| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 16 Aralık 2018 12:16 Güncellenme tarihi: 23 Eylül 2025 14:19

Trabzon'da hareket halindeki dolmuşta yangın çıktı

Dolmuştan bir anda alevler yükseldi...

Trabzon'un Ortahisar İlçesi Atapark mevkiindeki altgeçitte seyir halindeki dolmuşta yangın çıktı.

Edinilen bilgilere göre; Sahil yönünde seyir halindeki 61 D 825 plakalı dolmuşta bir anda dumanlar ve alev yükselmeye başladı. Sadece şoförün yer aldığı dolmuştaki yangına, ihbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri müdahale ederek büyümeden söndürmeyi başardı. Yangının aracın elektrik aksamında meydana gelen bir arızadan kaynaklandığı belirtildi.

Araçta maddi hasar oluştu.

Öte yandan bölgede trafik bir süre kapatılırken araca yapılan müdahalenin ardından yeniden açıldı.

 

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
Zafer
7 yıl önce

Eee dolmuşlar tarihi eser olunca normal

Y
Yorumsuz
7 yıl önce

Araçların artık tutar dalı kalmadı ne de olsa bitmeye hazır 61 projemiz var yazık çok yazık insanlık bu kadar ucuz olamaz

B
Berat
7 yıl önce

Binme dolmuşa tarihi eserse

K
Kokucan
7 yıl önce

Düştü elinize bihaber yazın durun binmeyin otobüse binin taksiye binin biz dolmuşculara selamda vermeyin yüzümüzede bakmayın biz trabzonun zencileriyiz

D
Dedecuk61
7 yıl önce

Arkadaşlar araçlarınızda bulunan elektrik arızalarını zaman gecirmeden uzmanına gösteriniz aksi taktirde 10 amp.sigorta yerine 30 amp kendi kafanıza göre takarsanız sonuç böyle olur malesef geçmiş olsun.Bu arada zafer bey araçların tarihi eser olup olmamaları yanmalarını gerektirmez yeni otobüsler yanıyor elektrik kontağından cayır cayır..

Tüm Yorumlar (6)

Z
Zafer
7 yıl önce

Eee dolmuşlar tarihi eser olunca normal

Y
Yorumsuz
7 yıl önce

Araçların artık tutar dalı kalmadı ne de olsa bitmeye hazır 61 projemiz var yazık çok yazık insanlık bu kadar ucuz olamaz

B
Berat
7 yıl önce

Binme dolmuşa tarihi eserse

K
Kokucan
7 yıl önce

Düştü elinize bihaber yazın durun binmeyin otobüse binin taksiye binin biz dolmuşculara selamda vermeyin yüzümüzede bakmayın biz trabzonun zencileriyiz

D
Dedecuk61
7 yıl önce

Arkadaşlar araçlarınızda bulunan elektrik arızalarını zaman gecirmeden uzmanına gösteriniz aksi taktirde 10 amp.sigorta yerine 30 amp kendi kafanıza göre takarsanız sonuç böyle olur malesef geçmiş olsun.Bu arada zafer bey araçların tarihi eser olup olmamaları yanmalarını gerektirmez yeni otobüsler yanıyor elektrik kontağından cayır cayır..

E
emrah
7 yıl önce

21 .yy da böyle bir uygulama bana göre kalkması lazım dolmuş nedir ya yazın bir dolmuşa bindim mecbur kalarak arabının için de piştim adam diyorum bu orta cam neden açılmıyor dikiz aynasın dan bakarak onu iptal ettik başkan :)) cevaba bak güler misin ağlar mısın iptal etmiş neden dedim böyle daha güzel oluyor demez mi bende evet böyle daha iyi oluyor haklısın bu adama ne denilir ki.