Trabzon'un Ortahisar İlçesi Atapark mevkiindeki altgeçitte seyir halindeki dolmuşta yangın çıktı.
Edinilen bilgilere göre; Sahil yönünde seyir halindeki 61 D 825 plakalı dolmuşta bir anda dumanlar ve alev yükselmeye başladı. Sadece şoförün yer aldığı dolmuştaki yangına, ihbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri müdahale ederek büyümeden söndürmeyi başardı. Yangının aracın elektrik aksamında meydana gelen bir arızadan kaynaklandığı belirtildi.
Araçta maddi hasar oluştu.
Öte yandan bölgede trafik bir süre kapatılırken araca yapılan müdahalenin ardından yeniden açıldı.
Tüm Yorumlar (6)
Zafer
7 yıl önceEee dolmuşlar tarihi eser olunca normal
Yorumsuz
7 yıl önceAraçların artık tutar dalı kalmadı ne de olsa bitmeye hazır 61 projemiz var yazık çok yazık insanlık bu kadar ucuz olamaz
Berat
7 yıl önceBinme dolmuşa tarihi eserse
Kokucan
7 yıl önceDüştü elinize bihaber yazın durun binmeyin otobüse binin taksiye binin biz dolmuşculara selamda vermeyin yüzümüzede bakmayın biz trabzonun zencileriyiz
Dedecuk61
7 yıl önceArkadaşlar araçlarınızda bulunan elektrik arızalarını zaman gecirmeden uzmanına gösteriniz aksi taktirde 10 amp.sigorta yerine 30 amp kendi kafanıza göre takarsanız sonuç böyle olur malesef geçmiş olsun.Bu arada zafer bey araçların tarihi eser olup olmamaları yanmalarını gerektirmez yeni otobüsler yanıyor elektrik kontağından cayır cayır..
emrah
7 yıl önce21 .yy da böyle bir uygulama bana göre kalkması lazım dolmuş nedir ya yazın bir dolmuşa bindim mecbur kalarak arabının için de piştim adam diyorum bu orta cam neden açılmıyor dikiz aynasın dan bakarak onu iptal ettik başkan :)) cevaba bak güler misin ağlar mısın iptal etmiş neden dedim böyle daha güzel oluyor demez mi bende evet böyle daha iyi oluyor haklısın bu adama ne denilir ki.