Trabzon’da gürültü yaparak rahatsızlık veren 8 araç polis ekiplerinin çalışması sonucu yakalandı.
Edinilen bilgiye göre Ortahisar ve Akçaabat ilçelerinde Trabzon Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde gürültü yaparak çevreye rahatsızlık veren 8 araç tespit edildi.
Polis ekipleri tarafından araçlarda yapılan incelemede abarth egzozlu oldukları tespit edildi. 8 araç sürücüsüne idari para cezası uygulandı, ceza puanları düşürüldü ve araçlar trafikten men edildi.


Tüm Yorumlar (8)
baki
2 yıl önceşu martılarıda toplayın
KADİR
2 yıl önceSAYMAYALIM BEREKETİ KAÇMASIN İNŞALLAH DAHA FAZLA YAKALANIR...
Analiz.
2 yıl önceUygulama için teşekkür eferim. Ceza işlemleri mahalle aralarında yüksek sesle müzik dinleyen araç sahiplerine de uygulanmalı. Özellikle Akçaabat Söğütlü Mahallesinde.
ümit
2 yıl önceBenzin 50 tl olursa çözülür başka türlü zor...sabredelim yıl sonuna kalmaz çözülür sorunlar...bu ne ki..
BAY X ZOMETA
2 yıl önceBUNLARIN ÇOĞU LPG Lİ BENZİN ZAMMI BUNLARI BAĞLAMAZ. BUNLARA EN ÜST SEVİYEDEN CEZA VERSİNLER
kamu
2 yıl önceAdam açmış damar müziği, kendisinin hoşuna gidiyor zannediyor ki herkesin de hoşuna gidiyor. Halbuki yüksek sesle müzik dinleyerek ve başka bir şekilde etrafı rahatsız etmek o kişinin kültür seviyesiyle ilgili. Fakat o kişi bunu kültür seviyesinde sorun olduğunu hiç düşünmüyor.
Orhan
2 yıl önceBu uygulamaya kararlılıkla devam edin. Bıktık ergenlerin kural tanımaz davranışlarından. Uygulamayı gerçekleştiren polislerden Allah razı olsun.
Hüseyin
2 yıl önceBunlar ruh hastalarıdır ehliyetleri sonsuz iptal edilmelidir ki diğerlerine örnek olsun