Trabzon'un Akçaabat ilçesinde gürültülü egzoz kullanan 5 sürücüye toplam 20 bin 320 lira ceza uygulandı.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Akçaabat Emniyet Müdürlüğü ekiplerince gürültü çıkararak çevreye rahatsızlık veren araç sürücülerine yönelik çalışma yürütüldü.
Ekipler, gürültülü egzoz kullanan 5 sürücüye toplam 20 bin 320 lira ceza kesti.
Sürücülerin ceza puanları düşürülürken araçlar da trafikten men edildi.
Tüm Yorumlar (9)
6161
2 yıl önceALLAH razı olsun umarım uygulama kesintisiz devam eder.
semih
2 yıl önceböyle gürültülü araçlar engellensin .
insan
2 yıl önceaynen
Osman
2 yıl önceKuruçeşme kanuni bulvar kavşağı her sabah 5 30 6 30 arasında jet uçak iniyor galiba
Analiz.
2 yıl önceGüvenlik Teşkilatımıza çok teşekkür ederim. Bu şımarıklara göz açtırılmamalı. Aynı uygulama; araçlarıyla mahalle aralarında yüksek sesle müzik dinleyen görmemişlere de uygulanmalı.
Salih Altun
2 yıl önceGeç kalmış güzel bir uygulama inşallah devam eder
Kamil
2 yıl önceAllah razı olsun çok yerinde
Reis
2 yıl önceBu araçları trafikten men etmek lazım ve ağır para cezası çok rahatsız ediyor milleti
Ahmet
2 yıl önceÖzellikle gece saatlerinde Kanuni Bulvarı üzerinde yüksek egzoz sesi ile toplumu rahatsız etmekten çekinmeyenlerin hangi psikoloji ile yaşadıklarını merak ediyorum. İnsan olan, aklı olan düşünür hastası olan vardır, sabah işe gidecek olan vardır, normal insanlar uyuyordur diye. Allah ıslah etsin.