguncu bunlar.
Ali
2 yıl önceParanı çok seviyorsan dolmuşla görseydin oda çoksa yaya git bedava taksiciyi savunmuyorum oda terbiyesizlik yapmış sende şikayet edecek başka makam yokmuş gibi Cüneyt zorlu ya şikayet ediyorsun yoksa taksi C zorlu nun muydu eğer zorlunun sa verdiğin paranın fazlasını al yok değil se şikayet edecek makamı öğren
Meçotürk..
2 yıl önceKendinizi elestirin yeter.Turist olan heryerde böyle Oynak Insanlar çok.Dayin varsa hakkini arayabilirsin yoksa ne isin var çarsida.Millet hep baskasinda suçu ariyor.
Levent cesur
2 yıl önceAdam meclis üyesine sikayet etmiş başka nereye şikayet edecek . Cezayı yazacak olan belediye meclisi en etkili en hızlı yolu seçmiş
Hakan Alaca
2 yıl önceTrabzon turizmi batmak üzere kendi ayağına kurşun sıkmak gibi bindiği dalı kesmek gibi bunca yatırımlar yapılırken bilinçsiz aç gözlü insanlar yerli ve yabancı turistleri kaçırıyorlar şükürsüz nankör insanlar
Emre
2 yıl önceSabah moloz dan havalı anına 187 TL yazdi bu nedir yahu